Opakowanie piłka - główna nagroda w konkursie Art of Packaging 2011Poprzedni artykuł 

Opakowanie piłka - główna nagroda w konkursie Art of Packaging 2011 dla Werner Kenkel Sp. z o.o.

Główny projektant: Adam Marczuk

Cel projektu: estetyczne opakowanie z elegancką, szatą graficzną chroniące zawartość, którą miałyby być łakocie np. czekoladki, cukierki, pralinki, itp.; element gry i zabawy, wtórne wykorzystanie - drugie życie opakowania; osiągnięcie unikatowego kształtu, bryły bezpośrednio kojarzonej z szeroko pojętym futbolem.
W wyniku prac powstały dwie konstrukcje opakowań jednostkowych w kształcie małych czekoladowych babeczek tudzież woreczków (tu skojarzenie z workiem drużyn piłkarskich). Jedna, o podstawie sześciokąta, nieco większa od drugiej o podstawie pięciokąta.

Po opróżnieniu zawartości konsumentowi ukazuje się instrukcja informująca o tym, że pudełka mniejsze (pięciokątne) należy złożyć ponownie zgodnie z nadrukowanymi piktogramami (drugie życie opakowania). Dzięki temu będzie można w bardzo prosty sposób połączyć ze sobą oba pudełka (pięciokątne z sześciokątnym). Zbierając sukcesywnie (lub naraz) kolejne opakowania można zgromadzić 20 szt. sześciokątnych opakowań i 12 szt. pięciokątnych (system lojalnościowy). Ta ilość umożliwi mu złożenie ich w pełny, sferyczny kształt piłki jako trofeum kibica.

Na podstawie informacji Stowarzyszenia Papierników Polskich
R E K L A M A

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności