Opa­ko­wa­nie pi­łka – głów­na na­gro­da w kon­kur­sie Art of Pac­ka­ging 2011Poprzedni artykuł 

Opa­ko­wa­nie pi­łka – głów­na na­gro­da w kon­kur­sie Art of Pac­ka­ging 2011 dla Wer­ner Ken­kel Sp. z o.o.

Głów­ny pro­jek­tant: Adam Mar­czuk

Cel pro­jek­tu: es­te­tycz­ne opa­ko­wa­nie z ele­ganc­ką, sza­tą gra­ficz­ną chro­ni­ące za­war­to­ść, którą mia­ły­by być ła­ko­cie np. cze­ko­lad­ki, cu­kier­ki, pra­lin­ki, itp.; ele­ment gry i za­ba­wy, wtór­ne wy­ko­rzy­sta­nie – dru­gie ży­cie opa­ko­wa­nia; osi­ągni­ęcie uni­ka­to­we­go kszta­łtu, bry­ły bez­po­śred­nio ko­ja­rzo­nej z sze­ro­ko po­jętym fut­bo­lem.
W wy­ni­ku prac po­wsta­ły dwie kon­struk­cje opa­ko­wań jed­nost­ko­wych w kszta­łcie ma­łych cze­ko­la­do­wych ba­be­czek tu­dzież wo­recz­ków (tu sko­ja­rze­nie z wor­kiem dru­żyn pi­łkar­skich). Jed­na, o pod­sta­wie sze­ścio­kąta, nie­co wi­ęk­sza od dru­giej o pod­sta­wie pi­ęcio­kąta.

Po opróżnie­niu za­war­to­ści kon­su­men­to­wi uka­zu­je się in­struk­cja in­for­mu­jąca o tym, że pu­de­łka mniej­sze (pi­ęcio­kąt­ne) na­le­ży zło­żyć po­now­nie zgod­nie z na­dru­ko­wa­ny­mi pik­to­gra­ma­mi (dru­gie ży­cie opa­ko­wa­nia). Dzi­ęki te­mu będzie mo­żna w bar­dzo pro­sty spo­sób po­łączyć ze so­bą oba pu­de­łka (pi­ęcio­kąt­ne z sze­ścio­kąt­nym). Zbie­ra­jąc suk­ce­syw­nie (lub na­raz) ko­lej­ne opa­ko­wa­nia mo­żna zgro­ma­dzić 20 szt. sze­ścio­kąt­nych opa­ko­wań i 12 szt. pi­ęcio­kąt­nych (sys­tem lo­jal­no­ścio­wy). Ta ilo­ść umo­żli­wi mu zło­że­nie ich w pe­łny, sfe­rycz­ny kszta­łt pi­łki ja­ko tro­feum ki­bi­ca.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Sto­wa­rzy­sze­nia Pa­pier­ni­ków Pol­skich

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści