Wspól­ne roz­wi­ąza­nie GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy i IBM dla firm z bra­nży fi­nan­so­wo­-ban­ko­wejPoprzedni artykuł 

GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy, po­sia­da­jąca od nie­daw­na sta­tus IBM Pre­mier Bu­si­ness Part­ner IBM, po­in­for­mo­wa­ła, że jej roz­wi­ąza­nie GMC In­spi­re uzy­ska­ło kom­pa­ty­bil­no­ść z opro­gra­mo­wa­niem do za­rządza­nia ba­za­mi da­nych DB2 stwo­rzo­nym przez fir­mę IBM. Dzi­ęki te­mu użyt­kow­ni­cy roz­wi­ązań GMC mo­gą z po­wo­dze­niem wy­ko­rzy­sty­wać pro­gram IBM DB2, zwi­ęk­sza­jąc wy­daj­no­ść swo­ich dzia­łań, re­ali­zu­jąc oszczęd­no­ści, a przy tym podno­sząc war­to­ść usług świad­czo­nych klien­tom z sek­to­ra ban­ko­we­go.

„Fir­my z bra­nży usług fi­nan­so­wych, ko­rzy­sta­jące na co dzień z kom­plek­so­wych roz­wi­ązań ban­ko­wych IBM, mo­gą te­raz sto­so­wać tech­no­lo­gię fir­my GMC w za­kre­sie za­rządza­nia ko­mu­ni­ka­cją z klien­tem, by uspraw­nić pro­ce­sy za­rządza­nia da­ny­mi i zwi­ęk­szyć wy­daj­no­ść swo­ich apli­ka­cji – mówi Bo­ris Bia­lek, dy­rek­tor ds. tech­no­lo­gii za­rządza­nia in­for­ma­cją w fir­mie IBM. – W efek­cie przed­si­ębior­cy otrzy­mu­ją zin­te­gro­wa­ne roz­wi­ąza­nia, po­zwa­la­jące na uzy­ska­nie wi­ęk­szej war­to­ści do­da­nej z ich za­so­bów in­for­ma­cyj­ny­ch”.
Wśród klu­czo­wych klien­tów GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy z ca­łe­go świa­ta, ko­rzy­sta­jących jed­no­cze­śnie z nie­za­wod­nych, bez­piecz­nych i ła­twych w użyt­ko­wa­niu roz­wi­ązań in­for­ma­tycz­nych IBM DB2, są ta­kie mar­ki jak: Alex Bank, Ban­ca del­le Mar­che, Bank Al Borg Egypt, Cor­ner Ban­ca, Di­ners Club, La­bCorp, Me­tli­fe Spa­in, Pu­blic Po­wer Cor­po­ra­tion, San­tan­der Con­su­mer Bank Po­land czy Union Ban­caire Pri­vée.

„Na­sze ostat­nie, wspól­ne osi­ągni­ęcia z fir­mą IBM sta­no­wią po­twier­dze­nie za­an­ga­żo­wa­nia GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy w do­star­cza­nie naj­wy­ższej kla­sy roz­wi­ązań, np. GMC In­spi­re, po­zwa­la­jących klien­tom w za­cho­wa­niu ela­stycz­no­ści wo­bec zmie­nia­jących się po­trzeb i ocze­ki­wań ryn­ko­wych – do­da­je Mi­cha­el Watts, dy­rek­tor ope­ra­cyj­ny GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy. – Bar­dzo wy­so­ka wy­daj­no­ść i oszczęd­no­ści ofe­ro­wa­ne przez tech­no­lo­gię DB2 w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu wpły­wa­ją na spraw­no­ść dzia­ła­nia i zy­skow­no­ść ko­ńco­wych użyt­kow­ni­ków te­go roz­wi­ąza­nia.”
GMC In­spi­re to kom­plek­so­wa plat­for­ma do za­rządza­nia ko­mu­ni­ka­cją z klien­ta­mi (CCM – Cu­sto­mer Com­mu­ni­ca­tions Ma­na­ge­ment), za­pro­jek­to­wa­na z my­ślą o wi­ęk­szym za­an­ga­żo­wa­niu od­bior­ców w pro­wa­dzo­ne dzia­ła­nia re­kla­mo­we i in­for­ma­cyj­ne. GMC In­spi­re to na­rzędzie umo­żli­wia­jące zwi­ęk­sze­nie efek­tyw­no­ści i przy­cho­dów przy jed­no­cze­snym zwi­ęk­sze­niu lo­jal­no­ści ko­ńco­we­go od­bior­cy. GMC In­spi­re to ta­kże wszech­stron­ne na­rzędzie w za­kre­sie za­rządza­nia tre­ścią do­ku­men­tów, prze­zna­czo­ne dla firm z bra­nż o ści­słych ure­gu­lo­wa­niach praw­nych, po­zwa­la­jące po­zo­stać im w zgo­dzie z wy­tycz­ny­mi kor­po­ra­cyj­ny­mi oraz obo­wi­ązu­jący­mi prze­pi­sa­mi. Ro­zwi­ąza­nie to uwzględ­nia wy­ko­rzy­sta­nie różnych ka­na­łów ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi, w tym pocz­ty elek­tro­nicz­nej, SMS-ów, por­ta­li spo­łecz­no­ścio­wych, In­ter­ne­tu oraz tra­dy­cyj­ne­go dru­ku.

Fir­ma GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy po­in­for­mo­wa­ła jed­no­cze­śnie o uzy­ska­niu ty­tu­łu IBM Pre­mier Bu­si­ness Part­ner. IBM wy­różnia w ten spo­sób przed­si­ębior­stwa od­no­szące suk­ce­sy ryn­ko­we dzi­ęki wy­so­kim kwa­li­fi­ka­cjom i do­świad­cze­niu, współpra­cu­jące jed­no­cze­śnie z IBM przy do­star­cza­niu war­to­ścio­wych, kom­plek­so­wych i in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań so­ftwa­re­’o­wych.
GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy uzy­ska­ła też cer­ty­fi­kat zgod­no­ści swo­ich roz­wi­ązań z plat­for­mą IBM Ban­king In­du­stry Fra­me­work. Po­zwa­la ona na in­te­gra­cję opro­gra­mo­wa­nia IBM ze spe­cja­li­stycz­ny­mi, de­dy­ko­wa­ny­mi dla sek­to­ra ban­ko­we­go roz­sze­rze­nia­mi, pro­gra­ma­mi przy­spie­sza­jący­mi pra­cę oraz ofe­ru­jący­mi zgod­no­ść z naj­lep­szy­mi prak­ty­ka­mi. W jej ra­mach wy­bra­ne pro­duk­ty stwo­rzo­ne przez part­ne­rów IBM są pro­jek­to­wa­ne, te­sto­wa­ne i za­twier­dza­ne pod względem ła­two­ści w użyt­ko­wa­niu i kom­pa­ty­bil­no­ści. Dzi­ęki uzy­ska­niu zgod­no­ści z IBM Ban­king In­du­stry Fra­me­work, roz­wi­ąza­nie GMC In­spi­re mo­żna w ła­twy spo­sób wdra­żać i in­te­gro­wać z klu­czo­wy­mi sys­te­ma­mi ban­ko­wy­mi, osi­ąga­jąc tym sa­mym wi­ęk­szą ela­stycz­no­ść w dzia­ła­niu.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści