Wszyst­ko w jed­nym miej­scu – ka­ta­log IKONOS 2012/2013Poprzedni artykuł 

Wszystko w jednym miejscu – katalog IKONOS 2012/2013
Wszyst­ko w jed­nym miej­scu – ka­ta­log IKONOS 2012/2013
Pod ta­kim ty­tu­łem uka­za­ła się naj­now­sza pu­bli­ka­cja Iko­nos, pol­skie­go pro­du­cen­ta i dys­try­bu­to­ra ma­te­ria­łów do dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. W naj­now­szym ka­ta­lo­gu nie za­bra­kło me­dio­wych pre­mier i ko­rzy­ści dla obec­nych i po­ten­cjal­nych klien­tów.

„W ka­ta­lo­gu IKONOS 2012/2013 zre­zy­gno­wa­li­śmy z po­da­wa­nia cen, dla­te­go, że je­ste­śmy ela­stycz­ni, zna­my war­to­ść swo­ich pro­duk­tów ale po­tra­fi­my do­sto­so­wać się in­dy­wi­du­al­nie do po­trzeb da­ne­go klien­ta, je­go kon­trak­tu i sy­tu­acji na ryn­ku. To że je­ste­śmy pro­du­cen­tem i po­sia­da­my bar­dzo sze­ro­ką pa­le­tę pro­duk­tów po­zwa­la nam gwa­ran­to­wać naj­ni­ższą ce­nę. Wy­star­czy za­dzwo­nić do na­szych do­rad­ców.” – mówi Pa­weł Sta­nia z fir­my Atrium. Na kil­ku­dzie­si­ęciu stro­nach, naj­now­sze­go ka­ta­lo­gu IKONOS 2012/2013, mo­żna za­po­znać się z ofer­tą pro­du­cen­ta ma­te­ria­łów wszel­kich ka­te­go­rii a ta­kże pa­kie­tem usług do­dat­ko­wych.

Druk LFP cha­rak­te­ry­zu­je się du­żą różno­rod­no­ścią ty­pów podło­ży, po­śród których mo­że­my wy­od­ręb­nić: ba­ne­ry po­wle­ka­ne, ba­ne­ry la­mi­no­wa­ne, bloc­ko­uty, siat­ki, fo­lie mo­no­me­rycz­ne, fo­lie po­li­me­rycz­ne, fo­lie wy­le­wa­ne, la­mi­na­ty, fo­lie okien­ne, pa­pie­ry blu­eback, pa­pie­ry whi­te­back, ma­te­ria­ły do POS, pa­pie­ry fo­to­gra­ficz­ne, fla­gi, fo­to­ta­pe­ty, pa­pie­ry ter­mo­-trans­fe­ro­we, tek­sty­lia, ca­nva­sy, fo­lie tu­nin­go­we i ma­te­ria­ły spe­cjal­ne.

Po­nad ty­si­ąc dru­kar­ni ko­rzy­sta z plat­for­my B2B.iko­nos.pl

Pierw­si klien­ci otrzy­ma­li do­stęp do te­sto­wej wer­sji plat­for­my wio­sną 2011 ro­ku. „Dziś ka­żdy kon­tra­hent na­szej fir­my, po re­je­stra­cji ma mo­żli­wo­ść ko­rzy­sta­nia z na­szej plat­for­my” – mówi Pa­weł Sta­nia, kie­row­nik dzia­łu mar­ke­tin­gu fir­my Atrium Cen­trum Plo­te­ro­we. „Na­sza plat­for­ma to nie jest zwy­kły sklep in­ter­ne­to­wy, mi­mo że wi­zu­al­nie mo­że bu­dzić ta­kie sko­ja­rze­nia. Posz­li­śmy o krok da­lej, za­rów­no w za­kre­sie tech­no­lo­gii, jak i ko­rzy­ści które ta for­ma ko­mu­ni­ka­cji za so­bą nie­sie.” – tłu­ma­czy Pa­weł Sta­nia.

„Naj­wa­żniej­szym atu­tem ja­kie da­je plat­for­ma jest do­stęp do jesz­cze ni­ższych cen niż u han­dlow­ca. Po dru­gie wszyst­kie ce­ny mo­żna in­dy­wi­du­al­nie ne­go­cjo­wać. To sa­mo się ty­czy ra­ba­tów. Odróżnia to nas od kon­ku­ren­cji. Ka­żde­go kon­tra­hen­ta trak­tu­je­my in­dy­wi­du­al­nie, przez co gwa­ran­tu­je­my mu naj­lep­sze pro­duk­ty i naj­lep­sze ce­ny na ryn­ku.” – kon­ty­nu­uje Sta­nia.

Do­stęp do plat­for­my to nie tyl­ko do­stęp do ma­te­ria­łów. „Użyt­kow­ni­cy B2B otrzy­mu­ją sze­reg funk­cjo­nal­no­ści m.in. wspo­mnia­ne jesz­cze ni­ższe ce­ny przy za­mówie­niach skła­da­nych dro­gą elek­tro­nicz­ną, in­dy­wi­du­al­ne ce­ny i ra­ba­ty, do­stęp do sys­te­mu 24/7, za­wsze ak­tu­al­na naj­szer­szą ofer­tę ma­te­ria­łów i atra­men­tów, pro­mo­cje, wy­prze­da­że, be­st­sel­le­ry, do­stęp do za­mówień, ich hi­sto­rii i sta­nów on-li­ne, płat­no­ści i roz­li­cze­nia oraz e-fak­tu­ry.” – wy­mie­nia Sta­nia.

Do­dat­ko­wą za­chętą dla part­ne­rów B2B jest sys­tem punk­to­wy. „Wpro­wa­dzi­li­śmy sys­tem zbie­ra­nia punk­tów. Nie jest to in­no­wa­cyj­ny po­my­sł, zna­my go bo­wiem ze sta­cji ben­zy­no­wych czy hi­per­mar­ke­tów jed­na­kże w bra­nży LFP je­ste­śmy pierw­si. Na­si klien­ci za za­ku­py ma­te­ria­łów otrzy­mu­ją punk­ty, które mo­gą wy­mie­niać na­gro­dy ta­kie jak sprzęty RTV, wy­ciecz­ki, bo­ny to­wa­ro­we i in­ne.” – ko­ńczy Pa­weł Sta­nia.

Ro­zwój z ko­rzy­ścią dla part­ne­rów

Oprócz roz­wo­ju tech­no­lo­gii, Iko­nos in­we­stu­je ta­kże w aspekt lo­gi­stycz­ny. Ostat­nio, po­zna­ński i kra­kow­ski od­dział fir­my prze­ni­ósł się do no­wych ma­ga­zy­nów. Nie­daw­no od­da­li­śmy w Opo­lu, do użyt­ku dru­gi, cen­tral­ny ma­ga­zyn wy­so­kie­go skła­do­wa­nia. In­we­sty­cji nie bra­ku­je ta­kże w dzia­le pro­duk­cji. Fir­ma uru­cho­mi­ła sys­tem do­pa­la­nia po­wie­trza pro­ce­so­we­go, uru­cho­mi­li­śmy też no­we sys­temy kon­fek­cjo­no­wa­nia, które po­wi­ęk­szy­ły na­sze mo­ce pro­duk­cyj­ne. „Wszyst­kie te dzia­ła­nia spra­wia­ją, że je­ste­śmy sil­nym i wia­ry­god­nym par­te­rem dla na­szych kon­tra­hen­tów, z którym mo­żna się zwi­ązać na la­ta” – ko­ńczy szef dzia­łu mar­ke­tin­gu Atrium.

Http://me­dia.atrium.com.pl


 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści