Jak za­ro­bić na dru­ku fo­to­ta­pet? Ko­lej­na Aka­de­mia Atrium już 18 stycz­nia!Poprzedni artykuł 

Jak zarobić na druku fototapet? Kolejna Akademia Atrium już 18 stycznia!
Jak za­ro­bić na dru­ku fo­to­ta­pet? Ko­lej­na Aka­de­mia Atrium już 18 stycz­nia!
Fo­to­ta­pe­ty w ara­nża­cji wnętrz to te­mat dru­gie­go spo­tka­nia z cy­klu Aka­de­mia Atrium, które od­będzie się 18 stycz­nia 2013 w opol­skiej sie­dzi­bie fir­my Atrium.

Pre­le­gen­tem Aka­de­mii Atrium #2 będzie Ju­sty­na Smo­lec, która na co dzień pro­wa­dzi au­tor­ską pra­cow­nię pro­jek­to­wa­nia wnętrz i ar­chi­tek­tu­ry. Two­rzy tam kon­cep­cje prze­strze­ni miesz­kal­nych i obiek­tów uży­tecz­no­ści pu­blicz­nej jak i pro­jek­ty me­bli. W swo­ich ara­nża­cjach wy­ko­rzy­stu­je fo­to­ta­pe­ty i fo­lie de­ko­ra­cyj­ne kie­ru­jąc się za­sa­dą za­cho­wa­nia rów­no­wa­gi ko­lo­ry­stycz­nej, ma­te­ria­ło­wej i sty­li­stycz­nej. Od 12 lat zwi­ąza­na jest z mie­si­ęcz­ni­kiem Do­bre Wnętrze.

Uczest­ni­cy AA#2 do­wie­dzą się jak po­sze­rzyć swój bi­znes o druk fo­to­ta­pet. Wzbo­ga­cą swo­ją wie­dzę na te­mat wy­ko­rzy­sta­nia fo­lii de­ko­ra­cyj­nych i fo­to­ta­pet w de­ko­ra­cji wnętrz. Po­zna­ją za­sa­dy sto­so­wa­nia per­spek­ty­wy i złu­dzeń, gry ko­lo­rem i oświe­tle­niem oraz za­sad do­bre­go dru­ku i apli­ka­cji. Uzy­ska­ne od pro­wa­dzącej wska­zów­ki będą mo­gli wy­ko­rzy­stać do na­wi­ąza­nia współpra­cy z pro­jek­tan­ta­mi.

Na ko­niec spo­tka­nia, spe­cja­li­ści fir­my Iko­nos za­pre­zen­tu­ją fo­lie de­ko­ra­cyj­ne, płót­na, fo­to­ta­pe­ty. W de­mo­-ro­omie Atrium mo­żna będzie ta­kże za­po­znać się z plo­te­ra­mi eko­-sol­wen­to­wy­mi Mu­toh Va­lu­eJet 1638 i Ze­nith A1802S.

O Aka­de­mii Atrium

Fir­ma Atrium często or­ga­ni­zu­je kon­fe­ren­cje i se­mi­na­ria, pod­czas których uczest­ni­cy szko­leń grun­tow­nie po­zna­ją ofe­ro­wa­ne ma­szy­ny i me­dia oraz uzy­sku­ją wspar­cie tech­nicz­ne. „Z tych szko­leń ni­gdy nie zre­zy­gnu­je­my. Aka­de­mia Atrium za­ofe­ru­je na­szym klien­tom do­brej ja­ko­ści szko­le­nia z pro­jek­to­wa­nia gra­ficz­ne­go dla re­kla­my wiel­ko­for­ma­to­wej ma­jące na ce­lu odświe­że­nie i uzu­pe­łnie­nie ich wie­dzy na te­mat pro­jek­to­wa­nia. Mam na­dzie­ję, że szko­le­nia te będą źródłem in­spi­ra­cji do two­rze­nia no­wych, kre­atyw­nych, zna­ko­mi­tych warsz­ta­to­wo pro­jek­tów. Ja­kże często w po­śpie­chu dnia co­dzien­ne­go za­po­mi­na­my o tym, iż w rękach twór­ców re­klam spo­czy­wa ogrom­na moc, moc two­rze­nia na­szej rze­czy­wi­sto­ści. Prze­cież to od nich za­le­ży jak będą wy­gląda­ły na­sze uli­ce, ga­le­rie han­dlo­we, ele­wa­cje. W Aka­de­mii Atrium za­wsze będzie­my sta­wiać na ja­ko­ść. Do współpra­cy będzie­my sta­ra­li się po­zy­skać naj­lep­szych wy­kła­dow­ców, pro­jek­tan­tów, prak­ty­ków dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go, którzy za­pew­nią cie­ka­we i in­spi­ru­jące za­jęcia w for­mie wy­kła­dów i in­te­rak­tyw­nych warsz­ta­tów” – mówi Ka­ta­rzy­na Juch­kie­wicz, po­my­sło­daw­czy­ni Aka­de­mii.

„W Atrium pra­gnie­my nadążać nie tyl­ko za no­win­ka­mi tech­nicz­ny­mi do­ty­czący­mi ma­szyn i ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, chce­my rów­nież śle­dzić świa­to­we tren­dy w pro­jek­to­wa­niu. Pa­mi­ętaj­my rów­nież, że do­bry de­sign jest war­to­ścią do­da­ną w pra­cy nad ka­żdym pro­duk­tem i prze­kła­da się na wy­ższą ce­nę do­brze za­pro­jek­to­wa­ne­go pro­duk­tu. Ofer­ta szko­leń Aka­de­mii Atrium sta­no­wi do­sko­na­łe na­rzędzie po­mo­co­we dla agen­cji re­kla­mo­wych i dru­kar­ni, które przy­czy­ni się do roz­wo­ju ich dzia­łal­no­ści” – mówi Ka­ta­rzy­na Juch­kie­wicz.

www.atrium.com.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści