Od kilku lat spotkania branży reklamowej w Poznaniu zajmują jedną z najważniejszych pozycji w kalendarzu profesjonalistów związanych z tym sektorem. Nowoczesna infrastruktura Międzynarodowych Targów Poznańskich sprzyja komfortowym spotkaniom z klientami, partnerami biznesowymi oraz stwarza atmosferę integracji całego środowiska rynku reklamy.
W ramach majowych targów EURO-REKLAMA 2013 prezentowane będą maszyny i urządzenia do produkcji reklam, plotery do druku wielkoformatowego, specjalistyczny papier i tkaniny oraz wszystko to, co kojarzy się z komunikacją wizualną: nośniki outdoorowe, reklama świetlna i tranzytowa, ekspozytory POS oraz specjalistyczne magazyny i portale branżowe. Przejrzysty podział ekspozycji na dwa salony tematyczne: VISUAL EXPO oraz DIGITAL PRINTING EXPO zapewni zwiedzającym dogodne warunki do zapoznania się z ofertą.
Zwiedzający targi profesjonaliści będą mieli również okazję uczestniczyć w ciekawym programie wydarzeń, gdzie Targi Poznańskie wraz ze swoimi partnerami przygotowały konferencje oraz inspirujące, pokazowe przestrzenie specjalne. Organizatorzy polecają uwadze zwiedzających unikatowe w swej formule 4th Car Wrap Polish Championship organizowane przez Wydawnictwo European Media Group. Warto będzie również wziąć udział w nowej inicjatywie Startup Sprint Marketing, podczas której uczestnicy opracują nowe rozwiązania dedykowane branży poligraficznej i reklamowej. Interesująco zapowiadają się także warsztaty „Poligrafia w marketingu” szczególnie polecane pracownikom działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych.
Poznańskie spotkanie branży reklamowej odbędzie się razem z największymi w Polsce targami poligraficznymi POLIGRAFIA, które w tym roku świętują jubileusz 40-lecia. Ekspozycja obu wydarzeń zlokalizowana zostanie w nowoczesnych pawilonach 5, 5A i 5G Międzynarodowych Targów Poznańskich o łącznej powierzchni blisko 25 tys. m2 .