W czasach nam współczesnych, wielu przedsiębiorców boryka się z problemem zainteresowania swym produktem bądź usługą potencjalnych klientów. Aby do nich trafić ponoszą oni ogromne nakłady pieniężne, co nie zawsze przekłada się na jakiekolwiek wymierne efekty. Owszem, inwestycja w zakrojone na szeroką skalę działania marketingowe, jest narzędziem zdecydowanie niezbędnym do osiągnięcia zadowalających wyników sprzedaży, czy jednak wystarczającym? Może pora na wprowadzenie pewnej nowej jakości do już sprawdzonych rozwiązań?
Innowacja – słowo klucz, będzie swoistym leitmotivem kwietniowej imprezy organizowanej przez firmę easyFairs® Poland, której filozofia działania opiera się właśnie na tym haśle. Jego prawdziwy wymiar i praktyczne zastosowanie będziemy mogli zaobserwować podczas warszawskich targów. Wydarzenie pozwoli uczestnikom na zapoznanie się z wieloma nowinkami, jakimi może poszczycić się branża opakowań. Sama przestrzeń targowa będzie podzielona na kilka stref tematycznych, w tym Labelling, Co-Packaging, czy Logispack. Nie zabraknie również nowości – Strefy Luxpack, skierowanej do producentów opakowań dla towarów z tak zwanej „wyższej półki”. EasyFairs® nie zapomina także o prawdziwym motorze napędowym innowacji – ludziach młodych, których świeże spojrzenie może tchnąć nowego ducha w dotychczasowe idee. Dla nich właśnie przeznaczona będzie Strefa Studenta, w ramach której będą mieli okazję do zaprezentowania swoich nietuzinkowych pomysłów przybyłym na targi przedstawicielom branży.
Jak co roku zachęcamy do udziału w seminariach learnShops™, które stanowią nieodłączny element każdej edycji targów. Tegoroczny program zapowiada się szczególnie interesująco, a to za sprawą dwóch ciekawych prezentacji. Pierwszą z nich – „Jak tworzyć opakowania jutra i zainteresować konsumenta poprzez opakowanie ”, wygłosi Kierownik ds. Badań i Rozwoju Opakowań firmy Danone. Druga, równie ciekawa, poruszać będzie kwestię wykorzystania strategii „Błękitnego Oceanu” przy wprowadzaniu produktu na rynek na przykładzie napoju Green-up firmy Herbapol. Pozostałe seminaria, nie mniej interesujące, związane będą przede wszystkim z szeroko pojętą jakością opakowań i prawnymi aspektami wzornictwa.
Wiosna to czas budzenia się otaczającej nas przyrody do życia; dla nas samych to okres zmian, nowych wyzwań. Dlaczego zatem nie wybrać się na warszawską imprezę, która jeszcze bardziej pobudzi naszą kreatywność i napełni nowymi siłami, a być może zmotywuje do podjęcia pewnych nowatorskich przedsięwzięć, które pociągną za sobą wymierne korzyści i sukces? Udział w V Targach Nowych Rozwiązań w Branży Opakowań to doświadczenie, które może prawdziwie zaprocentować w przyszłości, tak zawodowej, jak i prywatnej.
Szczegóły wydarzenia można znaleźć na stronie www.easyfairs.com/pl/piwarsaw oraz na profilu Facebook www.facebook.com/pi.warsaw.
Miejsce:
Warszawskie Centrum EXPO XXI
Hala nr 1
ul. Prądzyńskiego 12/14,01-222 Warszawa
Godziny otwarcia:
10 kwietnia 2013 (środa): 10:00-17:00
11 kwietnia 2013 (czwartek): 10:00-16:00