Firma GMC Software Technology,
producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem
i zarządzania dokumentami, poinformowała o znaczącym wzroście liczby
użytkowników portalu społecznościowego GMC User Community, powołanego
do życia w grudniu 2010 roku.
Portal GMC User Community stworzono jako miejsce
oferujące użytkownikom rozwiązań GMC Software Technology możliwość
dzielenia się wiedzą, praktycznymi rozwiązaniami i pomysłami na
biznes. W ostatnich miesiącach ich liczba dynamicznie rosła – od
350 osób na koniec roku 2011 do 2,5 tysiąca w marcu br. Poza wymianą
informacji o swoich doświadczeniach, pomagających w bardziej efektywnym
zastosowaniu rozwiązań GMC Software Technology, a co za tym idzie
– wpływaniu na tworzone w przyszłości oprogramowanie, użytkownicy
portalu mają dzięki niemu dostęp do najnowszych informacji na temat
poszczególnych systemów, ekskluzywnych szkoleń i webinariów, pozwalających
na zmaksymalizowanie zwrotu z inwestycji w oprogramowanie.
„Jestem użytkownikiem rozwiązań GMC Software Technology od 2004
roku i byłem bardzo podekscytowany informacją o powołaniu do życia
portalu zrzeszającego klientów tej firmy – mówi Randy Frye, programista
w zakresie personalizacji danych w firmie Wilen Direct z Florydy. –
Z przyjemnością pozyskuję z niego wiedzę o tym, w jaki sposób inni
klienci GMC Software Technology korzystają z jej rozwiązań technologicznych,
a informacje, jakimi dzielą się oni na forach dyskusyjnych, są mi
niezwykle przydatne w codziennej pracy. Co więcej, z łatwością mogę
dzięki niemu uzyskać dostęp do instrukcji obsługi i materiałów
szkoleniowych, co umożliwia bardziej wydajną obsługę poszczególnych
modułów. GMC User Community to znakomite miejsce, by wiedzieć więcej
i uzyskać w razie potrzeby niezbędne wsparcie”.
GMC User Community to wielojęzyczna, aktywna platforma zrzeszająca
użytkowników rozwiązań GMC Software Technology reprezentujących
różne firmy i branże z całego świata. Codziennie gośćmi forów
dyskusyjnych, stanowiących integralną część portalu, są też pracownicy
działu wsparcia technicznego GMC Software Technology, którzy odpowiadają
na nurtujące klientów firmy pytania.
„GMC User Community to idealne miejsce do dzielenia się problemami
technicznymi i poradami, dzięki któremu jego użytkownicy lepiej odpowiadają
na potrzeby i zmiany zachodzące na dynamicznych rynkach, na których
działają – mówi Bill Parker, dyrektor marketingu GMC Software Technology.
– Ciągły wzrost naszej społeczności to najlepszy dowód na to,
że wciąż koncentrujemy się na dostarczaniu naszym klientom najszerszej
wiedzy i jak najlepszego wsparcia technicznego”.