Portal społecznościowy GMC User Community rośnie w siłęPoprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformowała o znaczącym wzroście liczby użytkowników portalu społecznościowego GMC User Community, powołanego do życia w grudniu 2010 roku.  
 
Portal GMC User Community stworzono jako miejsce oferujące użytkownikom rozwiązań GMC Software Technology możliwość dzielenia się wiedzą, praktycznymi rozwiązaniami i pomysłami na biznes. W ostatnich miesiącach ich liczba dynamicznie rosła – od 350 osób na koniec roku 2011 do 2,5 tysiąca w marcu br. Poza wymianą informacji o swoich doświadczeniach, pomagających w bardziej efektywnym zastosowaniu rozwiązań GMC Software Technology, a co za tym idzie – wpływaniu na tworzone w przyszłości oprogramowanie, użytkownicy portalu mają dzięki niemu dostęp do najnowszych informacji na temat poszczególnych systemów, ekskluzywnych szkoleń i webinariów, pozwalających na zmaksymalizowanie zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. 
„Jestem użytkownikiem rozwiązań GMC Software Technology od 2004 roku i byłem bardzo podekscytowany informacją o powołaniu do życia portalu zrzeszającego klientów tej firmy – mówi Randy Frye, programista w zakresie personalizacji danych w firmie Wilen Direct z Florydy. – Z przyjemnością pozyskuję z niego wiedzę o tym, w jaki sposób inni klienci GMC Software Technology korzystają z jej rozwiązań technologicznych, a informacje, jakimi dzielą się oni na forach dyskusyjnych, są mi niezwykle przydatne w codziennej pracy. Co więcej, z łatwością mogę dzięki niemu uzyskać dostęp do instrukcji obsługi i materiałów szkoleniowych, co umożliwia bardziej wydajną obsługę poszczególnych modułów. GMC User Community to znakomite miejsce, by wiedzieć więcej i uzyskać w razie potrzeby niezbędne wsparcie”. 
 
GMC User Community to wielojęzyczna, aktywna platforma zrzeszająca użytkowników rozwiązań GMC Software Technology reprezentujących różne firmy i branże z całego świata. Codziennie gośćmi forów dyskusyjnych, stanowiących integralną część portalu, są też pracownicy działu wsparcia technicznego GMC Software Technology, którzy odpowiadają na nurtujące klientów firmy pytania.  
„GMC User Community to idealne miejsce do dzielenia się problemami technicznymi i poradami, dzięki któremu jego użytkownicy lepiej odpowiadają na potrzeby i zmiany zachodzące na dynamicznych rynkach, na których działają – mówi Bill Parker, dyrektor marketingu GMC Software Technology. – Ciągły wzrost naszej społeczności to najlepszy dowód na to, że wciąż koncentrujemy się na dostarczaniu naszym klientom najszerszej wiedzy i jak najlepszego wsparcia technicznego”.


Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności