Blog Prin­ti­nPo­land.com: spo­tkaj­my się w sie­ciPoprzedni artykuł 

W po­ło­wie stycz­nia fir­ma Print­net uru­cho­mi­ła no­wy pro­jekt, zre­ali­zo­wa­ny w ra­mach ist­nie­jącej od kil­ku lat plat­for­my in­ter­ne­to­wej Prin­ti­nPo­land.com. Tym ra­zem uru­cho­mi­ła bra­nżo­wy blog (do­stęp­ny pod ad­re­sem http://prin­tin­po­land.co­m/blog), gdzie pu­bli­ko­wa­ne są po­sty osób zwi­ąza­nych z po­li­gra­fią. To pierw­sze te­go ro­dza­ju miej­sce w sie­ci, które – jak za­kła­da­ją Mag­da Du­da­no­wicz i Sła­wo­mir So­ko­łow­ski, wła­ści­cie­le fir­my Print­net – będzie oka­zją do wir­tu­al­nych spo­tkań przed­sta­wi­cie­li bra­nży po­li­gra­ficz­nej, chcących po­dzie­lić się swo­imi prze­my­śle­nia­mi czy opi­nia­mi, nie­ko­niecz­nie na te­ma­ty bi­zne­so­we. Jed­no­cze­śnie od stycz­nia br. fir­ma Print­net wpro­wa­dzi­ła mo­dy­fi­ka­cje w por­ta­lu B2B dla dru­ka­rń i zle­ce­nio­daw­ców Prin­ti­nPo­land.com. Naj­wa­żniej­sza z nich to znie­sie­nie opłat dla ko­rzy­sta­jących z nie­go za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych z Pol­ski.

„Z na­szych ob­ser­wa­cji wy­ni­ka, że jest w po­li­gra­fii gro­no osób, które chcą się po­dzie­lić ze świa­tem swo­imi prze­my­śle­nia­mi, opi­nia­mi, cza­sem coś wy­krzy­czeć, prze­ka­zać „od ser­ca”, a nie do ko­ńca – z różnych względów – ma­ją ku te­mu mo­żli­wo­ść, spo­sob­no­ść, miej­sce – mówi Sła­wo­mir So­ko­łow­ski. – Wi­ęk­szo­ść na­szych blo­ge­rów to oso­by od wie­lu lat zwi­ąza­ne z po­li­gra­fią, jed­nak część z nich nie­ko­niecz­nie będzie pi­sać na te­ma­ty stric­te bi­zne­so­we. Ma­my za­tem na­dzie­ję, że nasz no­wy pro­jekt nie­co ubar­wi ży­cie bra­nży po­li­gra­ficz­nej i sta­nie się miej­scem dla różnych opi­nii oraz ko­men­ta­rzy, do za­miesz­cza­nia których ser­decz­nie za­pra­sza­my. Po­dob­nie jak na na­sze nie­daw­no uru­cho­mio­ne stro­ny na Fa­ce­bo­oku http://www.fa­ce­bo­ok.co­m/ Prin­ti­nPo­land i Twit­te­rze https://twit­ter.co­m/ Prin­ti­nPo­land”.

„Blog Prin­ti­nPo­land.com to jed­na z no­wych pro­po­zy­cji, ja­kie przy­go­to­wu­je­my w tym ro­ku. Ma­my na­dzie­ję, że sko­rzy­sta­ją z niej za­rów­no przed­sta­wi­cie­le dru­ka­rń i zle­ce­nio­daw­cy od lat będący klien­ta­mi por­ta­lu Prin­ti­nPo­land.com, jak rów­nież firm, z który­mi współpra­cu­je­my w ra­mach Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej i które wspie­ra­my w za­kre­sie kom­plek­so­wej ob­słu­gi me­dial­nej – do­da­je Mag­da Du­da­no­wicz. – Różno­rod­no­ść te­ma­tów, zna­ni i cie­ka­wi blo­ge­rzy, w ko­ńcu sa­ma for­mu­ła, która zdo­by­wa co­raz wi­ęcej sym­pa­ty­ków ta­kże w Pol­sce, z pew­no­ścią spra­wi że ka­żdy będzie mógł tu zna­le­źć coś dla sie­bie”.
Wszy­scy za­in­te­re­so­wa­ni po­sta­mi po­ja­wia­jący­mi się suk­ce­syw­nie na blo­gu Prin­ti­nPo­land.com mo­gą je za­pre­nu­me­ro­wać po­przez de­dy­ko­wa­ny ka­nał RSS http://prin­tin­po­land.co­m/blo­g/fe­ed/a­tom.


War­to wspo­mnieć rów­nież o zmia­nach, ja­kie od stycz­nia spółka Print­net wpro­wa­dzi­ła w ra­mach dzia­ła­jące­go od kil­ku lat por­ta­lu Prin­ti­nPo­land.com. To plat­for­ma in­ter­ne­to­wa ty­pu B2B słu­żąca przede wszyst­kim do na­wi­ązy­wa­nia bez­po­śred­nich kon­tak­tów mie­dzy zle­ce­nio­daw­ca­mi usług po­li­gra­ficz­nych i fir­ma­mi po­li­gra­ficz­ny­mi z Pol­ski. Do tej po­ry sko­rzy­sta­ło z niej nie­mal 2000 zle­ce­nio­daw­ców z kra­ju i z za­gra­ni­cy oraz pra­wie 400 ro­dzi­mych firm po­li­gra­ficz­nych, a przez sys­tem prze­sła­no ty­si­ące za­py­tań ofer­to­wych w różnych ka­te­go­riach. „Z na­szych in­for­ma­cji wy­ni­ka, że dzi­ęki Prin­ti­nPo­land.com wie­le pol­skich dru­ka­rń po­zy­ska­ło no­wych kon­tra­hen­tów i no­we zle­ce­nia, ta­kże z za­gra­ni­cy – mówi Sła­wo­mir So­ko­łow­ski. – Bar­dzo nas to cie­szy, gdyż od po­cząt­ku za­kła­da­li­śmy, że por­tal ma przede wszyst­kim słu­żyć dru­kar­niom my­ślącym o eks­por­cie usług po­li­gra­ficz­nych. Aby jesz­cze wi­ęcej firm mo­gło z nie­go sko­rzy­stać wpro­wa­dzi­li­śmy w tym ro­ku je­go istot­ną mo­dy­fi­ka­cję: od stycz­nia jest on bez­płat­ny dla wszyst­kich użyt­kow­ni­ków – za­rów­no zle­ce­nio­daw­ców z ca­łe­go świa­ta jak i ro­dzi­mych dru­ka­rń. Ser­decz­nie za­pra­sza­my do od­wie­dza­nia na­szych stro­n”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści