„Z naszych obserwacji wynika, że jest w poligrafii grono osób, które chcą się podzielić ze światem swoimi przemyśleniami, opiniami, czasem coś wykrzyczeć, przekazać „od serca”, a nie do końca – z różnych względów – mają ku temu możliwość, sposobność, miejsce – mówi Sławomir Sokołowski. – Większość naszych blogerów to osoby od wielu lat związane z poligrafią, jednak część z nich niekoniecznie będzie pisać na tematy stricte biznesowe. Mamy zatem nadzieję, że nasz nowy projekt nieco ubarwi życie branży poligraficznej i stanie się miejscem dla różnych opinii oraz komentarzy, do zamieszczania których serdecznie zapraszamy. Podobnie jak na nasze niedawno uruchomione strony na Facebooku http://www.facebook.com/ PrintinPoland i Twitterze https://twitter.com/ PrintinPoland”.
„Blog PrintinPoland.com to jedna z nowych propozycji, jakie przygotowujemy w tym roku. Mamy nadzieję, że skorzystają z niej zarówno przedstawiciele drukarń i zleceniodawcy od lat będący klientami portalu PrintinPoland.com, jak również firm, z którymi współpracujemy w ramach Poligraficznej Agencji Informacyjnej i które wspieramy w zakresie kompleksowej obsługi medialnej – dodaje Magda Dudanowicz. – Różnorodność tematów, znani i ciekawi blogerzy, w końcu sama formuła, która zdobywa coraz więcej sympatyków także w Polsce, z pewnością sprawi że każdy będzie mógł tu znaleźć coś dla siebie”.