Blog PrintinPoland.com: spotkajmy się w sieciPoprzedni artykuł 

W połowie stycznia firma Printnet uruchomiła nowy projekt, zrealizowany w ramach istniejącej od kilku lat platformy internetowej PrintinPoland.com. Tym razem uruchomiła branżowy blog (dostępny pod adresem http://printinpoland.com/blog), gdzie publikowane są posty osób związanych z poligrafią. To pierwsze tego rodzaju miejsce w sieci, które – jak zakładają Magda Dudanowicz i Sławomir Sokołowski, właściciele firmy Printnet – będzie okazją do wirtualnych spotkań przedstawicieli branży poligraficznej, chcących podzielić się swoimi przemyśleniami czy opiniami, niekoniecznie na tematy biznesowe. Jednocześnie od stycznia br. firma Printnet wprowadziła modyfikacje w portalu B2B dla drukarń i zleceniodawców PrintinPoland.com. Najważniejsza z nich to zniesienie opłat dla korzystających z niego zakładów poligraficznych z Polski.

„Z naszych obserwacji wynika, że jest w poligrafii grono osób, które chcą się podzielić ze światem swoimi przemyśleniami, opiniami, czasem coś wykrzyczeć, przekazać „od serca”, a nie do końca – z różnych względów – mają ku temu możliwość, sposobność, miejsce – mówi Sławomir Sokołowski. – Większość naszych blogerów to osoby od wielu lat związane z poligrafią, jednak część z nich niekoniecznie będzie pisać na tematy stricte biznesowe. Mamy zatem nadzieję, że nasz nowy projekt nieco ubarwi życie branży poligraficznej i stanie się miejscem dla różnych opinii oraz komentarzy, do zamieszczania których serdecznie zapraszamy. Podobnie jak na nasze niedawno uruchomione strony na Facebooku http://www.facebook.com/ PrintinPoland i Twitterze https://twitter.com/ PrintinPoland”.

„Blog PrintinPoland.com to jedna z nowych propozycji, jakie przygotowujemy w tym roku. Mamy nadzieję, że skorzystają z niej zarówno przedstawiciele drukarń i zleceniodawcy od lat będący klientami portalu PrintinPoland.com, jak również firm, z którymi współpracujemy w ramach Poligraficznej Agencji Informacyjnej i które wspieramy w zakresie kompleksowej obsługi medialnej – dodaje Magda Dudanowicz. – Różnorodność tematów, znani i ciekawi blogerzy, w końcu sama formuła, która zdobywa coraz więcej sympatyków także w Polsce, z pewnością sprawi że każdy będzie mógł tu znaleźć coś dla siebie”.
Wszyscy zainteresowani postami pojawiającymi się sukcesywnie na blogu PrintinPoland.com mogą je zaprenumerować poprzez dedykowany kanał RSS http://printinpoland.com/blog/feed/atom.


Warto wspomnieć również o zmianach, jakie od stycznia spółka Printnet wprowadziła w ramach działającego od kilku lat portalu PrintinPoland.com. To platforma internetowa typu B2B służąca przede wszystkim do nawiązywania bezpośrednich kontaktów miedzy zleceniodawcami usług poligraficznych i firmami poligraficznymi z Polski. Do tej pory skorzystało z niej niemal 2000 zleceniodawców z kraju i z zagranicy oraz prawie 400 rodzimych firm poligraficznych, a przez system przesłano tysiące zapytań ofertowych w różnych kategoriach. „Z naszych informacji wynika, że dzięki PrintinPoland.com wiele polskich drukarń pozyskało nowych kontrahentów i nowe zlecenia, także z zagranicy – mówi Sławomir Sokołowski. – Bardzo nas to cieszy, gdyż od początku zakładaliśmy, że portal ma przede wszystkim służyć drukarniom myślącym o eksporcie usług poligraficznych. Aby jeszcze więcej firm mogło z niego skorzystać wprowadziliśmy w tym roku jego istotną modyfikację: od stycznia jest on bezpłatny dla wszystkich użytkowników – zarówno zleceniodawców z całego świata jak i rodzimych drukarń. Serdecznie zapraszamy do odwiedzania naszych stron”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności