2press - sprzedaĚź

polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
wiadomości
najnowsze wiadomości:
FESPA Global Print Expo 2025 – nie przegap największego europejskiego wydarzenia branży drukarskie
PrintFactory po raz drugi zdobywa prestiżową nagrodę Barbieri Excellence Award
Połączenie Instytutów Łukasiewicz: Centralny Ośrodek Poligraficzny i Instytut Materiałów Polimerowych
Smartgraf: trzy nowe maszyny Koenig & Bauer, dynamiczny wzrost i sukcesy rynkowe
Chespa uwalnia w pełni zautomatyzowane przetwarzanie płyt dzięki Catena+
Atlassian ogłasza Eficode zwycięzcą konkursu Atlassian Partner of the Year 2024-2025
Esko – Mark Andy Innovation Day: rozwiązania zwiększające wydajność produkcji etykietowej
Firmy PrintsPaul i jej polski dystrybutor – System P wspólnie na Konferencji Fleksograficznej
IMPRINTA – nowy dostawca rozwiązań HP Latex
Eskapada – warsztaty w Muzeum Piśmiennictwa i Drukarstwa w Grębocinie

parkdruku.pl 2

recepcja
Dziś jest piątek 11.04.2025 r.
Imieniny obchodzą Leon, Marek, Filip i Herman
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Warsztaty marketingu w "Publishing School"
2015-08-07 15:38:39 | IP: 195.150.82.92 | PRZECZYTANO 654 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

"Publishing School" Placówka Kształcenia Ustawicznego
ul. Kosynierów 15B
31-572 Kraków
województwo małopolskie
tel. (12) 411-65-66

więcej danych »

Zapraszamy na 6-godzinne warsztaty marketingu, które odbędą się 5 września 2015 r. (sobota) w godz. 9.30-14.40 w "Publishing School" w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79.

Dla kogo kurs?

dla właścicieli małych firm DTP, wydawniczych, poligraficznych i reklamowych startujących lub istniejących, ale notujących spadek sprzedaży, dla freelancerów poszukujących klientów, dla osób zmieniających pracę lub aplikujących pierwszy raz

Prowadzący: mgr Krystyna Nowak-Wawszczak

Program ćwiczeń:
1. Marketing w poligrafii, grafice i reklamie – podstawowa wiedza wykształconego człowieka
2. Sprzeczne cele sprzedającego i kupującego, czyli jak mnie dosięga niewidzialna ręka rynku
3. Strategia marketingowa firmy i osoby. Co mam robić i w jakiej kolejności
4. Jak mogę osiągnąć zysk? – wybieram koncepcję marketingową
5. Towar czy usługa. Zaczarowane słowo produkt. Czy moja praca jest towarem?
6. Jak dobrze sprzedać mój produkt (pracę)?
7. Kto kupi? – czyli budowa i charakterystyka opłacalnych dla mnie grup docelowych
8. Moje szanse na rynku – analiza 4 x P dla produktów i pracy


Zgłoszenia: do 24 sierpnia 2015 r. (poniedziałek)

Koszt promocyjny: 70 zł brutto

Odwiedź nasze strony www

Dodaj odpowiedź
 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2025 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności