2press - sprzedaĚź

polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
wiadomości
najnowsze wiadomości:
Inkjetowa maszyna Agfa Jeti Tauro H2500 zwiększa potencjał produkcyjny drukarni DD2Print
Sculpteo prezentuje PA12 Blue -- nowy materiał do druku 3D dla przemysłu spożywczego.
FESPA Global Print Expo 2025 – nie przegap największego europejskiego wydarzenia branży drukarskie
PrintFactory po raz drugi zdobywa prestiżową nagrodę Barbieri Excellence Award
Połączenie Instytutów Łukasiewicz: Centralny Ośrodek Poligraficzny i Instytut Materiałów Polimerowych
Smartgraf: trzy nowe maszyny Koenig & Bauer, dynamiczny wzrost i sukcesy rynkowe
Chespa uwalnia w pełni zautomatyzowane przetwarzanie płyt dzięki Catena+
Atlassian ogłasza Eficode zwycięzcą konkursu Atlassian Partner of the Year 2024-2025
Esko – Mark Andy Innovation Day: rozwiązania zwiększające wydajność produkcji etykietowej
Firmy PrintsPaul i jej polski dystrybutor – System P wspólnie na Konferencji Fleksograficznej

parkdruku.pl 2

recepcja
Dziś jest sobota 12.04.2025 r.
Imieniny obchodzą Andrzej, Wiktor, Wiktoriusz i Zenon
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Kurs "Copywriting czyli jak się reklamować przy pomocy słowa"
2015-08-07 15:40:28 | IP: 195.150.82.92 | PRZECZYTANO 871 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

"Publishing School" Placówka Kształcenia Ustawicznego
ul. Kosynierów 15B
31-572 Kraków
województwo małopolskie
tel. (12) 411-65-66

więcej danych »

Zapraszamy na 6-godzinne intensywne warsztaty copywritingu, które odbędą się 19 września 2015 r. (sobota) w godz. 9.30-14.40 w "Publishing School" w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79.

Dla kogo?
graficy poszukujący pracy lub klientów, właściciele małych, zwłaszcza jednoosobowych firm, freelancerzy DTP, web designingu i grafiki 3D, wydawcy, pracownicy działów promocji

Prowadzący: mgr Krystyna Nowak-Wawszczak

Program:
1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja. Magia słowa żywego i pisanego
2. Tekst i jego elementy – ćw. krótki komunikat "O mnie" do umieszczenia: w CV, na www i wizytówce firmowej, analiza CV z punktu widzenia pracodawcy
3. Zasady tworzenia haseł reklamowych, moje hasło — ćw. metodą burzy mózgów
4. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów
5. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. styl oraz taktyka komunikatu
6. Treść ulotki reklamowej adekwatna do wizualizacji – ćw. tekst i jego korekta przy pomocy znaków korektorskich
7. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelancera. Struktura pakietu ofertowego, formułowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty

Zgłoszenia: do 11 września 2015 r. (piątek)

Koszt promocyjny: 70 zł brutto

Odwiedź nasze strony www

Dodaj odpowiedź
 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2025 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności