MetroWrapz wygrywa koronę „King of the Wrap World” po raz drugi w konkursie Avery Dennison 2019 „Wrap Like a King™”Poprzedni artykuł 

Avery Dennison Graphics Solutions ogłosił, że MetroWrapz z Hollywood na Florydzie zdobył tytuł „Króla Wrap World” drugi rok z rzędu. Firma, wybrana spośród 155 globalnych zgłoszeń, przesunęła kreatywność do granic możliwości dzięki „Creature from the Wrap Lagoon”, przekształcając Acura NSX 2017.

Nagroda „King of the Wrap World” została wręczona na stoisku Avery Dennison podczas SEMA Show 2019 w Las Vegas w stanie Nevada i oznacza koniec globalnego wyzwania Avery Dennison „Wrap Like A King™”.

„MetroWrapz po raz kolejny zdobyło tytuł Global Wrap King na polu bardziej konkurencyjnym niż kiedykolwiek wcześniej. To inspirujące, że nadal podnoszą nasze materiały na nowy poziom” - powiedział Oliver Guenther, starszy dyrektor ds. marketingu i strategii kanałowej Graphics Solutions Europe. „Odgrywamy naszą rolę, wprowadzając nowe opcje materiałowe i kolory. A tylko niebo jest granicą!”

Według zespołu MetroWrapz inspiracją dla tego opakowania był film z 1954 roku o tej samej nazwie i wymagał pełnego wykorzystania umiejętności zespołu, aby ustanowić nowe standardy szybkości aplikacji i jakości wykończenia. Użyli srebrnej folii Avery Dennison Conform Chrome z laminatem DOL 1370 Luster - aby stworzyć chłodny, realistyczny błyszczący efekt jedwabistej skóry, wzmocniony płazowymi odcieniami żółtego i zielonego.

Seria Supreme Wrapping Film™ ColorFlow w błyszczącej, świeżej wiośnie dodała wykończenia kołom, a falująca woda z bagna została umieszczona wzdłuż panewek, wprowadzając zaskakujące nowe stworzenie do jego naturalnego środowiska. MetroWrapz dodał akcenty czerwonego odblasku i niestandardowo przyciętą akrylową płetwę grzbietową na dachu.

Nowością na rok 2019 była „People's Choice Award”, która trafiła do Wrapcar Gray Matt od Genus Cars, zdobywając najwięcej głosów z 30 000. Oklejali oni samochód Mercedes Benz za pomocą folii Avery Dennison Supreme Wrapping Film w kolorze Matte Grey.

Innymi finalistami kontynentu byli WrapStyle s.r.o. (Europa); Shanghai DC Town Auto Service Co., Ltd. (Azja Północna); Winguard Paint Protection Specialists (Australia / Nowa Zelandia) oraz Sharpline Signs and Graphics (Republika Południowej Afryki). Wszystkie zgłoszenia zostały ocenione na podstawie różnicy między zdjęciami przed i po, umiejętności i jakości instalacji, ogólnego wyglądu i atrakcyjności oraz wyjątkowości.

Pakiet nagród dla MetroWrapz obejmuje spersonalizowane trofeum Wrap Like a King, 1000 $ w kuponach podarunkowych, różnorodne narzędzia promocyjne i marketingowe oraz ekspozycję za pośrednictwem strony internetowej Avery Dennison i mediów społecznościowych. Cały pakiet rozszerzonych nagród „King of the Wrap World” jest wart blisko 5000 $.

Instalatorzy Wrap mogą zobaczyć wszystkie wpisy 2019 i dowiedzieć się więcej o Supreme Wrapping Film, cyfrowych filmach Supercast, oficjalnych zasadach, sędziach i informacjach o nagrodach na stronie avydn.co/WLAK2018.

Na podstawie informacji firmy Avery Dennison

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności