Mark An­dy na kon­fe­ren­cji de­dy­ko­wa­nej pro­duk­cji ety­kiet: hy­bry­do­wy druk cy­fro­wy w prak­ty­cePoprzedni artykuł 

Łukasz Chruśliński - Sales Manager Mark Andy Poland (z lewej) i Marek Dziewanowski - prezes firmy Orion Znakowanie Towarów
Łu­kasz Ch­ru­śli­ński – Sa­les Ma­na­ger Mark An­dy Po­land (z le­wej) i Ma­rek Dzie­wa­now­ski – pre­zes fir­my Orion Zna­ko­wa­nie To­wa­rów

Na wrze­śnio­wych tar­gach La­be­le­xpo Eu­ro­pe 2019 fir­ma Mark An­dy za­pre­zen­to­wa­ła dwa pre­mie­ro­we roz­wi­ąza­nia – ma­szy­ny Di­gi­tal Pro i Evo­lu­tion, a ta­kże – po raz pierw­szy przed sze­ro­ką pu­blicz­no­ścią w Eu­ro­pie – hy­bry­do­wą ma­szy­nę cy­fro­wą Di­gi­tal Se­ries HD. Tę ostat­nią mo­żna by­ło zo­ba­czyć już na ubie­gło­rocz­nym Open Ho­use zor­ga­ni­zo­wa­nym w war­szaw­skim cen­trum de­mon­stra­cyj­nym Mark An­dy Eu­ro­pe. Co wi­ęcej, w na­szym kra­ju są już pierw­si użyt­kow­ni­cy te­go urządze­nia.

Jed­nym z nich jest fir­ma Orion Zna­ko­wa­nie To­wa­rów z Wro­cła­wia, której pre­zes – Ma­rek Dzie­wa­now­ski po­dzie­lił się swo­imi do­świad­cze­nia­mi, zwi­ąza­ny­mi z użyt­ko­wa­niem tej ma­szy­ny, z uczest­ni­ka­mi 14. kon­fe­ren­cji „Ety­kie­ty sa­mo­przy­lep­ne – naj­now­sze tech­no­lo­gie”. Fir­ma Mark An­dy by­ła po raz ko­lej­ny już współor­ga­ni­za­to­rem te­go wy­da­rze­nia, od­by­wa­jące­go się tym ra­zem w Kry­ni­cy­-Zdro­ju.

„Kon­fe­ren­cja ety­kie­to­wa, or­ga­ni­zo­wa­na przez wy­daw­nic­two Pol­ski Dru­karz, wpi­sa­ła się już na sta­łe do na­sze­go ka­len­da­rza wy­da­rzeń bra­nżo­wych – mówi Łu­kasz Ch­ru­śli­ński, Sa­les Ma­na­ger Mark An­dy Po­land. – Sta­ra­my się, by kon­wen­cja na­sze­go uczest­nic­twa by­ła tu za ka­żdym ra­zem nie­co in­na, a zara­zem atrak­cyj­na dla uczest­ni­ków. W tym ro­ku – po­za na­wi­ąza­niem do no­wo­ści z tar­gów La­be­le­xpo Eu­ro­pe 2019 – po­sta­no­wi­li­śmy od­dać głos na­sze­mu klien­to­wi, który ma w swo­im par­ku sprzęto­wym dwie ma­szy­ny Mark An­dy, w tym po­ka­zy­wa­ny w Bruk­se­li mo­del Di­gi­tal Se­ries HD. Za­pro­si­łem za­tem pod­czas tej kon­fe­ren­cji pa­na Mar­ka Dzie­wa­now­skie­go do dys­ku­sji na te­mat prze­sła­nek, ja­kie kie­ro­wa­ły nim przy po­dej­mo­wa­niu de­cy­zji o jej za­ku­pie oraz do­świad­czeń zwi­ąza­nych z użyt­ko­wa­niem te­go wszech­stron­ne­go roz­wi­ąza­nia”.

Di­gi­tal Se­ries HD to ma­szy­na anon­so­wa­na przez Mark An­dy ja­ko „True Hy­bri­d” (czy­li „w pe­łni hy­bry­do­wa”), z uwa­gi na po­łącze­nie w niej tech­no­lo­gii cy­fro­wej (in­kje­to­wej) z kon­wen­cjo­nal­ny­mi mo­du­ła­mi do uszla­chet­nia­nia i wy­ka­ńcza­nia wy­dru­ków (np. tło­cze­nia fo­lią, zło­ce­nia, sztan­co­wa­nia itd.). Ob­słu­gu­je sze­ro­kie spek­trum podło­ży, w tym ety­kie­ty shrink sle­eve, o sze­ro­ko­ści do 431 mm, a jej kon­fi­gu­ra­cja – co pod­kre­śla­no ta­kże pod­czas kon­fe­ren­cji – mo­że być ka­żdo­ra­zo­wo do­pa­so­wa­na do po­trzeb klien­ta.
Mówi Łu­kasz Ch­ru­śli­ński: „Dzi­ęki tej in­we­sty­cji Orion Zna­ko­wa­nie To­wa­rów – fir­ma spe­cja­li­zu­jąca się w prze­my­sło­wym dru­ku ety­kiet, re­ali­zo­wa­nym do nie­daw­na głów­nie w tech­ni­ce flek­so­gra­ficz­nej, mo­że obec­nie za­pro­po­no­wać swo­im klien­tom zu­pe­łnie no­we ro­dza­je pro­duk­tów. Kon­fi­gu­ra­cja przez nią za­mówio­na po­twier­dza zaś mo­żli­wo­ść „sper­so­na­li­zo­wa­nia” jej zgod­nie z ocze­ki­wa­nia­mi użyt­kow­ni­ka. Nad pro­jek­tem dys­ku­to­wa­li­śmy wspól­nie przez dłu­ższy czas i cie­szy­my się, że spe­łnia ona po­kła­da­ne w niej ocze­ki­wa­nia. Ma­my też na­dzie­ję, że ko­lej­na pla­no­wa­na tu in­we­sty­cja, czy­li mo­del Evo­lu­tion, w rów­nym stop­niu przy­czy­ni się do dal­sze­go, dy­na­micz­ne­go roz­wo­ju tej dru­kar­ni”.

Wspo­mnia­na Evo­lu­tion to jed­na z dwóch wa­żnych pre­mier tar­go­wych Mark An­dy na wrze­śnio­wej wy­sta­wie La­be­le­xpo Eu­ro­pe. „Tym sa­mym na­sza ofer­ta w za­kre­sie ma­szyn flek­so­gra­ficz­nych wzbo­ga­ci­ła się o ko­lej­ne, ela­stycz­ne roz­wi­ąza­nia, nie­co in­ne od zna­nej – ta­kże z wdro­że­nia w dru­kar­ni Orion Zna­ko­wa­nie To­wa­rów – se­rii Per­for­man­ce. Za­in­te­re­so­wa­nie ni­mi prze­szło na­sze najśmiel­sze ocze­ki­wa­nia. Już w Bruk­se­li sfi­na­li­zo­wa­li­śmy pierw­sze jej kon­trak­ty do Pol­ski, a jed­nym z nich jest wła­śnie fir­ma kie­ro­wa­na przez pa­na Mar­ka Dzie­wa­now­skie­go”.
Tar­gi La­be­le­xpo Eu­ro­pe 2019 przy­nio­sły jesz­cze jed­no no­we roz­wi­ąza­nie w ofer­cie Mark An­dy – ma­szy­nę Di­gi­tal Pro, ofe­ro­wa­ną w dwóch wa­rian­tach: ba­zo­wym Di­gi­tal Pro 1 (w try­bie „z ro­li na ro­lę”) oraz hy­bry­do­wym Di­gi­tal Pro 3 (ofe­ro­wa­nym w kon­fi­gu­ra­cjach uwzględ­nia­jących różne mo­du­ły pra­cu­jące w try­bie in­li­ne). Cy­fro­we roz­wi­ąza­nia Mark An­dy są kie­ro­wa­ne z jed­nej stro­ny do firm do­pie­ro roz­po­czy­na­jących swo­ją „przy­go­dę” z dru­ko­wa­niem ety­kiet, z dru­giej – do firm po­sia­da­jących w swo­im par­ku sprzęto­wym ma­szy­ny kon­wen­cjo­nal­ne, chcących zwi­ęk­szyć swo­je mo­żli­wo­ści i ofer­tę.

„Ta­kim przy­kła­dem jest fir­ma Orion Zna­ko­wa­nie To­wa­rów – po­twier­dza Łu­kasz Ch­ru­śli­ński. – Wdro­że­nie Di­gi­tal Se­ries HD z jed­nej stro­ny po­zwo­li­ło roz­sze­rzyć asor­ty­ment dru­kar­ni, z dru­giej – od­ci­ąży­ło za­in­sta­lo­wa­ną przez nas za­le­d­wie dwa la­ta wcze­śniej ma­szy­nę flek­so­gra­ficz­ną Per­for­man­ce Se­ries P7. Bio­rąc pod uwa­gę pla­ny klien­ta od­no­śnie za­ku­pu no­we­go mo­de­lu – Evo­lu­tion, fir­ma z Wro­cła­wia będzie bar­dzo cie­ka­wym przy­kła­dem użyt­kow­ni­ka trzech na­szych roz­wi­ązań, które – z uwa­gi na kon­fi­gu­ra­cję i tech­no­lo­gię dru­ko­wa­nia – będą się uzu­pe­łniać i wspie­ra­ć”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści