Pracownicy API Group uczestnikami charytatywnego wyścigu rowerowegoPoprzedni artykuł 

Czworo pracowników API Group wzięło udział w trzydniowym charytatywnym wyścigu kolarskim, którego łączna długość etapów wyniosła ponad 400 km. Środki zebrane podczas tej imprezy zostaną przeznaczone na kilka fundacji: Children in Need, Dementia UK, Breast Cancer Now oraz Vision Beyond Autism.

Cała grupa, poszerzona o jedną osobę z ramienia Stora Enso Consumer Board (firmy będącej strategicznym dostawcą i partnerem API), wystartowała 12 maja br. z zakładów produkcyjnych API w Poynton w angielskim hrabstwie Cheshire. Dwa dni później kolarze dotarli do innej fabryki należącej do tego przedsiębiorstwa, zlokalizowanej w Livingston w Szkocji. Średnio pokonywali dystans ok. 130 km, poruszając się po trasie obfitującej w liczne wzniesienia.

„Pomysł wyścigu pojawił się podczas spotkania komitetu charytatywnego API i bardzo szybko został wprowadzony w życie – mówi Mark Guyer, szef działu Operational Excellence w firmie API. – Był on dla uczestników prawdziwym wyzwaniem, gdyż wiązał się z poprzedzającymi całą wyprawę odpowiednimi przygotowaniami oraz zaangażowaniem ze strony osób biorących w nim udział”.
Trasa wyścigu miała długość równą 1/3 długości całej Wielkiej Brytanii i – jak podkreślają sami uczestnicy – z jednej strony była niezwykle trudna, z drugiej – malownicza. Wiodła ona m.in. przez miasteczka i wsie takie jak Hawes i Coniston, wzdłuż rzeki Tweed, a także wymagające wysokiej kondycji lasy Kielder i szczyt Fleet Moss.

„Naszym celem było zebranie kwoty 2 tysięcy funtów, przy czym jeszcze przed rozpoczęciem wyścigu udało nam się zgromadzić jej znaczącą część – dodaje Mark Guyer. – Tym samym chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy wsparli wskazane przez nas fundacje jak również – niejako awansem – tym, którzy mają tego rodzaju pomoc w swoich planach”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności