Trwają zapisy do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Bank zdjęć Fotolia by Adobe ponownie jest partnerem wydarzenia i wspiera młodych twórców.
Young Creatives Integrated to konkurs organizowany przez Klub Twórców Reklamy. Skierowany jest do młodych osób specjalizujących się w marketingu, komunikacji oraz do studentów. Celem przedsięwzięcia jest wyłonienie najzdolniejszych, najlepiej rokujących młodych twórców.
Konkursy Young Creatives dają możliwość zmierzenia się z wyjątkowymi briefami oraz weryfikacją przez utytułowanych ekspertów z branży. Prace są oceniane przez dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, designerów, fotografików. Kolejne edycje Young Creatives są okazją do wymiany doświadczeń i przestrzenią, w której swoje umiejętności prezentują najbardziej utalentowani młodzi ludzie. Co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób z Polski.
– Zdjęcia, ilustracje i filmy znajdujące się w naszych kolekcjach są źródłem inspiracji dla twórców branży reklamy, promocji i projektowania graficznego z całego świata - w tym Polski. Jestem pewna, że dostęp do 72 milionów plików uwolni potencjał twórczy, którego efektem będą spektakularne i zaskakujące projekty, zwłaszcza, że każdy uczestnik otrzymuje od nas po 10 kredytów do prac konkursowych – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce.
Termin zgłoszeń konkursowych upływa 8 lutego br. Następnie rozpoczną się eliminacje w 7 kategoriach: Print, Film, Design, Cyber, PR, Clients, które potrwają do 13 marca br.
Nagrodą dla zwycięzców będzie udział w konkursie Young Lions podczas festiwalu w Cannes, w kategorii konkursowej odpowiadającej tematyką Kategorii, w której startowali w polskiej edycji Young Creatives.
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie www.ktr.org.pl/young-creatives.
Na podstawie informacji Fotolia by Adobe