Ri­coh part­ne­rem ju­bi­le­uszo­wej edy­cji Bie­gu po No­we Ży­ciePoprzedni artykuł 

Fir­ma Ri­coh po­now­nie zo­sta­ła part­ne­rem 10., ju­bi­le­uszo­wej edy­cji Bie­gu po No­we Ży­cie. Głów­nym ce­lem ak­cji jest zwi­ęk­sza­nie świa­do­mo­ści na te­mat trans­plan­ta­cji i daw­stwa na­rządów. 1 kwiet­nia w Wi­śle przed­sta­wi­cie­le świa­ta na­uki, ar­ty­ści oraz oso­by po prze­szcze­pach z Pol­skie­go Sto­wa­rzy­sze­nia Spor­tu po Tran­splan­ta­cji we­zmą udział w bie­gu nor­dic wal­king.

− Z du­mą wspie­ra­my 10. Bieg po No­we Ży­cie, na­sza obec­no­ść na tym wy­da­rze­niu jest już dla nas bar­dzo wa­żna. Zaw­sze chęt­nie part­ne­ru­je­my wa­żnym ini­cja­ty­wom spo­łecz­nym, ce­ni­my za­an­ga­żo­wa­nie Po­my­sło­daw­ców i Twór­ców Bie­gu – po­wie­dział Pa­weł Bar­ski, Mar­ke­ting Di­rec­tor w Ri­coh Pol­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści