DDB Warszawa została uznana Agencją Reklamową Roku, a MEC Domem Mediowym Roku w raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe". Raport przygotowała redakcja "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą badawczą Millward Brown, która realizowała badania satysfakcji klientów.
DDB Warszawa doceniliśmy przede wszystkim za solidny wzrost biznesu i wyjątkowe jak na agencje sieciowe zrozumienie nowych mediów. Z kolei MEC obok udanego pod względem biznesowym roku odgrywa coraz większą rolę w sieci i rozwija narzędzia analityczne.
Redakcja przyznała też wyróżnienia. Z grona agencji reklamowych otrzymały je Young & Rubicam Poland (jako Fighter Roku) oraz Lowe GGK (obecnie Lowe Warsaw). Z domów mediowych wyróżnienia przypadły: MediaCom Warszawa i Mindshare. Dodatkowo za najciekawszą kampanię roku przygotowaną dla marki Lidl wyróżniliśmy agencję GPD. Tytuł Rozczarowania Roku przypadł agencji Ogilvy & Mather Advertising.
W tym samym mamowym numerze "Media & Marketing Polska" prezentujemy także raport "Marka i Marketer Roku". Tytuł CMO Roku otrzymał Jacek Balicki z Samsung Electronics Polska w uznaniu za zmianę wizerunku marki i lokalne działania. Marketerem Roku został Mondelez Polska, w przypadku tej firmy doceniliśmy odważne inwestycje reklamowe w czasie kryzysu i nieustające innowacje produktowe.
Wyróżnienia otrzymali: Proama (marketer), Adidas (marka), Old Spice (najciekawsza transformacja wizerunku), BGŻ (wyróżnienie za kreację), Nivea Polska (Fighter Roku). Tytuł Rozczarowanie Roku przypadł firmie Pepsi-Cola General Bottlers.
Wczorajsza Wielka Gala w Fabryce Trzciny była nie tylko ceremonią wręczenia nagród, ale także okazją do świętowania 20-lecia magazynów "Media & Marketing Polska" oraz "Handel".
Na podstawie informacji firmy VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.