Ac­ti­ve­Jet.pl „Wir­tu­al­nym Li­de­rem Bra­nżo­wym 2013”Poprzedni artykuł 

Stro­na in­ter­ne­to­wa Ac­ti­ve­Jet zo­sta­ła wy­różnio­na w kon­kur­sie cza­so­pi­sma Pa­pier­ni­czy Świat za „naj­lep­sze roz­wi­ąza­nia gra­ficz­ne i mul­ti­me­dial­ne”. To już nie pierw­sze wy­różnie­nie dla mar­ki na­le­żącej do ACTION S.A. w tym pre­sti­żo­wym kon­kur­sie, który na do­bre za­do­mo­wił się w świa­do­mo­ści przed­sta­wi­cie­li bra­nży PBS.

W ósmej edy­cji kon­kur­su „Wir­tu­al­ny Li­der Bra­nżo­wy” oce­nio­no po­nad 200 stron in­ter­ne­to­wych. Zgło­sze­nia w ka­te­go­rii „naj­lep­sze roz­wi­ąza­nia gra­ficz­ne i mul­ti­me­dial­ne” opi­nio­wa­ła nie­za­le­żna ko­mi­sja, która wy­ło­ni­ła jed­ne­go zwy­ci­ęz­cę – www.ac­ti­ve­jet.pl.

- Pra­ca nad na­gro­dzo­ną stro­ną in­ter­ne­to­wą tr­wa­ła do­brych kil­ka mie­si­ęcy. Ten, kto kie­dy­kol­wiek zaj­mo­wał się bu­do­wą stro­ny „ww­w” wie, że to trud­na i zło­żo­na spra­wa, zwłasz­cza w tak kon­ku­ren­cyj­nej bra­nży jak na­sza. Tym bar­dziej cie­szy fakt, że ju­ry kon­kur­su wy­bra­ło wła­śnie na­szą kre­ację. Sta­ra­li­śmy się wy­jść po­za sche­mat. Za­le­ża­ło nam, aby no­wa stro­na Ac­ti­ve­Jet by­ła inno­wacyjna, a jed­no­cze­śnie w bar­dzo czy­tel­ny spo­sób przed­sta­wia­ła na­szą ofer­tę – ko­men­tu­je Ra­fał Or­now­ski, Pe­łno­moc­nik Za­rządu ds. Mar­ki w ACTION S.A., będącej wła­ści­cie­lem mar­ki Ac­ti­ve­Jet. – Za­pra­szam wszyst­kich do od­wie­dze­nia stro­ny www.ac­ti­ve­jet.pl. Mam na­dzie­ję, że przy­ci­ągnie ona Pa­ństwa uwa­gę i do­łączy do gro­na „po­lu­bio­ny­ch” na Fa­ce­bo­ok’u – do­da­je R. Or­now­ski.

Fi­nał VIII edy­cji kon­kur­su „Wir­tu­al­ny Li­der Bra­nżo­wy” od­był się w czerw­cu, wó­wczas do rąk lau­re­atów tra­fi­ły sta­tu­et­ki i na­gro­dy.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Gru­pa ACTION S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści