Stora Enso na targach FachPack 2013: promocja papieru pokryciowego MediaLinerPoprzedni artykuł 

MediaLiner to znajdujący się w ofercie Stora Enso Specialty Papers papier pokryciowy, który wkrótce po swojej premierze zwrócił uwagę zarówno właścicieli marek, jak też firm z branży produkcji opakowań wykonanych z tektury falistej, displejów i innych laminatów. Dzięki wysokiej, niemal fotograficznej jakości nanoszonego nadruku, stał się on atrakcyjną opcją przy wyborze materiału do produkcji wyrobów typu POS. Ten innowacyjny produkt, który zapoczątkowuje zupełnie nową kategorię pokryciowych papierów graficznych (Graphic Liner), będzie promowany przez firmę Stora Enso podczas targów FachPack, odbywających się w Norymberdze w dniach 24-26 września. Skandynawski koncern będzie na nich obecny na stoisku nr 337 w pawilonie 7A. 

„MediaLiner powstał przy ścisłej współpracy Stora Enso z właścicielami marek, projektantami i producentami opakowań. Jest to specjalny pokryciowy papier graficzny, o podwójnie powlekanej, jasnej powierzchni. Te cechy MediaLiner umożliwiają stworzenie na jego bazie zupełnie nowej generacji, skutecznych w odbiorze opakowań, ekspozytorów sklepowych czy displejów, wspierających sprzedaż wysokiej jakości wyrobów technicznych, żywnościowych, konfekcyjnych, kosmetycznych i spirytusowych. Pozwala on jednocześnie na projektowanie opakowań w zupełnie nowy i wydajny sposób” – mówi Marcus Weise, menedżer ds. rozwoju produktu w Stora Enso Specialty Papers. 

Produkowany w zakładach Uetersen w Niemczech, papier MediaLiner jest dostępny w gramaturach 120, 135, 160, 190 i 220 g/m2. Może znaleźć zastosowanie jako papier pokryciowy do laminacji z tekturą falistą, zarówno na zamknięty, jak i otwarty fluting. Można go zadrukowywać w maszynach offsetowych i fleksograficznych; jest on -zdaniem Stora Enso - idealnym podłożem do produkcji druków typu pre-print oraz nanoszenia nadruku bezpośredniego, zarówno arkuszowego jak i rolowego. Jego gładka, jasna powierzchnia zapewnia właściwe rezultaty podczas drukowania a finalne produkty cechuje wysoka atrakcyjność wizualna i dotykowa. Te cechy sprawiają, że na wykonane z jego udziałem opakowania i displeje można nanosić fotorealistyczne obrazy, dotychczas dostępne jedynie dla najwyższej jakości pocztówek realizowanych w trybie fotograficznym. MediaLiner sprawdza się także przy aplikowaniu lakieru wybiórczego/miejscowego, który dodatkowo przyciąga uwagę klienta w punkcie sprzedaży. Firma Stora Enso oferuje bezpłatny zestaw, składający się z czystych lub też laminowanych i zadrukowanych próbek papieru (4-kolorowy druk w Euroskali, lakier dyspersyjny, lakier wybiórczy UV). Można go zamówić wysyłając zgłoszenie na adres medialiner@storaenso.com.

Zgodnie z hasłem projektu „Rethink”, Stora Enso Specialty Papers stale rozwija i wzbogaca swoją ofertę, by spełniać rosnące oczekiwania swoich klientów pod względem odwzorowania marki, projektowania, ochrony środowiska, ekonomii, bezpieczeństwa, praktyczności i funkcjonalności. Z jej bogatą ofertą, w tym z papierem MediaLiner, będzie można zapoznać się odwiedzając wrześniowe targi FachPack.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności