W porównywanych okresach pierwszych kwartałów lat 2012 i 2013 firma Brother Polska odnotowała wzrost sprzedaży swoich wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń laserowych o 65,76 proc. Udział firmy w polskim rynku tych rozwiązań wzrósł o 7,3 proc. i wynosi obecnie 19%, co daje jej 3. miejsce.
W przypadku wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych Brother Polska osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie 26,14 proc. Firma zajmuje obecnie 2. pozycję na rynku tych rozwiązań, a jej udział wzrósł o 5,1 proc. względem 2012 roku.
Brother osiągnął również znaczący wzrost sprzedaży monochromatycznych drukarek laserowych – wyniósł on aż 128% proc. Obecnie producent posiada 9,1 proc. rynku tych urządzeń, co stanowi wzrost o 5,8 proc. względem 2012 roku i daje mu 3. pozycję.
„Osiągnięte wzrosty sprzedaży urządzeń są dowodem na to, że rynek dobrze ocenia nasze urządzenia oraz na to, że przyjęliśmy dobrą taktykę sprzedaży. Polski rynek nie należy do łatwych – tym bardziej cieszymy się ze wzrostów. Zamierzamy kontynuować rozwój wprowadzając do oferty nowe rozwiązania i rozwijając dział sprzedaży” – powiedział Piotr Baca, Country Manager w firmie Brother Polska.
Na podstawie informacji firmy Brother