Uczestnicy wrześniowego Festiwalu Marketingu Festiwalu Druku mogli zgłaszać do konkursu swoje produkty, maszyny i oprogramowanie, które potem oceniało profesjonalne jury. Wybierając zwycięzców kierowano się takimi kryteriami jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, warunki zakupu i eksploatacji (cena, koszt eksploatacji i serwisu, koszt utylizacji), pozytywne oddziaływanie na środowisko, wysoka funkcjonalność i estetyka.
Zdobywcą złotego medalu, w swojej kategorii, została drukarka Oki C711WT/ES7411WT – pierwsze na rynku tonerowe urządzenie, które drukuje na biało.
− To kolejna nagroda, którą zdobyła nasza drukarka C711WT/ES7411WT. Po sukcesie na targach Euro Trophex Show w Amsterdamie, gdzie zdobyła ona główną nagrodę, oraz srebrnym medalu na Rema Days 2013 możemy teraz pochwalić się kolejnym medalem i to złotym. Cieszy nas to wyróżnienie, przyznane przecież przez przedstawicieli i specjalistów z rynku reklamy i poligrafii. To dowód, że C711WT zdążyła już zrewolucjonizować rynek wydruków reklamowych i marketingowych – mówi Jacek Tarkiewicz z Oki Systems Polska.
Do tej pory urządzenia oferujące biały druk bazowały na technologii, która
była znacznie droższa i dużo bardziej pracochłonna. Urządzenia
Oki na nowo definiują potencjał branży reklamowej i otwierają szereg
możliwości dla druku. W przeciwieństwie do dotychczasowo wykorzystywanych
technik drukarskich urządzenia Oki nie wymagają przygotowania przez
nas dodatkowych materiałów w postaci sita, farby, kliszy itd. Proces
nadruku jest naprawdę bardzo prosty i intuicyjny i można go zamknąć
w trzech punktach: projektowaniu, wydrukowaniu projektu na folii termotransferowej
lub innym nośniku i naniesieniu go na materiale docelowym. Cały proces
trwa nawet do 70% krócej i pozwala uzyskać znaczne oszczędności
również w przypadku małych wolumenów lub wręcz pojedynczych sztuk.
C711WT/ES7411WT oferuje znacznie szerszy wachlarz zastosowań w stosunku
do innych urządzeń drukujących na biało, co sprawia, że po raz
pierwszy białe wydruki są także dostępne dla małych i średnich
firm chcących rozszerzyć wewnętrzne możliwości drukowania.