Odporność wydruków wielkoformatowych na oddziaływanie światła dziennego jest jednym z głównym kryteriów wyboru atramentów przez właścicieli drukarni. Brak ryzyka reklamacji, że wydruki wypłowieją po kilku miesiącach, daje pewność i spokój przy realizacji zleceń zarówno dla dużych, profesjonalnych klientów, jak i w mniejszych, codziennych pracach.
AMT Product doskonale zna potrzeby swoich klientów i dlatego do produkcji używa wyłącznie nowoczesnych europejskich komponentów firm BASF, WACKER Polymers, Altana oraz certyfikowanych pigmentów Clariant. Używanie najwyższej jakości komponentów, choć podnosi koszty produkcji, daje nam pewność uzyskiwania najwyższej jakości atramentu oraz powtarzalności wszystkich parametrów – mówi Marek Polewka właściciel firmy AMT Product.
Chcąc potwierdzić skalę światłoodporności AMT Product zleciła Instytutowi Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi wykonanie testów na światłoodporność swoich atramentów. Badania zostały wykonane zgodnie normą ISO 12040-1997. Raport z badań jednoznacznie potwierdza najwyższą światłoodporność wydruków na światło dzienne wszystkich kolorów. Uzyskany wynik 8 – w ośmiostopniowej skali - oznacza co najmniej 18 miesięczną odporność wydruków na światło dzienne bez obaw o zmianę kolorystyki.
Z atramentów AMT korzysta już sto kilkadziesiąt drukarni w Polsce, Czechach i na Słowacji. Firma oferuje pełne wsparcie techniczne i serwisowe swoim klientom. Atrament jest kompatybilny z następującymi modelami drukarek:
Roland: Soljet Pro III XJ, XC-540, XF-640, Soljet Pro II V SJ, VersaArt RS, Versa Arts RE , VersaCamm VP
Mimaki: JV3, JV33, JV5
Mutoh: Rockhopper II, ValueJet, Spitfire, Blizaard
Xenons
Sunika 2000
Galaxy UD
oraz inne wyposażone w głowice DX2, DX4, DX5, DX6, DX7
Warto zwrócić uwagę, że jesteśmy w 100% polską firmą, dzięki czemu mamy pełny wpływ na proces produkcyjny i pewność jakości finalnego produktu. Jednocześnie brak szeregu pośredników i charakterystycznej dla zagranicznych koncernów jednolitej światowej polityki cenowej, nieuwzględniającej specyfiki polskiego rynku reklamy, pozwala oferować nasze atramenty w atrakcyjnych cenach – mówi Marek Polewka.