Xerox na targach Print 13 - podsumowaniePoprzedni artykuł 

W dniach od 8 do 12 września w Chicago odbyły się prestiżowe targi PRINT 13, w trakcie których Xerox zaprezentował swoje najnowsze technologie. Wśród pokazanych urządzeń znalazły się drukarko-kopiarka Xerox D136, cyfrowy system drukujący Xerox iGen 150 Press, a także nowe narzędzie oprogramowania Circle – Campaign Automation.

Wysoka produktywność w czerni i bieli

Produkcyjny system drukujący Xerox D136 umożliwia dostosowanie prędkości druku, opcji serwera oraz opcji wykańczania do potrzeb użytkowników. Urządzenie zostało zaprojektowane w taki sposób, że łatwo dostosowuje się do większości środowisk drukujących, a dzięki rozszerzonej pojemności nośnika oferuje szeroki wybór aplikacji – od  broszur i naklejek na szybę po wizytówki i magnesy.

Kopiarka/Drukarka D136 łączy się z serwerem Xerox EX Server, a Xerox FreeFlow® Print Server stanowi standardowe wyposażenie urządzenia. Dzięki rozdzielczości 2400 x 2400 dpi oraz tonerowi Xerox EA, tekst, zdjęcia i grafika mogą być stale reprodukowane w ostrych półtonach oraz wyraźnej czerni. Główne zalety Xerox D136 to prędkość druku wynosząca 136 str./min oraz możliwość przystosowania arkuszy różnych rozmiarów.

Nowa jakość obrazu – Xerox iGen 150

Różnorodność to zaleta pozwalająca firmom z branży poligraficznej utrzymywać się na stale zmieniającym się rynku. Cecha ta w świecie aplikacji stanowi wyzwanie, zwłaszcza jeżeli chodzi o uzyskanie stałej jakości kolorowego obrazu. Zaprezentowany na targach najnowszy system drukujący Xerox iGen 150 zapewnia całkowitą kontrolę nad jakością obrazu niezależnie od ilości zdjęć, tekstów czy kolorów. System drukujący wyposażony został w nową technologię Object Oriented Half Toning, która reguluje ostrość obrazów oraz tekstu w broszurach, katalogach i ulotkach. Ponadto, iGen 150 zwiększa produktywność nawet o 25 proc., ponieważ przy jego użyciu mniej czasu zajmuje powtórne drukowanie, kontrola jakości oraz konfiguracja.

XMPie Circle™ SaaS do komunikacji wielokanałowej

XMPie wprowadziło nową funkcję do swojej oferty Circle™ SaaS, jaką jest Campaign Automation. Narzędzie zostało nagrodzone w programie MUST SEE ‘EM, który stanowił dla uczestników Print13 praktyczny przewodnik po najbardziej godnych uwagi rozwiązaniach technologicznych. Oprogramowanie Circle™ SaaS zostało stworzone na potrzeby wielokanałowej komunikacji 1:1. Umożliwia użytkownikom przekazywanie informacji, współpracę przy tworzeniu kampanii, jej planowanie i ocenę przebiegu, dobrą widoczność makiet, a także monitorowanie rezultatów.

Campaign Automation poszerza możliwości Circle™ SaaS o planowanie działań kampanii w określonym czasie przy wykorzystaniu powtarzających się wzorów oraz kierowanie ich do odbiorców wybranych przez system CRM. Obecnie Circle jest dostępny w dwóch edycjach – Personal (darmowa) i Team (premium). Funkcja Campaign Automation będzie dostępna w nowej edycji Biznes. Na stoisku Xerox w Chicago można było zobaczyć wszystkie edycje Circle.

Wirtualne stoisko Xerox na targach można odwiedzić na stronie: http://realbusinesslive.xerox.com/Virtual/Print13/auto.aspx

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności