Według analiz Konica Minolta zainteresowanie usługami dedykowanymi zarządzaniu drukiem będzie rosło. Ten trend jest już doskonale widoczny wśród klientów korporacyjnych, ogromny potencjał drzemie jednak wśród firm z sektora MSP.
W Europie podobnie jak w innych regionach świata jesteśmy świadkami ogromnych zmian związanych z korporacyjną polityką druku. Ta ewolucja wiąże się z fundamentalnymi przeobrażeniami zachodzącymi w otoczeniu technologicznym współczesnych przedsiębiorstw. Firmy reagują na trendy: “big data”, SaaS (software as a service), PaaS (platform as a service) i BYOD (“bring your own device”). Przekłada się to na ewolucję realizacji podstawowych procesów oraz oczekiwań wobec dostawców sprzętu. Klienci szukają partnerów, którzy będą mogli zapewnić im kompleksową usługę – przeanalizować potrzeby, zaproponować rozwiązania sprzętowe i software’owe dzięki którym można sprawnie usystematyzować i zoptymalizować kluczowe procesy. – Bacznie obserwujemy rynek i reagujemy na trendy. Jest to doskonale widoczne jeśli przeanalizujemy naszą ofertę. Od lat ewoluujemy z firmy, która głównie zajmowała się rozwiązaniami
sprzętowymi w kierunku organizacji, która zapewnia swoim klientom kompleksową usługę – powiedział Ken Osuga, President, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH. – Klienci, którzy korzystają z naszych usług otrzymują od nas kompleksową propozycję obejmującą wdrożenie systemu zarządzania i obiegu dokumentów – dodaje.