RemaDays Warsaw 2014 – sukces i zainteresowanie branży reklamowej rozwiązaniami z oferty Infosystems S.A.Poprzedni artykuł 

Prawdziwym i niekwestionowanym sukcesem zakończyła się premierowa prezentacja firmy Infosystems S.A. na Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, które odbywały się w dniach od 5 do 7 lutego br. w Warszawie. Najlepszym tego dowodem było ogromne zainteresowanie branży reklamowej produktami z oferty Spółki.

Wszystkie prezentowane podczas targów RemaDays Warsaw systemy oraz inne software’owe rozwiązania Infosystems S.A. były pokazywane „na żywo” co zdecydowanie wyróżniało firmę na tle innych wystawców, biorących udział w tym wydarzeniu. W ten sposób liczni goście mogli na własne oczy przekonać się – korzystając z przygotowanych na tę okazję kiosków komputerowych - jak w praktyce funkcjonuje obecnie nowoczesny workflow produkcyjny rozbudowany o system zarządzania.
Od 15 lat Infosystems S.A. dostarcza innowacyjne i kompleksowe rozwiązania dla branży poligraficznej (w tym również opakowaniowej), wydawniczej, a także reklamowej. Mówi Mariusz Sosnowski, prezes Infosystems S.A.: „Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie również firm z sektora reklamowego naszymi systemami, bo stanowią one dla niego doskonałą okazję dla poprawy dotychczasowego funkcjonowania tych firm i przedstawiają wartość dodaną, mającą ogromne znaczenie na przepełnionym konkurencją rynku reklamowym. Stąd po raz pierwszy, biorąc udział w targach RemaDays Warsaw, obrazowo mówiąc trafiliśmy w samą dziesiątkę. Z jednej strony potwierdziło się bowiem zainteresowanie poligrafii naszymi rozwiązaniami – na stoisku Infosystems gościli przedstawiciele zarówno średnich zakładów poligraficznych (akcydensowych, wielkoformatowych), jak również dużych drukarń, poszukujący innowacyjnych rozwiązań, porządkujących organizację firmy. Zgłosili się licznie także szukający skutecznych systemów, umożliwiających obsługiwanie dużej liczby zleceń przez Internet. Z drugiej strony mogliśmy zaobserwować duże zainteresowanie naszą ofertą branży reklamowej. Na naszym stoisku gościliśmy przedstawicieli średnich i dużych agencji reklamowych, dla których choćby rozwiązania typu WebtoPrint są obecnie nie tylko wartością dodaną dla kontaktów z klientami, ale stają się wręcz standardem w ich codziennej pracy, koniecznym do utrzymania bieżącej i satysfakcjonującej obie strony współpracy z odbiorcami ich usług.”
Największym zainteresowaniem odwiedzających stoisko Infosystems S.A. gości cieszył się bez wątpienia nagrodzony w ubiegłym roku Złotym Medalem MTP system produkcyjny PuzzleFlow WebToPrint, stanowiący kompleksową ofertę dla firm w zakresie obsługi zleceń pozyskiwanych przez Internet. Ułatwia on współpracę pomiędzy użytkownikami – w przypadku agencji reklamowych pomiędzy nią samą, jej klientami oraz drukarniami. „Oprócz tego, że narzędzie to umożliwia klientom sprawne i bezbłędne złożenie zamówienia przez Internet – mówi Rafał Bigaj, Product Manager w firmie Infosystems S.A. -  pozwala również śledzić przebieg procesów z nim związanych, co daje gwarancję odpowiedniej komunikacji między użytkownikami, a dla agencji reklamowej może stanowić dodatkowy atut, odróżniający ją od konkurencji. Może ona również za pośrednictwem tego rozwiązania przesyłać swoje projekty do drukarni z zachowaniem wszelkich wymaganych standardów. System upraszcza dostarczanie składowych zlecenia klientom agencji reklamowych, a także efektywne składanie przez nich samego zamówienia. Odwiedzające nas agencje reklamowe zwracały przede wszystkim uwagę na fakt, że oferowany przez nas system PuzzleFlow WebtoPrint zapewnia uporządkowanie procesów wewnątrz firmy, z którymi na co dzień mają do czynienia, usprawnia współpracę z ich klientami, a także pracującymi dla nich drukarniami (często ich większą liczbą), co wpływa na efekt końcowy pracy w postaci jej wysokiej jakości i wydajności. Warto podkreślić, że klienci są obecnie coraz bardziej przyzwyczajeni do tego, że proces zamówienia i realizacji danego zlecenia przebiega kompleksowo i automatycznie. Stąd dla każdej szanującej się agencji czy drukarni rozwiązania typu WebtoPrint stają się obecnie pożądanym standardem. Nie dziwi więc nas fakt, że rozwiązania Infosystems S.A. znajdują tak duże uznanie wśród odbiorców, co dobitnie pokazały tegoroczne targi RemaDays Warsaw.”
Oprócz powyższego oprogramowania firma Infosystems S.A. zaprezentowała również zintegrowany system informatyczny dla średnich i dużych drukarń oraz producentów opakowań i materiałów POS - PrintManager (będący narzędziem do rejestracji, przetwarzania, prezentacji i analizy danych związanych ze wszystkimi etapami produkcji: począwszy od zapytania ofertowego, poprzez kalkulację kosztów, negocjacje handlowe, rejestrację zamówień, opracowanie kart technologicznych, planowanie produkcji, rejestrację czynności produkcyjnych, na procesach dystrybucji i sprzedaży kończąc); PuzzleFlow Manager – system zarządzania drukarnią dla małych i średnich firm, poszukujących uniwersalnego rozwiązania zarówno w zakresie przygotowania plików do druku jak i zarządzania wszystkimi procesami związanymi z zarządzaniem, a także PuzzleFlow Publisher – system dla wydawców, umożliwiający sprawne zarządzanie projektem wydawniczym od planowania wydania do dostarczenia materiału do drukarni.
„”Targi RemaDays Warsaw 2014 możemy uznać za duży sukces. Wielu klientów rozpoczęło z nami rozmowy handlowe, co – mamy nadzieję – przełoży się przede wszystkim na ich sukces. Będziemy im bowiem mogli dostarczyć rozwiązanie, które usprawni ich pracę i pozwoli wyróżnić się na wymagającym rynku” – podsumowuje Mariusz Sosnowski,  prezes Infosystems S.A.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności