Apogee StoreFront 2.1 już w ofercie Agfa Graphics: nowe funkcje w zakresie analizy biznesowej i korekty zawartości plikuPoprzedni artykuł 

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji oprogramowania do tworzenia sklepów internetowych – Apogee StoreFront 2.1. Jest ono skierowane do dostawców usług poligraficznych, zainteresowanych wykorzystaniem technologii web-to-print, zaoferowaniem swoim klientom nowego rodzaju rozwiązań oraz wejściem na rynki B2B. W kolejnej odsłonie StoreFront oferuje nowe funkcje, bazujące na dotychczasowych doświadczeniach jego użytkowników – przede wszystkim klientów drukarń.

Jedną z najważniejszych nowych funkcji jest wsparcie dla personalizowanych sklepów internetowych. Apogee StoreFront pozwala obecnie na takie skonstruowanie sklepu, by indywidualni jego klienci widzieli wyłącznie te produkty i kategorie, które mieszczą się w sferze ich zainteresowań. Jest to niezwykle przydatne narzędzie np. przy zakładaniu e-sklepów, działających w ramach sieci dealerskiej bądź franczyzowej. Korzystać z niego mogą również duże korporacje działające w różnych krajach i na różnych rynkach.
W wersji 2.1 portal StoreFront jest kompatybilny z Google Analytics, umożliwiając dostawcom usług poligraficznych udoskonalanie swoich sklepów internetowych. Wszystko dzięki monitorowaniu zachowań klientów i współczynników konwersji dla danego sklepu, jak też efektywności kampanii promocyjnych prowadzonych na stronach internetowych, w portalach społecznościowych bądź w publikacjach drukowanych. Z myślą o zleceniodawcach wprowadzono funkcję wyszukiwania historii zamówień, która usprawni proces realizacji powtarzalnych zleceń, ich korekty i personalizacji.

„Wprowadzone przez nas zmiany, bazujące na doświadczeniach końcowych użytkowników, wykraczają poza udoskonaloną kontrolę i łatwiejszy proces zamawiania realizowanych już wcześniej zleceń. Widzimy bowiem, że ponad połowa wyrobów kupowanych w sklepach internetowych to produkty personalizowane przez samych klientów – mówi Andy Grant, szef działu oprogramowania w firmie Agfa Graphics. – Zdarza się, że tego rodzaju indywidualnie tworzone prace jak wizytówki czy plakaty, mogą zawierać literówki i inne błędy wymagające niewielkich poprawek. Apogee StoreFront 2.1 pozwala na łatwą korektę pliku nawet w ostatniej chwili i jego automatyczną wysyłkę do produkcyjnego systemu workflow. Tego rodzaju oszczędności czasu, wpływające na finalną wydajność produkcji, są kluczowe na współczesnym, niezwykle wymagającym rynku”.

R E K L A M A

Wszystkie nowe funkcje Apogee StoreFront 2.1 (który został niedawno uznany „najlepszym rozwiązaniem web-to-print” przez stowarzyszenie European Digital Press Association, zrzeszające magazyny dedykowane technologiom cyfrowym) dostępne są także w oprogramowaniu Asanti StoreFront 2.1. To ostatnie, skierowane na rynek druku wielkoformatowego, umożliwia producentom systemów oznaczeń czy displejów korzystanie z tych samych narzędzi interfejsowych typu web-to-print, które dotychczas były dostępne wyłącznie dla użytkowników systemu Apogee. Jako rozwiązania działające „w chmurze”, zarówno Apogee StoreFront jak i Asanti StoreFront zapewniają szybkie i ekonomicznie wejście na rynek web-to-print. Ich pełna integracja z systemami workflow – odpowiednio: Apogee Prepress i Asanti – pozwala dostawcom usług poligraficznych zaoszczędzić czas i uniknąć ponownego wprowadzania danych produkcyjnych.
Więcej informacji na temat oprogramowania Apogee StoreFront 2.1 można znaleźć na stronie http://www.apogeestorefront.com.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności