Druk zmien­nych da­nych, We­b-to­-Print – po­ten­cjał no­wo­cze­snej po­li­gra­fiiPoprzedni artykuł 

Bra­nża po­li­gra­ficz­na dy­na­micz­nie do­sto­so­wu­je się do no­wych wy­ma­gań, które sta­wia ry­nek. Od­po­wied­nie wy­ko­rzy­sta­nie in­no­wa­cyj­nych na­rzędzi sta­no­wi re­cep­tę na suk­ces. Pod­czas te­go­rocz­nej edy­cji tar­gów IPEX będzie mo­żna prze­ko­nać się m.in. w ja­ki spo­sób dzi­ęki wy­ko­rzy­sta­niu dru­ku zmien­nych da­nych jed­na z ho­len­der­skich sie­ci de­ta­licz­nych zwi­ęk­szy­ła swo­je przy­cho­dy o 16 mi­lio­nów €.

Bu­do­wa­nie prze­wa­gi kon­ku­ren­cyj­nej wy­ma­ga kre­atyw­ne­go i in­no­wa­cyj­ne­go po­de­jścia do bi­zne­su. Pod­czas Ipex go­ście będą mie­li szan­sę oso­bi­ście usły­szeć hi­sto­rie klien­tów Ko­ni­ca Mi­nol­ta. Wśród nich znaj­dą się Vo­ge­la­ar Ve­rzen­ders BV – ho­len­der­ska fir­ma zwi­ąza­na z pro­duk­cją i ob­słu­gą dzia­łań z za­kre­su di­rect ma­iling, która sze­ro­ko wy­ko­rzy­stu­je tech­no­lo­gię dru­ku zmien­nych da­nych (VDP) oraz nor­we­ska Var­bas, która roz­wi­nęła swo­ją dzia­łal­no­ść dzi­ęki mo­żli­wo­ściom ofe­ro­wa­nym przez sys­tem We­b-to­-Print.

16 mln po­wo­dów dla których war­to po­sta­wić na per­so­na­li­za­cję

We­dług spe­cja­li­stów wy­ko­rzy­sta­nie sper­so­na­li­zo­wa­nych ma­te­ria­łów mar­ke­tin­go­wych podno­si sku­tecz­no­ści kam­pa­nii na­wet o 31% w sto­sun­ku do dzia­łań re­ali­zo­wa­nych w opar­ciu o ma­te­ria­ły o cha­rak­te­rze ogól­nym.

Tech­no­lo­gia dru­ku zmien­nych da­nych zo­sta­ła wy­ko­rzy­sta­na w dzia­ła­niach re­ali­zo­wa­nych dla jed­ne­go z klien­tów Vo­ge­la­ar Ve­rzen­ders BV – sie­ci de­ta­licz­nej po­sia­da­jącej 80 skle­pów w ca­łym kra­ju. Dzi­ęki za­sto­so­wa­niu per­so­na­li­za­cji w ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej – do Kar­ty Sta­łe­go Klien­ta  do­łączo­no uni­kal­ną ofer­tę de­dy­ko­wa­ną kon­kret­ne­mu Klien­to­wi – uzy­ska­no o 15% wy­ższy wska­źnik od­po­wie­dzi. Sieć skle­pów mu­sia­ła za­in­we­sto­wać w kam­pa­nię wy­ższą niż do­tych­czas kwo­tę, ale dzi­ęki te­mu zy­ska­ła do­dat­ko­we do­cho­dy w wy­so­ko­ści 200 000 € w ka­żdym z swo­ich 80 skle­pów.

Vo­ge­la­ar Ve­rzen­ders ko­rzy­sta z wdro­żo­nej przez Ko­ni­ca Mi­nol­ta apli­ka­cji Prin­tShop Ma­il. To roz­wi­ąza­nie po­zwa­la na szyb­ką we­ry­fi­ka­cję i przy­go­to­wy­wa­nie pli­ków z da­ny­mi, które są na­stęp­nie wy­ko­rzy­sty­wa­ne do pro­duk­cji sper­so­na­li­zo­wa­nych ma­te­ria­łów.

Od mo­men­tu wdro­że­nia Prin­tShop Ma­il druk zmien­nych da­nych wy­ko­rzy­stu­je­my w 97% zle­ceń zwi­ąza­nych z pro­duk­cją i ob­słu­gą ko­re­spon­den­cji re­kla­mo­wej – po­wie­dział Mark Bo­nen­kamp, Ma­na­ging Di­rec­tor, Vo­ge­la­ar Ve­rzen­ders BV.

We­b-to­-Print spo­sób na efek­tyw­no­ść i opty­ma­li­za­cję

Var­bas dzi­ęki wdro­że­niu sys­te­mu We­b-to- Print już w pierw­szym mie­si­ącu dzia­ła­nia wy­ge­ne­ro­wał ok. 10 000 €  do­dat­ko­we­go przy­cho­du. Plat­for­ma po­zwo­li­ła fir­mie uspraw­nić spo­sób skła­da­nia i re­ali­za­cji za­mówień. Dzi­ęki te­mu jest w sta­nie szyb­ciej i bar­dziej efek­tyw­nie re­ali­zo­wać zle­ce­nia i przyj­mo­wać ich wi­ęcej.

In­ter­net to przy­szło­ść. Ch­ce­my się roz­wi­jać i dru­ko­wać co­raz wi­ęcej, wie­rzy­my, że osi­ągnie­my ten cel m.in. dzi­ęki wy­ko­rzy­sta­niu przy­ja­znych roz­wi­ązań, które uła­twia­ją na­szym klien­tom skła­da­nie za­mówień – po­wie­dział Ro­ger Kri­stian­sen, Ge­ne­ral Ma­na­ger, Print Cen­tre Var­bas.

Wy­stąpie­nia Ro­ge­ra Kri­stian­se­na, Print Cen­tre Var­bas będzie mo­żna wy­słu­chać 27 mar­ca o 14:00 (The­atre 1)

Wy­stąpie­nia Mar­ka Bo­nen­kam­pa, Vo­ge­la­ar Ve­rzen­ders BV będzie mo­żna wy­słu­chać 28 mar­ca o 14:30 (The­atre 2)

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści