Kapitał wiedzy jest dziś cenioną walutą w biznesie, a firmy, które wykorzystują kluczowe informacje, zyskują znaczącą przewagę nad konkurencją. Biorąc to pod uwagę, Xerox przygotował dla firm nowe sposoby analizy, ochrony i wykorzystywania informacji wtedy, gdy są potrzebne - nie tylko dla oszczędności, lecz głównie w celu poprawy relacji z klientem, a także wprowadzenia lepszych i bardziej innowacyjnych ofert.
Najnowsze narzędzia i usługi Xerox mają za zadanie:
- Analizę, w jakich celach drukuje się dokumenty oraz wykorzystanie tej wiedzy w celu zmiany sposobu dostępu do informacji.
- Zwiększenie bezpieczeństwa informacji bez zakłócenia działania infrastruktury informatycznej.
- Sprawić, aby druk mobilny był łatwiejszy i wygodniejszy.
- Dokonać ewaluacji, uproszczenia i usprawnienia codziennych procesów biznesowych związanych z przetwarzaniem dokumentów poprzez automatyzację ich obiegu.
„Kiedy zwiększa się kapitał wiedzy firmy - w formie papierowej i elektronicznej - gwałtownie rośnie niebezpieczeństwo ujawnienia informacji. Bez odpowiedniego zarządzania dane te pojawiają się w tak wielu miejscach i tak różnych formatach, że firmy tracą nad nimi kontrolę. Nowe usługi Xerox pomagają klientom skuteczniej zarządzać zapotrzebowaniem na informacje, szczególnie w kwestii bezpieczeństwa i automatyzacji obiegu dokumentów. Usprawnienie procesów następuje w trzech etapach – audyt i optymalizacja, bezpieczeństwo i integracja, oraz automatyzacja i uproszczenie.” – mówi Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług, Xerox Polska.
Udoskonalone usługi obejmują:
- Pakiet bezpiecznego wydruku Xerox Secure Print Manager Suite, obsługiwany przez Nuance Equitrac, który w oszczędny sposób łączy usługi bezpiecznego wydruku, kontroli wydruku oraz raportowania - takie jak uwierzytelnianie użytkownika, bezpieczne udostępnianie dokumentów, śledzenie zadań drukowania, obciążenie zwrotne z rozliczeniem, ustalenie warunków drukowania oraz przesyłanie zleceń wydruku - nie zakłócając działania infrastruktury informatycznej firmy. Usługi mogą być udostępniane indywidualnie, bądź dla dowolnej ilości urządzeń Xerox lub innych marek, zależnie od potrzeb klienta.
- Usługi analityczne Xerox Document Analytics Services, które pomagają ustalić, jak, gdzie i w jakich celach wykorzystuje się dokumenty. Informacje zbierane są z różnych źródeł takich, jak dane z urządzeń i zadań drukowania, analizy skatalogowanych i nieskatalogowanych dokumentów papierowych oraz wywiady przeprowadzone z klientem, ujawniających kulturę i drukowania w firmie. W oparciu o te ustalenia, Xerox wspólnie z klientem dokonuje digitalizacji treści, przenosząc informacje na nośnik elektroniczny w taki sposób, by firma zamiast w tonach papieru nie „tonęła” w masie dokumentów cyfrowych.
- Usługi audytu procesów Xerox Workflow Assessment Services, które analizują sposób obiegu dokumentów w firmie i sugerują możliwości poprawienia jego wydajności. Na przykład, analiza może ujawnić, że rozpatrzenie wniosku o pożyczkę studencką może zająć o 50% mniej czasu, jeśli łatwiej jest zlokalizować niezbędne dane i jeśli są one zeskanowane, a nie wydrukowane. Dzięki analizie informacji i wskaźników związanych z wykorzystaniem dokumentów i urządzeń, usługa pomaga firmie poprawić produktywność procesów, dokonać oszczędności oraz poprawić relacje z klientem.
Dodatkowe udoskonalenia
Bezpłatna aktualizacja oprogramowania dla urządzenia wielofunkcyjnego Xerox WorkCentre® 3325 oferuje funkcje usprawnienia dostępu, produktywności, zarządzania i bezpieczeństwa w celu zapewnienia lepszej ochrony i optymalizacji środowiska druku. Klienci mogą zatem liczyć na jeszcze ściślejszą integrację z usługami zarządzania drukiem (Managed Print Services)Xerox, co pozwala na zwiększenie wydajności i oszczędności.
Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne wykorzystujące technologię Xerox ConnectKey® 1.5 niebawem otrzymają certyfikat Mopria Alliance, organizacji pracującej nad propagowaniem, upraszczaniem i poprawą dostępu do drukowania bezprzewodowego ze smartfonów, tabletów i innych urządzeń przenośnych. Bez konieczności bezpośredniego podłączenia się do urządzenia i instalowania oprogramowania drukowanie poza biurem jest znacznie łatwiejsze.
Na podstawie informacji firmy Xerox