Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji oprogramowania do tworzenia sklepów internetowych, dedykowanego dla rynku produktów wielkoformatowych – Asanti StoreFront 2.2. Pojawiły się w niej funkcje, umożliwiające korzystanie z tego narzędzia jeszcze większej grupie zleceniodawców i firm poligraficznych.
Najważniejszą nową funkcjonalnością jest automatyzacja produkcji przy użyciu oprogramowania Asanti StoreFront. Niezależnie od rodzaju stosowanego systemu workflow bądź RIP-a, umożliwia ono automatyczny eksport danych o zleceniu do działu prepress, a tym samym ułatwia dostęp do niezbędnych informacji o zamówieniu. Dostawcy usług poligraficznych, posiadający systemy workflow innych producentów niż Agfa Graphics, mogą usprawnić obsługę realizowanych zleceń dzięki automatycznej wysyłce danych o zleceniu do serwera FTP.
Kolejną nowością jest wsparcie dla PayPal Express Checkout – globalnego systemu płatności, pozwalającego na ich realizację w trybie online, bezpośrednio ze strony sklepu internetowego. Klienci sklepu mogą dokonywać płatności za pośrednictwem najbardziej popularnych kart kredytowych bądź posiadanego konta PayPal. Drukarnie mogą teraz z łatwością uruchamiać system płatności poprzez opcję Express Checkout bez ponoszenia wysokich kosztów aktywacji bądź comiesięcznych opłat.
Firmy, w przypadku których wszystkie zamówienia realizowane w sklepie muszą być zatwierdzane, mogą w nowej wersji Asanti StoreFtont tworzyć grupy użytkowników i określać dla każdej z nich jedną lub więcej osób upoważnionych do akceptowania zamówień. Opcja ta ułatwia firmom poligraficznym oferowanie swoich usług typu B2B większym klientom, posiadającym oddziały bądź filie. W tego typu sklepach użytkownicy mogą teraz także dokonywać samodzielnej rejestracji. To z kolei obniża ilość zadań administracyjnych, zwłaszcza w przypadku dużych sklepów z wieloma klientami.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com