27 maja odbyło się ostatnie spotkanie kolejnego cyklu bezpłatnych szkoleń ACTION dla klientów - Roadshow 2014 Fabryka Obrazu. Tym razem ACTION gościł w trzech miastach: Warszawie, Katowicach i Gdańsku. Prócz czołowych producentów najlepszych rozwiązań technologicznych AMD, BenQ, Philips, Western Digital, nie zabrakło przedstawicieli marki ActiveJet.
14 maja, 20 maja i 27 maja to daty kolejnych spotkań, jakie zaoferowała swoim klientom spółka ACTION w Warszawie, Gdańsku i Katowicach. Organizator zadbał o zachęcający program szkoleniowy.
W stolicy wydarzenie oficjalnie rozpoczął Prezes Zarządu ACTION S.A., Piotr Bieliński. Każde ze zjazdów zawierało 4 szkolenia oraz prezentację marki ActiveJet, a także projekcje filmu niespodzianki.
Podczas szkolenia AMD skupiło uwagę odbiorców na najnowszych rozwiązaniach kart graficznych.
Z kolei przedstawiciel BenQ zaprezentował projektory z technologią, która pozwoli uzyskać tylko najlepsze kolory. Philips pozwolił poszerzyć swoją wiedzę o ergonomicznych rozwiązaniach najbardziej wydajnych monitorów tej marki, natomiast Western Digital zaoferował szeroki wybór nowych dysków, także tych do monitoringu, zapewniających najwyższą niezawodność i poczucie bezpieczeństwa. Końcową część programu poprowadził przedstawiciel marki Activejet prezentujący korzyści dla Partnerów ACTION płynące ze współpracy.
Dodatkowymi atrakcjami były przedpremierowe pokazy filmów Transcendencja (Warszawa) oraz Godzilla 3D (Katowice, Gdańsk). Ponad to znaleźć można było kącik eksperta fotografii, który udzielał wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do zakupu najlepszych produktów (Warszawa, Katowice). Spotkania cieszyły się wysoką frekwencją. W Warszawie Fabrykę Obrazu odwiedziło 110 osób, w Katowicach 75 osób i w Gdańsku 42 osoby.
- Celem organizowanych przez nas szkoleń jest udostępnienie naszym klientom wiedzy o najlepszych rynkowych rozwiązaniach technologicznych. Kolejny cykl Roadshow 2014 Fabryka Obrazu cieszył się sporym zainteresowaniem. W sumie odwiedziło nas około 230 osób. Cieszy nas ten wynik, ponieważ to świadczy o rosnącej świadomości konsumentów oraz dobrych relacjach z ACTION – komentuje Wiceprezes Zarządu Action S.A., Sławomir Harazin.
Na podstawie informacji firmy ACTION S.A.