Ag­fa Gra­phics pre­zen­tu­je udo­sko­na­lo­ną wer­sję opro­gra­mo­wa­nia Ever­si­fy na World New­spa­per Con­fe­ren­ce w Tu­ry­niePoprzedni artykuł 

Pod­czas od­by­wa­jącej się w dniach 7–9 czerw­ca w Tu­ry­nie kon­fe­ren­cji World New­spa­per Con­fe­ren­ce fir­ma Ag­fa Gra­phics za­pre­zen­tu­je ko­lej­ne udo­sko­na­le­nia, wpro­wa­dzo­ne w roz­wi­ąza­niu Ever­si­fy, prze­zna­czo­nym na ry­nek wy­daw­nictw mo­bil­nych. Na te­mat no­wych funk­cjo­nal­no­ści te­go opro­gra­mo­wa­nia, jak rów­nież ga­ze­to­wych roz­wi­ązań pro­duk­cyj­nych Ag­fa Gra­phics, będzie mo­żna po­roz­ma­wiać z eks­per­ta­mi fir­my, obec­ny­mi m.in. na jej sto­isku.

Ever­si­fy to zauto­ma­ty­zo­wa­ne roz­wi­ąza­nie wy­daw­ni­cze ty­pu Sa­aS (So­ftwa­re as a Se­rvi­ce), de­dy­ko­wa­ne na ta­ble­ty i smart­fo­ny, po­zwa­la­jące na po­zy­ski­wa­nie tre­ści z do­wol­ne­go sys­te­mu wy­daw­ni­czego bądź in­ne­go źródła. Naj­now­sza wer­sja Ever­si­fy, ja­ką Ag­fa Gra­phics po­ka­że pod­czas kon­fe­ren­cji w Tu­ry­nie, za­wie­ra sze­reg no­wych funk­cji, do­star­cza­jących wy­daw­com ga­ze­to­wym i ma­ga­zy­no­wym ko­lej­ne za­awan­so­wa­ne opcje i udo­sko­na­lo­ne na­rzędzia w za­kre­sie ana­li­zy czy­tel­ni­czej.
Pierw­sza z no­wych, klu­czo­wych funk­cji po­zwo­li wy­daw­com na pro­mo­wa­nie ty­tu­łów za po­mo­cą po­je­dyn­czej apli­ka­cji. Wy­cho­dząc po­za funk­cjo­nal­no­ść ty­po­wą dla zwy­kłe­go opro­gra­mo­wa­nia do prze­gląda­nia tre­ści, umo­żli­wia ona pre­zen­ta­cję wie­lu pu­bli­ka­cji w tzw. wir­tu­al­nym kio­sku. Uła­twio­no ta­kże od­naj­dy­wa­nie za­war­to­ści, gdyż ten sam pro­dukt jest wi­docz­ny w wie­lu apli­ka­cjach.
Op­cja za­awan­so­wa­nej ana­li­zy czy­tel­ni­czej do­star­cza z ko­lei wy­daw­com szcze­góło­wych in­for­ma­cji o za­cho­wa­niach ich od­bior­ców, m.in. na te­mat cza­su spędzo­ne­go na lek­tu­rze po­szcze­gól­nych ty­tu­łów. Dzi­ęki te­mu mo­gą oni do­pa­so­wy­wać za­war­to­ść da­ne­go ty­tu­łu do pre­fe­ren­cji czy­tel­ni­ków, ta­kże pod względem za­miesz­cza­nych w ma­ga­zy­nach re­klam.
Funk­cja EDC++ wpro­wa­dza do­dat­ko­wą in­te­rak­tyw­no­ść w roz­bu­do­wa­nych wy­da­niach cy­fro­wych (En­han­ced Di­gi­tal Co­py), po­zwa­la­jąc na lek­tu­rę ar­ty­ku­łów po jed­nym klik­ni­ęciu. Umo­żli­wia rów­nież kon­tro­lę roz­mia­ru tek­stów oraz ła­twe prze­cho­dze­nie do ko­lej­ne­go bądź wcze­śniej­sze­go ar­ty­ku­łu.
Ko­lej­na no­wa funk­cja po­zwa­la wy­daw­com na do­star­cza­nie te­go sa­me­go ty­tu­łu za­rów­no w wer­sji in­te­rak­tyw­nej jak i ty­pu EDC. Dzi­ęki te­mu czy­tel­nik mo­że sa­mo­dziel­nie zde­cy­do­wać, który for­mat pu­bli­ka­cji jest dla nie­go bar­dziej od­po­wied­ni.
In­ne udo­sko­na­le­nia obej­mu­ją m.in.: wy­bór tek­stów, po­pra­wio­ne je­go for­ma­to­wa­nie, do­da­wa­nie ko­men­ta­rzy i cy­ta­tów oraz au­to­ma­tycz­ne wgry­wa­nie re­klam.

„Ever­si­fy w pe­łni ba­zu­je na au­to­ma­ty­za­cji za­dań, za­pew­nia­jąc do­stęp do mo­bil­nych wy­daw­nictw przez ca­łą do­bę i wszyst­kie dni ty­go­dnia – mówi An­dy Grant, szef dzia­łu opro­gra­mo­wa­nia w fir­mie Ag­fa Gra­phics. – Sta­le udo­sko­na­la­my i uno­wo­cze­śnia­my to zop­ty­ma­li­zo­wa­ne pod wie­lo­ma względa­mi roz­wi­ąza­nie, cze­go naj­lep­szym przy­kła­dem są no­wo wpro­wa­dzo­ne funk­cje. Po­stęp dal­szych prac nad opro­gra­mo­wa­niem Ever­si­fy wy­ni­ka m.in. z fak­tu, że w tym ro­ku od­no­to­wa­li­śmy aż czte­ro­krot­ny wzrost je­go sprze­da­ży”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści