(Nie)na­sy­ce­ni ko­lo­rem – Ko­ni­ca Mi­nol­ta o ko­lo­rzePoprzedni artykuł 

(Nie)na­sy­ce­ni ko­lo­rem to cykl warsz­ta­tów Ko­ni­ca Mi­nol­ta pre­zen­tu­jących po­ten­cjał cy­fro­we­go dru­ku ko­lo­ro­we­go. Pod­czas tr­wa­jących od 24 do 26 czerw­ca spo­tkań klien­ci i part­ne­rzy bi­zne­so­wi mo­gli po­znać mo­żli­wo­ści pierw­sze­go cy­fro­we­go sys­te­mu pro­duk­cyj­ne­go wy­ko­rzy­stu­jące­go tech­no­lo­gię to­ne­rów High Ch­ro­ma – bi­zhub PRESS C70hc.

W trak­cie warsz­ta­tów omówio­no naj­wa­żniej­sze ob­sza­ry, w których za­sto­so­wa­nie będzie mia­ła no­wo­cze­sna tech­no­lo­gia ko­lo­ro­we­go dru­ku cy­fro­we­go. Ro­zwój w tym seg­men­cie jest sil­nie zwi­ąza­ny z ewo­lu­cją współcze­snej ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej. Twór­cy kam­pa­nii pro­mo­cyj­nych chęt­nie łączą różno­rod­ne na­rzędzia i ka­na­ły ko­mu­ni­ka­cji. Ma­te­ria­ły dru­ko­wa­ne, a szcze­gól­nie te wy­pro­du­ko­wa­ne w cy­fro­wym dru­ku pro­duk­cyj­nym, sta­no­wią bar­dzo wa­żnym ele­men­tem cross me­dio­wych dzia­łań. Prze­sądza­ją o tym mo­żli­wo­ść szyb­kiej re­ali­za­cji, per­so­na­li­za­cji ma­te­ria­łów oraz kon­ku­ren­cyj­na ce­na. Sz­cze­gól­nie wa­żnymi czyn­ni­ka­mi są rów­nież ko­lor, ja­ko­ść od­wzo­ro­wa­nia i spój­no­ść na ka­żdym eta­pie kam­pa­nii mar­ke­tin­go­wej.

Pre­zen­to­wa­ny pod­czas spo­tkań bi­zhub PRESS C70hc to pierw­szy sys­tem, który w dru­ku pro­duk­cyj­nym po­zwa­la wy­ko­rzy­stać po­ten­cjał au­tor­skie­go to­ne­ra Ko­ni­ca Mi­nol­ta – High Ch­ro­ma. To roz­wi­ąza­nie umo­żli­wia za­rów­no re­pro­duk­cję wi­ęk­sze­go za­kre­su ko­lo­rów sRGB jak i ko­lo­rów Pan­to­ne. Dzi­ęki al­go­ryt­mo­wi po­pra­wia­jące­mu na­sy­ce­nie ko­lo­rów, bi­zhub C70hc ofe­ru­je szer­szą niż do­tych­czas prze­strzeń ko­lo­ry­stycz­ną która nie by­ła dru­ko­wal­na z uży­ciem stan­dar­do­wych sys­temów CMYK

Ko­lor jest nie­wąt­pli­wie jed­nym z naj­wa­żniej­szych tren­dów roz­wo­ju dla cy­fro­we­go dru­ku pro­duk­cyj­ne­go. In­we­sty­cja w naj­now­sze tech­no­lo­gie to de­cy­zja, która po­zwo­li roz­sze­rzyć za­kres usług i zbu­do­wać prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną – po­wie­dział Ma­te­usz Wo­źniak, Dy­rek­tor Sprze­da­ży Sy­ste­mów Pro­duk­cyj­nych Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions.  – Sz­cze­gól­nie, że we­dług da­nych Pi­ra w 2015 ro­ku druk ko­lo­ro­wy będzie sta­no­wił 60% war­to­ści pol­skie­go ryn­ku usług dru­ku cy­fro­we­go – do­dał.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści