Re­la­cja z kon­fe­ren­cji “Bi­znes: E-com­mer­ce, mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy Two­jej dru­kar­ni”Poprzedni artykuł 

Kon­fe­ren­cja “Bi­znes: E-com­mer­ce, mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy Two­jej dru­kar­ni” która od­by­ła się 12 czerw­ca w War­sza­wie by­ła pierw­szą kon­fe­ren­cją o roz­wi­ąza­niach e-com­mer­ce dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej.

Kon­fe­ren­cja oka­za­ła się du­żym suk­ce­sem, wzi­ęło w niej udział po­nad 50 osób, w prze­ci­ągu 7 go­dzin uczest­ni­cy wy­słu­cha­li 9 eks­per­tów, którzy po­dzie­li­li się wie­dzą i do­świad­cze­niem z za­kre­su mar­ke­tin­gu in­ter­ne­to­we­go i e-com­mer­ce.

Ma­rek Bro­da z SALESma­na­go po­ka­zał jak zauto­ma­ty­za­ować mar­ke­ting i sprze­daż w dru­kar­ni in­ter­ne­to­wej po­przez in­te­li­gent­ne sys­te­my ma­ilin­go­we, tak aby po­zy­ski­wać wi­ęcej klien­tów i sku­tecz­nie bu­do­wać ich lo­jal­no­ść.

Me­to­dy sprze­da­ży w so­cial me­dia omówił Krzysz­tof Sta­rzec­ki z Fa­ce­ad.

Kon­rad Wa­dow­ski z Mar­ke­ting Wi­zards Gro­up od­po­wie­dział na py­ta­nie jak sku­tecz­nie za­ist­nieć on­li­ne i po­zy­skać no­wych klien­tów w in­ter­ne­cie dzi­ęki roz­wi­ąza­niom Go­ogle.

Igor Kluź z Key­2Print po­rów­nał efek­tyw­no­ść e-com­mer­ce z tra­dy­cyj­nym sys­te­mem sprze­da­ży i opo­wie­dział o mo­żli­wo­ściach wy­ko­rzy­sta­nia no­wej wer­sji sys­te­mu Key­2Print w e-com­mer­ce.

Te­mat  glo­bal­nych tren­dów na ryn­ku po­li­gra­ficz­nym i po­my­sły na roz­wój przy­bli­żył To­masz Na­za­ruk wraz z Jac­kiem Kru­ci­ńskim z Ri­coh.

Piotr Klanj­berg z Fo­to­lii przed­sta­wił ko­rzy­ści pły­nące z in­te­gra­cji naj­wi­ęk­sze­go ban­ku zdjęć z na­rzędziem do sprze­da­ży on-li­ne.

Mi­chał Mo­czul­ski z Akon­dy oraz Krzysz­tof Pa­na­wa z Du­plo za­pre­zen­to­wa­li in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia in­tro­li­ga­tor­skie, które umo­żli­wią i uspraw­nią re­ali­za­cje zle­ceń in­ter­ne­to­wych.

Or­ga­ni­za­tor kon­fe­ren­cji – Key­2Print, już te­raz za­pra­sza na lip­co­wo­-sierp­nio­we ro­ad show po pol­skich mia­stach – War­sza­wa, Ka­to­wi­ce, Wro­cław, Po­znań, Gda­ńsk, Kra­ków pod­czas które­go sze­rzej omówi te­ma­ty­kę roz­wi­ni­ęcia sprze­da­ży on-li­ne dzi­ęki no­wej wer­sji sys­te­mu Key­2Print 2.0.

Za­chęco­ny suk­ce­sem te­ma­ty­ki kon­fe­ren­cji Key­2Print za­pra­sza rów­nież na dru­gą część “E-com­mer­ce i mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy Two­jej dru­kar­ni” już w II po­ło­wie wrze­śnia do War­sza­wy.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­2Print

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści