Wa­ka­cyj­ny pa­trol ser­wi­so­wy Avar­grafPoprzedni artykuł 

Kom­plek­so­wa, opar­ta na wie­lo­let­niej współpra­cy ob­słu­ga klien­tów – w tym pro­fe­sjo­nal­ny ser­wis do­staw­cy – od­gry­wa co­raz wi­ęk­sze zna­cze­nie przy wy­bo­rze ko­lej­nych urządzeń. Avar­graf ofe­ru­je nie tyl­ko usłu­gi zdal­nej dia­gno­sty­ki – co­raz bar­dziej po­pu­lar­ne zwłasz­cza w przy­pad­ku now­szych ma­szyn – ale rów­nież (dla nie­co star­szych urządzeń) ser­wis w tra­dy­cyj­nym ro­zu­mie­niu te­go sło­wa. Me­cha­ni­cy fir­my Avar­graf są do­stęp­ni od po­nie­dzia­łku do pi­ąt­ku,  ale pe­łnią rów­nież so­bot­nie dy­żu­ry ser­wisowe, które umo­żli­wia­ją prze­pro­wa­dze­nie na­praw, dia­gno­sty­ki czy kon­ser­wa­cji urządzeń obło­żo­nych pra­cą przez 24 go­dzi­ny we wszyst­kie dni ro­bo­cze. Jest to od­po­wie­dź na po­trze­by klien­tów np. przy­jaz­dów awa­ryj­nych, gdzie ko­niecz­no­ść ocze­ki­wa­nia z na­prawą do po­nie­dzia­łku wi­ąza­ła­by się z ogrom­ny­mi kosz­ta­mi prze­sto­ju ma­szyny dla klien­ta, a w pew­nych przy­pad­kach na­wet z ka­ra­mi za opóźnie­nia od zle­ce­nio­daw­cy. Dy­żu­ry te od­by­wać się będą rów­nież w cza­sie wa­ka­cji tj. w lip­cu i sierp­niu.

Awa­rie to zda­rze­nia lo­so­we mo­gące przy­tra­fić się w na­wet naj­le­piej przy­go­to­wa­nej dru­kar­ni, dla­te­go wy­bór od­po­wied­nie­go part­ne­ra ser­wi­so­we­go jest za­wsze bar­dzo istot­ny w roz­wi­ązy­wa­niu pro­ble­mów tech­nicz­nych oraz utrzy­ma­niu płyn­no­ści pro­duk­cji. „Wie­lu do­staw­ców sta­wia obec­nie na  usłu­gi zwi­ąza­ne ze zdal­ną dia­gno­sty­ką ma­szyn – mówi Sła­wo­mir Ku­gau­do, pre­zes fir­my Avar­graf.- Jed­nak na­sza fir­ma, na­sta­wio­na na po­trze­by klien­ta, zda­je so­bie w pe­łni spra­wę, że w cza­sach gdy nie­mal ka­żde przed­si­ębior­stwo szu­ka oszczęd­no­ści, od­se­tek firm za­ku­pu­jących no­we urządze­nia do­dat­ko­wo za­wie­ra­jące mo­du­ły łącz­no­ści sie­cio­wej i zło­żo­ne opro­gra­mo­wa­nie dia­gno­stycz­ne, jest (w po­rów­na­niu z ma­szynami star­szy­mi) zde­cy­do­wa­nie nie­wiel­ki. Stąd, mi­mo iż rów­nież ofe­ru­je­my ta­kie usłu­gi, po­zo­sta­je­my na­sta­wie­ni na spraw­ną re­ak­cję ser­wi­su w tra­dy­cyj­nym ro­zu­mie­niu te­go sło­wa, na której naj­bar­dziej za­le­ży na­szym klien­tom. Cho­dzi o to, by jak naj­szyb­ciej roz­wi­ązać pro­blem za­ist­nia­ły w dru­kar­ni – nie­za­le­żnie od te­go czy ma­my do czy­nie­nia z no­wą czy ze star­szą ma­szyną. Trud­no bo­wiem podłączyć do sie­ci wie­lo­let­nią i spraw­dzo­ną fal­cer­kę czy kra­jar­kę, której prze­wa­ga le­ży przede wszyst­kim w pre­cy­zji me­cha­ni­ki, przy jed­no­cze­snym ogra­ni­cze­niu za­sto­so­wa­ne­go opro­gra­mo­wa­nia do nie­zbęd­ne­go i w zu­pe­łno­ści wy­star­cza­jące­go mi­ni­mu­m”.

War­to pod­kre­ślić, że usłu­gi ser­wi­so­we od lat by­ły spra­wą prio­ry­te­to­wą dla fir­my Avar­graf. Ko­rzy­sta­jąc ze swo­je­go wie­lo­let­nie­go do­świad­cze­nia szko­li ona swo­ich pra­cow­ni­ków oraz przed­sta­wi­cie­li dru­ka­rń ob­słu­gu­jących do­star­cza­ne przez nią urządze­nia. Po­nad­to – za po­śred­nic­twem kon­sul­ta­cji, wi­zyt na­praw­czych czy prze­glądów – wspie­ra dzia­łal­no­ść swo­ich klien­tów, bu­du­jąc dłu­go­okre­so­wą współpra­cę opar­tą na za­ufa­niu oraz wie­lo­let­niej zna­jo­mo­ści do­star­cza­nych pro­duk­tów. Wy­kwa­li­fi­ko­wa­ny per­so­nel tech­nicz­ny, prze­szko­lo­ny przez pro­du­cen­tów ma­szyn, których przed­sta­wi­cie­lem jest fir­ma Avar­graf, słu­ży po­mo­cą w ci­ągu ca­łe­go cy­klu ży­cia ma­szyny – od in­sta­la­cji, po­przez szko­le­nia ob­słu­gi i prze­glądy gwa­ran­cyj­ne, po do­ra­źne na­pra­wy i pogwa­ran­cyj­ne prze­glądy okre­so­we. Gwa­ran­cją sku­tecz­nie prze­pro­wa­dzo­nej na­pra­wy są do­stęp­no­ść spraw­dzo­nych części za­mien­nych oraz wy­so­ki po­ziom wie­dzy tech­nicz­nej ser­wi­san­tów tej fir­my, którzy sta­le podąża­ją za zmia­na­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi, ja­kie ma­ją miej­sce w bra­nży po­li­gra­ficz­nej i po­krew­nych.

„Jest oczy­wi­ste, że to pro­fi­lak­ty­ka przy­no­si naj­lep­sze ko­rzy­ści – pod­kre­śla Sła­wo­mir Ku­gau­do. – Z te­go też względu do ofer­ty Avar­gra­fu ja­kiś czas te­mu włączo­ne zo­sta­ły pa­kie­ty ser­wi­so­we. Są to umo­wy przy­go­to­wy­wa­ne in­dy­wi­du­al­nie pod kątem ka­żde­go klien­ta oraz ma­szy­ny czy też ze­sta­wu po­sia­da­nych ma­szyn. Ko­rzy­sta­ją z nich naj­częściej dru­kar­nie, dla których ka­żdy prze­stój ma­szy­ny ozna­cza wy­so­kie kosz­ty zwi­ąza­ne z prze­rwą w pro­duk­cji, zwłasz­cza w przy­pad­ku sprzętu pra­cu­jące­go w cy­klu ca­ło­do­bo­wy­m”.

Ale ser­wis Avar­gra­fu to nie tyl­ko na­pra­wy i awa­rie. To ta­kże in­sta­la­cje, kon­sul­ta­cje, kon­ser­wa­cje, pra­ce po­moc­ni­cze, ta­kie jak prze­pro­wadz­ki ma­szyn, po­zio­mo­wa­nie, po­moc w uru­cho­mie­niu zło­żo­nych pro­duk­cyj­nych li­nii ma­szynowych czy do­ko­ny­wa­niu re­gu­la­cji. Ser­wi­san­ci fir­my wspie­ra­ją klien­tów we wszel­kich ww. kwe­stiach do­ty­czących urządzeń, w za­kre­sie zgod­nym z ich prze­zna­cze­niem.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com
pho­to cre­dit: ral­ph­bij­ker via pho­to­pin cc

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści