Lexmark po raz kolejny został liderem w zakresie usług zarządzania drukiem (MPS) według czołowej, europejskiej firmy analitycznej Quocirca.
W ocenie Quocirca, „Lexmark umacnia swoją pozycję na rynku usług MPS. Od czasu przejęcia za 280 mln dolarów Perceptive Software w 2010 roku, Lexmark zmienił podejście do prowadzenia działalności, pogłębiając swoją wiedzę w zakresie procesów biznesowych. Jego silna pozycja rynkowa jest wzmacniana poprzez dojrzałe portfolio usług oraz jeden z najwyższych w branży poziomów wiedzy dotyczącej procesów biznesowych, co staje się kluczowym wyróżnikiem na rynku".
Raport „The Managed Print Services Landscape" jest niezależną analizą globalnych dostawców działających na rynku MPS przeprowadzoną przez czołową firmę badawczą Quocirca. W raporcie czytamy: „Łącząc technologie zarządzania treścią w przedsiębiorstwach (ECM) oraz technologie zarządzania procesami biznesowymi (BPM) z rozwiązaniami do inteligentnego skanowania rozproszonych dokumentów (w tym urządzenia wielofunkcyjne przeznaczone do grup roboczych oraz rozwiązania mobilne), Lexmark posiada silną pozycję w zakresie łączenia nieuporządkowanych papierowych i cyfrowych dokumentów z dokumentami już uporządkowanymi".
Konkluzją raportu jest, że „Lexmark jest już od pewnego czasu liderem w zakresie specjalizowanych rozwiązań branżowych, które potrafi modyfikować pod potrzeby konkretnych klientów i stanowi to jego przewagą konkurencyjną. Posiadając własne usługi, rozwiązania, oprogramowanie, firmware oraz technologię produktów, w odróżnieniu od innych graczy na rynku, Lexmark posiada zdolność do szybkiej reakcji na żądania adaptacji rozwiązań do specyficznych warunków.”
W raporcie Lexmark po raz kolejny osiągnął najwyższe możliwe noty w wielu kategoriach, w tym: strategia MPS, zasięg geograficzny, wsparcie wielu dostawców, obieg dokumentów czy wsparcie druku mobilnego.
„Jesteśmy zbudowani, że po raz kolejny zostaliśmy zauważeni przez firmę analityczną Quocirca" powiedział Marty Canning, wiceprezes Lexmarka i prezes działu Imaging Solutions and Services. „Uznanie Quocirca potwierdza wiodącą pozycję Lexmarka w zakresie MPS oraz sposobu, w jaki wykorzystujemy nasze szerokie portfolio produktów, w tym inteligentne urządzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie, rozwiązania i usługi by pomagać globalnym klientom zarządzać zarówno cyfrowym, jak i papierowym światem"
Quocirca to firma badawczo-analityczna specjalizująca się w badaniu oddziaływania technologii informacyjnych i komunikacji na biznes. Quocirca dostarcza dogłębnej analizy podejścia osób odpowiedzialnych za zakupy oraz mających wpływ na decyzje w dużych, średnich i małych organizacjach. Zespół analityków Quocirca składa się z praktyków, posiadających pierwszorzędne doświadczenie w zakresie dostarczania technologii informacyjnych i komunikacyjnych, którzy nieustannie badają i śledzą zdarzenia w branży oraz wykorzystywane narzędzia.
Quocirca współpracuje z globalnymi i lokalnymi dostawcami produktów i usług z zakresu technologii informatycznych i komunikacji pomagając im spełnić oczekiwania firm w zakresie tych technologii. Wśród klientów Quocirca znajdują się Oracle, Microsoft, IBM, O2, T-Mobile, HP, Xerox, EMC, Symantec i Cisco, jak również inne duzi i średni dostawcy, producenci i inne specjalistyczne firmy.
Na podstawie informacji firmy Lexmark International, Inc.