Qu­ocir­ca po­now­nie uzna­ła Le­xmar­ka za li­de­ra w dzie­dzi­nie usług za­rządza­nia dru­kiemPoprzedni artykuł 

Le­xmark po raz ko­lej­ny zo­stał li­de­rem w za­kre­sie usług za­rządza­nia dru­kiem (MPS) we­dług czo­ło­wej, eu­ro­pej­skiej fir­my ana­li­tycz­nej Qu­ocir­ca.

W oce­nie Qu­ocir­ca, „Le­xmark umac­nia swo­ją po­zy­cję na ryn­ku usług MPS. Od cza­su prze­jęcia za 280 mln do­la­rów Per­cep­ti­ve So­ftwa­re w 2010 ro­ku, Le­xmark zmie­nił po­de­jście do pro­wa­dze­nia dzia­łal­no­ści, po­głębia­jąc swo­ją wie­dzę w za­kre­sie pro­ce­sów bi­zne­so­wych. Je­go sil­na po­zy­cja ryn­ko­wa jest wzmac­nia­na po­przez doj­rza­łe port­fo­lio usług oraz je­den z naj­wy­ższych w bra­nży po­zio­mów wie­dzy do­ty­czącej pro­ce­sów bi­zne­so­wych, co sta­je się klu­czo­wym wy­różni­kiem na ryn­ku”.

Ra­port „The Ma­na­ged Print Se­rvi­ces Land­sca­pe” jest nie­za­le­żną ana­li­zą glo­bal­nych do­staw­ców dzia­ła­jących na ryn­ku MPS prze­pro­wa­dzo­ną przez czo­ło­wą fir­mę ba­daw­czą Qu­ocir­ca. W ra­por­cie czy­ta­my: „Łącząc tech­no­lo­gie za­rządza­nia tre­ścią w przed­si­ębior­stwach (ECM) oraz tech­no­lo­gie za­rządza­nia pro­ce­sa­mi bi­zne­so­wy­mi (BPM) z roz­wi­ąza­nia­mi do in­te­li­gent­ne­go ska­no­wa­nia roz­pro­szo­nych do­ku­men­tów (w tym urządze­nia wie­lo­funk­cyj­ne prze­zna­czo­ne do grup ro­bo­czych oraz roz­wi­ąza­nia mo­bil­ne), Le­xmark po­sia­da sil­ną po­zy­cję w za­kre­sie łącze­nia nie­upo­rząd­ko­wa­nych pa­pie­ro­wych i cy­fro­wych do­ku­men­tów z do­ku­men­ta­mi już upo­rząd­ko­wa­ny­mi”.

Kon­klu­zją ra­por­tu jest, że „Le­xmark jest już od pew­ne­go cza­su li­de­rem w za­kre­sie spe­cja­li­zo­wa­nych roz­wi­ązań bra­nżo­wych, które po­tra­fi mo­dy­fi­ko­wać pod po­trze­by kon­kret­nych klien­tów i sta­no­wi to je­go prze­wa­gą kon­ku­ren­cyj­ną. Po­sia­da­jąc wła­sne usłu­gi, roz­wi­ąza­nia, opro­gra­mo­wa­nie, firm­wa­re oraz tech­no­lo­gię pro­duk­tów, w odróżnie­niu od in­nych gra­czy na ryn­ku, Le­xmark po­sia­da zdol­no­ść do szyb­kiej re­ak­cji na żąda­nia ad­ap­ta­cji roz­wi­ązań do spe­cy­ficz­nych wa­run­ków.”  

W ra­por­cie Le­xmark po raz ko­lej­ny osi­ągnął naj­wy­ższe mo­żli­we no­ty w wie­lu ka­te­go­riach, w tym: stra­te­gia MPS, za­si­ęg geo­gra­ficz­ny, wspar­cie wie­lu do­staw­ców, obieg do­ku­men­tów czy wspar­cie dru­ku mo­bil­ne­go.

„Je­ste­śmy zbu­do­wa­ni, że po raz ko­lej­ny zo­sta­li­śmy za­uwa­że­ni przez fir­mę ana­li­tycz­ną Qu­ocir­ca” po­wie­dział Mar­ty Can­ning, wi­ce­pre­zes Le­xmar­ka i pre­zes dzia­łu Ima­ging So­lu­tions and Se­rvi­ces. „Uzna­nie Qu­ocir­ca po­twier­dza wio­dącą po­zy­cję Le­xmar­ka w za­kre­sie MPS oraz spo­so­bu, w ja­ki wy­ko­rzy­stu­je­my na­sze sze­ro­kie port­fo­lio pro­duk­tów, w tym in­te­li­gent­ne urządze­nia wie­lo­funk­cyj­ne, opro­gra­mo­wa­nie, roz­wi­ąza­nia i usłu­gi by po­ma­gać glo­bal­nym klien­tom za­rządzać za­rów­no cy­fro­wym, jak i pa­pie­ro­wym świa­tem”

Qu­ocir­ca to fir­ma ba­daw­czo­-a­na­li­tycz­na spe­cja­li­zu­jąca się w ba­da­niu od­dzia­ły­wa­nia tech­no­lo­gii in­for­ma­cyj­nych i ko­mu­ni­ka­cji na bi­znes. Qu­ocir­ca do­star­cza do­głęb­nej ana­li­zy po­de­jścia osób od­po­wie­dzial­nych za za­ku­py oraz ma­jących wpływ na de­cy­zje w du­żych, śred­nich i ma­łych or­ga­ni­za­cjach. Ze­spół ana­li­ty­ków Qu­ocir­ca skła­da się z prak­ty­ków, po­sia­da­jących pierw­szo­rzęd­ne do­świad­cze­nie w za­kre­sie do­star­czania tech­no­lo­gii in­for­ma­cyj­nych i ko­mu­ni­ka­cyj­nych, którzy nie­ustan­nie ba­da­ją i śle­dzą zda­rze­nia w bra­nży oraz wy­ko­rzy­sty­wa­ne na­rzędzia.

Qu­ocir­ca współpra­cu­je z glo­bal­ny­mi i lo­kal­ny­mi do­staw­ca­mi pro­duk­tów i usług z za­kre­su tech­no­lo­gii in­for­ma­tycz­nych i ko­mu­ni­ka­cji po­ma­ga­jąc im spe­łnić ocze­ki­wa­nia firm w za­kre­sie tych tech­no­lo­gii. Wśród klien­tów Qu­ocir­ca znaj­du­ją się Orac­le, Mi­cro­soft, IBM, O2, T-Mo­bi­le, HP, Xe­rox, EMC, Sy­man­tec i Ci­sco, jak rów­nież in­ne du­zi i śred­ni do­staw­cy, pro­du­cen­ci i in­ne spe­cja­li­stycz­ne fir­my.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Le­xmark In­ter­na­tio­nal, Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści