Ac­ti­ve­Jet zwy­ci­ęz­cą Pro­gra­mu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014Poprzedni artykuł 

Mar­ka Ac­ti­ve­Jet ko­lej­ny raz zdo­by­ła zło­te go­dło w pre­sti­żo­wym pro­jek­cie KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI. Po­nad­to zo­sta­ła uzna­na za naj­lep­szą w ka­te­go­rii „Ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne do dru­ka­re­k” wy­prze­dza­jąc tak zna­nych pro­du­cen­tów ma­te­ria­łów ory­gi­nal­nych jak HP czy BROTHER.

Ac­ti­ve­Jet za­jął za­szczyt­ne pierw­sze miej­sce, wy­gry­wa­jąc tym sa­mym ze wszyst­ki­mi mar­ka­mi do­stęp­ny­mi na pol­skim ryn­ku. Lep­sza od ory­gi­na­łów oka­za­ła się wy­so­ka ja­ko­ść, wi­ęk­sza wy­daj­no­ść
i du­ża po­jem­no­ść ofe­ro­wa­nych przez pol­skie­go pro­du­cen­ta tu­szów i to­ne­rów.

Ba­da­nia re­ali­zo­wa­ne w ra­mach pro­gra­mu kon­su­menc­kie­go, za cel głów­ny przyj­mu­ją wy­ło­nie­nie Li­de­rów Ja­ko­ści usług i pro­duk­tów, a ze­bra­ne in­for­ma­cje wska­zu­ją rów­nież sto­pień ich  roz­po­zna­wal­no­ści.

Zda­niem an­kie­to­wa­nych, bio­rących udział w te­go­rocz­nym son­da­żu, Ac­ti­ve­Jet ma za­rów­no naj­wy­ższej ja­ko­ści ar­ty­ku­ły, jak i sze­ro­ko do­stęp­ną ofer­tę w ko­rzyst­nej dla klien­ta ce­nie.

- To dla nas wiel­ki suk­ces, że sto­imy o krok przed kon­ku­ren­cją. Je­ste­śmy za­szczy­ce­ni, że to wła­śnie na­sze pro­duk­ty zo­sta­ły oce­nio­ne tak wy­so­ko. Za­do­wo­le­nie użyt­kow­ni­ków jest dla nas naj­wi­ęk­szą sa­tys­fak­cją, a ko­lej­na na­gro­da nie tyl­ko po­twier­dza ja­ko­ść ar­ty­ku­łów i po­zy­cję li­de­ra na ryn­ku, ale jest rów­nież mo­ty­wa­cją do dal­sze­go do­sko­na­le­nia ofer­ty ko­men­tu­je Ra­fał Or­now­ski, Pe­łno­moc­nik Za­rządu ds. Mar­ki w ACTION S.A., będącej wła­ści­cie­lem mar­ki Ac­ti­ve­Jet.

Z prze­pro­wa­dzo­nych ba­dań wy­ni­ka, że Ac­ti­ve­Jet jest naj­bar­dziej roz­po­zna­wal­ną mar­ką na ryn­ku, ma­jącą w swo­im port­fo­lio do­bre, spraw­dzo­ne tu­sze i to­ne­ry do wi­ęk­szo­ści dru­ka­rek. Pro­duk­ty re­spon­den­tom ko­ja­rzą się nie tyl­ko z wy­so­ką ja­ko­ścią i wy­daj­no­ścią, ale do­stęp­no­ścią na wy­ci­ągni­ęcie ręki w spe­cjal­nie udo­stęp­nio­nych sto­iskach cen­trum han­dlo­wych w ca­łej Pol­sce.

Mar­ka Ac­ti­ve­Jet wie­lo­krot­nie by­ła lau­re­atem pre­sti­żo­wych kon­kur­sów, gdzie do­ce­nia­no ją za wy­so­ką ja­ko­ść pro­duk­tów,  przy­zna­jąc m.in. wy­różnie­nia Pol­skie­go Cen­trum Ba­dań i Cer­ty­fi­ka­cji (PCBC): Ja­ko­ść Ro­ku 2007, 2008, 2009.

Ple­bi­scyt or­ga­ni­zo­wa­ny jest przez re­dak­cję „Stre­fy Go­spo­dar­ki”, do­dat­ku do „Dzien­ni­ka Ga­ze­ty Praw­ne­j”. Pra­ce zwi­ąza­ne z prze­pro­wa­dze­niem ba­dań w tym ro­ku zo­sta­ły po­wie­rzo­ne Uni­wer­sy­te­to­wi Ja­giel­lo­ńskie­mu w Kra­ko­wie. Ba­da­nie w ra­mach kon­kur­su prze­pro­wa­dzo­ne by­ło na próbie 9499 re­spon­den­tów, na­to­miast me­to­dą do­bo­ru do próby by­ła me­to­da kwo­to­wa i ce­lo­wa. Przy kon­struk­cji próby wzi­ęty zo­stał roz­kład lud­no­ści Pol­ski we­dle wie­ku i płci opra­co­wa­ny przez GUS w 2011 ro­ku.  

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my ACTION S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści