ActiveJet zwycięzcą Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014Poprzedni artykuł 

Marka ActiveJet kolejny raz zdobyła złote godło w prestiżowym projekcie KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI. Ponadto została uznana za najlepszą w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek” wyprzedzając tak znanych producentów materiałów oryginalnych jak HP czy BROTHER.

ActiveJet zajął zaszczytne pierwsze miejsce, wygrywając tym samym ze wszystkimi markami dostępnymi na polskim rynku. Lepsza od oryginałów okazała się wysoka jakość, większa wydajność
i duża pojemność oferowanych przez polskiego producenta tuszów i tonerów.

Badania realizowane w ramach programu konsumenckiego, za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów, a zebrane informacje wskazują również stopień ich  rozpoznawalności.

Zdaniem ankietowanych, biorących udział w tegorocznym sondażu, ActiveJet ma zarówno najwyższej jakości artykuły, jak i szeroko dostępną ofertę w korzystnej dla klienta cenie.

- To dla nas wielki sukces, że stoimy o krok przed konkurencją. Jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie nasze produkty zostały ocenione tak wysoko. Zadowolenie użytkowników jest dla nas największą satysfakcją, a kolejna nagroda nie tylko potwierdza jakość artykułów i pozycję lidera na rynku, ale jest również motywacją do dalszego doskonalenia oferty komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.

Z przeprowadzonych badań wynika, że ActiveJet jest najbardziej rozpoznawalną marką na rynku, mającą w swoim portfolio dobre, sprawdzone tusze i tonery do większości drukarek. Produkty respondentom kojarzą się nie tylko z wysoką jakością i wydajnością, ale dostępnością na wyciągnięcie ręki w specjalnie udostępnionych stoiskach centrum handlowych w całej Polsce.

Marka ActiveJet wielokrotnie była laureatem prestiżowych konkursów, gdzie doceniano ją za wysoką jakość produktów,  przyznając m.in. wyróżnienia Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC): Jakość Roku 2007, 2008, 2009.

Plebiscyt organizowany jest przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prace związane z przeprowadzeniem badań w tym roku zostały powierzone Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie. Badanie w ramach konkursu przeprowadzone było na próbie 9499 respondentów, natomiast metodą doboru do próby była metoda kwotowa i celowa. Przy konstrukcji próby wzięty został rozkład ludności Polski wedle wieku i płci opracowany przez GUS w 2011 roku.  

Na podstawie informacji firmy ACTION S.A.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności