Konica Minolta podpisała umowę przejęcia Ergo Asia Pty Ltd. Ta transakcja pozwoli zwiększyć jej rolę w segmencie usług Marketing Print Management (MPM) w rejonie Azji i Pacyfiku. Firma sukcesywnie stawia na rozwój w tym zakresie, w 2012 roku nastąpiło przejęcie Charterhouse, spółki o dużym zasięgu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Ergo i Chaterhouse są obecne w ponad 30 krajach na całym świecie.
– Kultura organizacyjna, doświadczenie oraz baza klientów Ergo idealnie komponuje się z tym, co do Konica Minolta wniósł Charterhouse. To przejęcie stanowi kolejny krok do zdobycia pozycji globalnego lidera rynku w segmencie usług druku dedykowanych marketingowi – powiedział Jun Haraguchi, Senior Executive Officer, Konica Minolta. – Ta transakcja dowodzi również zaangażowania Konica Minolta w światowy rozwój usług z zakresu Marketing Print Management – dodał.
– Cieszymy się z faktu, że staniemy się częścią Konica Minolta. Firmy, której znakiem rozpoznawczym jest proklienckie nastawienie i innowacyjność – powiedział Eugene Cora, CEO w Ergo.
Konica Minolta należy do liderów europejskiego rynku cyfrowego druku produkcyjnego. Firma jest również obecna w segmencie usług z zakresu Marketing Print Management (MPM), które pozwalają na usprawnienie procesów związanych z produkcją i rozszerzenie oferty produktów dostosowanych do potrzeb branży marketingowej.
Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.