W dniach 31 lipca - 2 sierpnia 2014 r., w Kostrzynie nad Odrą, odbędzie się 20., jubileuszowy, Przystanek Woodstock. Ricoh Polska, która wspiera Fundację WOŚP zarówno w codziennej pracy, jak i podczas najważniejszych i największych wydarzeń związanych z jej działalnością, będzie ponownie partnerem tego wydarzenia.
Casting na twarz Woodstock
W tym szczególnym roku, Ricoh organizuje wraz Fundacją WOŚP wspólny projekt pod hasłem „Casting na twarz Woodstock”. Codziennie, od 30 lipca (środa) do 2 sierpnia (sobota), w namiocie Ricoh znajdującym się tuż przy Dużej Scenie, w godzinach 10.00-20.00, będzie można zrobić sobie pamiątkowe woodstockowe zdjęcie w profesjonalnym studiu, które następnie zostanie wydrukowane na urządzeniu Ricoh. Spośród wykonanych zdjęć, codziennie wybierane będzie jedno, które szczególnie spodoba się organizatorom. Zwycięzcy otrzymają wszystkoodporny aparat Ricoh WG-20.
Koszulki dla ekipy
W tym roku Ricoh Polska ufundowała również kilka tysięcy koszulek dla służb porządkowych i informacyjnych (w tym: dla organizatorów, biura festiwalu i biura prasowego oraz pokojowego i medycznego patrolu).
Nadzór nad dokumentami
Ricoh będzie bardzo mocno wspierać WOŚP w organizowaniu tego ogromnego, jedynego w swoim rodzaju przedsięwzięcia. Już standardowo, w ramach współpracy Ricoh przekazało Fundacji WOŚP dodatkowe urządzenia (tablice interaktywne, kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne) dedykowane do obsługi wydarzenia. Urządzenia Ricoh będą obsługiwać również centrum prasowe - będą służyć prawie 300 dziennikarzom, którzy pojawią się na Przystanku. Ze względu na prestiżową rangę umowy urządzenia są objęte specjalną obsługą serwisową. Ricoh Polska dostarcza również materiały eksploatacyjne i papier.
„Przystanek Woodstock to najpiękniejszy festiwal świata. W tym roku, po raz drugi gramy razem. Ze względu na dwudziestolecie imprezy postanowiliśmy rozszerzyć zakres współpracy z Fundacją WOŚP – oprócz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, wyposażyliśmy biura imprezy w najnowocześniejsze technologie z naszej oferty – tablice interaktywne i projektory. Będziemy wspierać Fundację WOŚP również na wiele innych sposobów” - powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.
Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska