Sun Che­mi­cal na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2014: elek­tro­ni­ka dru­ko­wa­na w bra­nży opa­ko­wań i ety­kietPoprzedni artykuł 

Pod­czas tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2014, od­by­wa­jących się w dniach 9–11 wrze­śnia br. w Ro­se­mont w sta­nie Il­li­no­is, fir­ma Sun Che­mi­cal za­pre­zen­tu­je naj­now­sze roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie za­sto­so­wa­nia elek­tro­ni­ki dru­ko­wa­nej w bra­nży opa­ko­wań i ety­kiet. Ma­ją one udo­sko­na­lić ko­mu­ni­ka­cję wi­zu­al­ną po­mi­ędzy opa­ko­wa­niem i klien­tem, zwi­ęk­szyć za­in­te­re­so­wa­nie ze stro­ny kon­su­men­tów, uspraw­nić za­rządza­nie sta­na­mi ma­ga­zy­no­wy­mi oraz po­móc wła­ści­cie­lom ma­rek w za­bez­pie­cza­niu pro­duk­tów przed podrób­ka­mi.

„Wła­ści­cie­le ma­rek oraz fir­my zaj­mu­jące się sze­ro­ko ro­zu­mia­nym prze­twór­stwem i obrób­ką opa­ko­wań co­raz częściej ocze­ku­ją roz­wi­ązań umo­żli­wia­jących za­sto­so­wa­nie w opa­ko­wa­niach tzw. elek­tro­ni­ki dru­ko­wa­nej – mówi Roy Bjor­lin, dy­rek­tor han­dlo­wy dzia­łu Elec­tro­nic Ma­te­rials fir­my Sun Che­mi­cal. – Od­by­li­śmy wie­le roz­mów na te­mat te­go, w ja­ki spo­sób in­no­wa­cyj­ne sys­te­my opa­ko­wa­nio­we mo­gą spe­łniać ich in­dy­wi­du­al­ne ocze­ki­wa­nia, a jed­no­cze­śnie zwi­ęk­szyć za­in­te­re­so­wa­nie i uwa­gę klien­tów. Na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas po­ka­że­my, jak w prak­tycz­ny spo­sób mo­żna za­sto­so­wać w opa­ko­wa­niach na­sze roz­wi­ąza­nia z ob­sza­ru elek­tro­ni­ki dru­ko­wa­nej, od­no­sząc licz­ne ko­rzy­ści”.

Na tar­gach będzie mo­żna m.in. za­po­znać się z bo­ga­tą ofer­tą T+Sun – spółki po­wo­ła­nej nie­daw­no do ży­cia przez fir­my Sun Che­mi­cal i T+Ink. Znaj­dzie się ona w ra­mach spe­cjal­nej eks­po­zy­cji Smart Mart (sto­isko nr 2015), pre­zen­tu­jącej naj­bar­dziej przy­szło­ścio­we i in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia z ob­sza­ru ety­kiet. Ro­zwi­ąza­nia T+Sun dla bra­nży opa­ko­wań i ety­kiet będą też obec­ne na sto­isku Sun Che­mi­cal (nr 5413). Tu szcze­gól­ną uwa­gę zwie­dza­jących ma zwrócić roz­wi­ąza­nie pod na­zwą To­uch­co­de. Jest to spe­cjal­ny, umiesz­cza­ny na opa­ko­wa­niu kod, który pod od­czy­ta­niu przez de­dy­ko­wa­ne urządze­nie prze­no­śne ak­ty­wu­je sze­reg funk­cji, m.in. w za­kre­sie bez­pie­cze­ństwa i in­te­rak­cji sie­cio­wej.
„To­uch­co­de to pierw­szy krok, ma­jący na ce­lu zwi­ęk­sze­nie in­te­rak­cji mi­ędzy pro­du­cen­tem opa­ko­wa­ne­go pro­duk­tu a kon­su­men­tem – kon­ty­nu­uje Roy Bjor­lin. – Za je­go spra­wą ofe­ru­je­my jed­nak coś wi­ęcej niż tyl­ko far­by prze­wo­dzące. Umo­żli­wia­my bo­wiem wła­ści­cie­lom ma­rek in­te­rak­cję z klien­ta­mi w nie­osi­ągal­ny do­tych­czas spo­sób”.

Roy Bjor­lin we­źmie z ra­mie­nia Sun Che­mi­cal udział w za­pla­no­wa­nym na 9 wrze­śnia spe­cja­li­stycz­nym pa­ne­lu. Wy­gło­si pod­czas nie­go re­fe­rat za­ty­tu­ło­wa­ny „In­te­li­gent­ne roz­wi­ąza­nia: jak zwi­ęk­szyć in­te­rak­cję z klien­tem i je­go wy­dat­ki”. Przed­sta­wi w nim sze­reg roz­wi­ązań skie­ro­wa­nych do wła­ści­cie­li ma­rek, dzi­ęki którym przedmio­ty co­dzien­ne­go użyt­ku – po­przez za­sto­so­wa­nie elek­tro­ni­ki dru­ko­wa­nej – mo­gą na­brać zu­pe­łnie no­we­go, „in­te­li­gent­ne­go” cha­rak­te­ru.

Na sto­isku przez ca­ły okres tar­gów będą obec­ni spe­cja­li­ści Sun Che­mi­cal z ob­sza­ru opa­ko­wań i ety­kiet, go­to­wi do roz­mów i dys­ku­sji na te­mat za­sto­so­wa­nia in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań z te­go seg­men­tu ryn­ko­we­go.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat obec­no­ści fir­my Sun Che­mi­cal na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2014 mo­żna zna­le­źć na stro­nie http://www.sun­che­mi­ca­l/co­m/la­be­le­xpo.
Na od­wie­dza­jących jej sto­isko, po­za bo­ga­tą ofer­tą Sun Che­mi­cal z ob­sza­ru ety­kiet i opa­ko­wań, będzie cze­kać spe­cjal­na atrak­cja: udział w lo­te­rii, w której głów­ną na­gro­dę sta­no­wi kul­to­wy mo­to­cykl Har­ley Da­vid­son.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści