Podczas wrześniowych targów Festiwal Druku odwiedzający uczestniczyli w Akademii Ikonos Car Wrapping. Folie Ikonos były aplikowane na legendarnym Chevrolet Camaro z 1967 roku.
Od wielu lat Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos organizują szkolenia p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z” w siedzibie firmy w Opolu. Tym razem okazją do przeniesienia warsztatów do stolicy były wrześniowe targi Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań.
Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z możliwościami folii wylewanych Ikonos aplikowanymi na zabytkowym pojeździe. Prezentacje i warsztaty prowadziła firma Media Target, która od lat współpracuje z marką Ikonos w zakresie aplikacji samochodowych.
W czasie dwudniowej imprezy Camaro z 1967 przybrało ognistego charakteru, przyciągając uwagę nie tylko aplikatorów i agencje reklamowe ale także wszystkich innych gości targowych. Potwierdza to wysoką jakość folii wylewanych Ikonos i możliwość jej aplikacji na wszelkiego rodzaju pojazdach, samolotach, łodziach, wyposażeniu wnętrz, itd. - mówi Paweł Stania z firmy Atrium.
Folie i laminaty wylewane Ikonos są cenione przez wielu aplikatorów w Polsce i zagranicą z uwagi na długi czas pozycjonowania (czyli wielokrotne przyklejanie i odklejanie winylu) wynoszący nawet 30 minut. Zestaw bardzo dobrze sobie radzi podczas aplikacji w głębokich przetłoczeniach czyli tzw. „pełnym 3D”.
Dla osób chcących rozwijać się zawodowo w tym zakresie, rozpoczniemy w tym roku cykl szkoleń o stopniu zaawansowanym, przeznaczonym dla kilkuosobowych grup uczestników. - dodaje Paweł Stania.