Ri­coh umac­nia po­zy­cję na ryn­ku MFP A3Poprzedni artykuł 

We­dług da­nych In­fo­so­ur­ce fir­ma Ri­coh Pol­ska w dru­gim kwar­ta­le 2014 ro­ku  umoc­ni­ła po­zy­cję na ryn­ku wie­lo­funk­cyj­nych urządzeń dru­ku­jących A3. Fir­ma za­ko­ńczy­ła kwar­tał z naj­wy­ższym wy­ni­kiem sprze­da­ży w seg­men­tach: mo­no­ch­ro­ma­tycz­nym MFP A3 (20–39 stron na mi­nu­tę), ko­lo­ro­wym MFP A3 (30–49 stron na mi­nu­tę).  

Po­rów­nu­jąc wy­ni­ki z ana­lo­gicz­nym okre­sem 2013 ro­ku wi­docz­ny jest po­zy­tyw­ny trend w sprze­da­ży wie­lo­funk­cyj­nych urządzeń dru­ku­jących for­ma­tu A3. W tym seg­men­cie co­raz wi­ęk­szą po­pu­lar­no­ść zdo­by­wa­ją urządze­nia dru­ku­jące w ko­lo­rze. Wi­docz­ny jest rów­nież wzrost za­in­te­re­so­wa­nia wdro­że­nia­mi apli­ka­cji de­dy­ko­wa­nych po­zy­ski­wa­niu i prze­twa­rza­niu do­ku­men­tów oraz za­rządza­niu dru­kiem – szcze­gól­nie w sek­to­rze MŚP.

„Wy­nik, który osi­ągnęli­śmy w dru­gim kwar­ta­le 2014 ro­ku jest re­zul­ta­tem kon­se­kwent­nej po­li­ty­ki bu­do­wa­nia sze­ro­kie­go port­fo­lio pro­duk­tów. Po­twier­dza­ją to ro­snące słup­ki sprze­da­ży dla różnych seg­men­tów MFP. Pol­scy przed­si­ębior­cy szu­ka­ją roz­wi­ązań za­pew­nia­jących do­bry sto­su­nek ce­ny do ja­ko­ści, a wdro­że­nie no­wo­cze­sne­go śro­do­wi­ska dru­ku wi­dzia­ne jest ja­ko dłu­go­fa­lo­wa in­we­sty­cja po­zwa­la­jąca na opty­ma­li­za­cję kosz­tów po­no­szo­nych na druk i pro­ce­sy zwi­ąza­ne z obie­giem in­for­ma­cji we­wnątrz fir­my. Na­sze pro­duk­ty są chęt­nie wy­bie­ra­ne wła­śnie ze względu na ja­kość oraz kom­pa­ty­bil­no­ść z sze­ro­kim za­kre­sem opro­gra­mo­wa­nia.” po­wie­dział Ma­riusz Śli­wa, Spe­cja­li­sta Pro­duk­tu w de­par­ta­men­cie Mar­ke­tin­gu Ri­coh Pol­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści