Pod­czas Glas­sTec, Sun Che­mi­cal za­pre­zen­tu­je Su­nVe­troPoprzedni artykuł 

W cza­sie Glas­sTec 2014, mi­ędzy­na­ro­do­wych tar­gów dla bra­nży pro­duk­cji i prze­twór­stwa szkła od­by­wa­jących się w Düs­sel­dor­fie w dniach 21–24 pa­ździer­ni­ka 2014, Sun Che­mi­cal za­pre­zen­tu­je roz­wi­ąza­nia na­le­żące do ga­my farb Su­nVe­tro.

Su­nVe­tro to ga­ma farb prze­zna­czo­nych do dru­ku na szkle, obej­mu­jąca utrwa­la­ne pro­mie­nia­mi UV oraz kon­wen­cjo­nal­ne far­by roz­pusz­czal­ni­ko­we, jak rów­nież sze­reg pro­duk­tów opcjo­nal­nych umo­żli­wia­jących osi­ągni­ęcie efek­tów spe­cjal­nych, ta­kich jak efekt zmro­że­nia lub wy­tra­wie­nia, far­by ter­mo­ch­ro­ma­tycz­ne, a na­wet pro­duk­ty umo­żli­wia­jące włącze­nie jaw­nych i niejaw­nych ele­men­tów ochro­ny mar­ki.

Ga­ma pro­duk­tów Su­nVe­tro obej­mu­je ta­kże pro­duk­ty prze­zna­czo­ne do na­try­sko­we­go na­no­sze­nia na szkło oraz uszla­chet­nia­nia na zim­no, od­po­wied­nie do sto­so­wa­nia na eta­pie po obrób­ce w ce­lu zwi­ęk­sze­nia od­por­no­ści na ście­ra­nie. Pro­duk­ty z opi­sy­wa­nej ga­my mo­gą być sto­so­wa­ne na szkle, w tym na bu­tel­kach i na­czy­niach do na­po­jów, opa­ko­wa­niach pro­duk­tów ko­sme­tycz­nych i le­ków, wy­ro­bach ce­ra­micz­nych, te­le­fo­nach ko­mór­ko­wych, ekra­nach kom­pu­te­ro­wych, ekra­nach urządzeń do gier oraz me­blach. W cza­sie wy­sta­wy, na sto­isku nr C49–1 w Ha­li 12 pre­zen­to­wa­na będzie pe­łna ga­ma tych pro­duk­tów.

Odwie­dza­jący będą mo­gli prze­ko­nać się, w ja­ki spo­sób szkło – będące ide­al­nym podło­żem do opa­ko­wań sze­ro­kiej ga­my pro­duk­tów, od żyw­no­ści, po­przez ko­sme­ty­ki do na­po­jów – mo­że być zna­ko­wa­ne w spo­sób za­rów­no funk­cjo­nal­ny, jak i es­te­tycz­ny. Obok wła­ści­wo­ści ba­rie­ro­wych i mo­żli­wo­ści re­cy­klin­gu, zwi­ęk­sza to atrak­cyj­no­ść te­go ma­te­ria­łu dla kon­su­men­tów oraz po­ma­ga wła­ści­cie­lom ma­rek i sie­ciom han­dlo­wym w mak­sy­ma­li­za­cji sprze­da­ży.

Ro­bin McMil­lan, Ma­na­ger ds. Mar­ke­tin­gu na Eu­ro­pę w dy­wi­zji farb prze­my­sło­wych fir­my Sun Che­mi­cal mówi: „Sz­kło od za­wsze jest atrak­cyj­nym podło­żem z punk­tu wi­dze­nia wła­ści­cie­li ma­rek z po­wo­du je­go wła­ści­wo­ści ba­rie­ro­wych i po­wszech­nej ak­cep­ta­cji przez kon­su­men­tów. Jed­nak trud­no­ść w bez­po­śred­nim zdo­bie­niu szkła mo­że zmniej­szyć atrak­cyj­no­ść wi­ze­run­ku mar­ki, po­nie­waż część farb prze­zna­czo­nych do si­to­dru­ku za­wie­ra me­ta­le ci­ężkie i lot­ne zwi­ąz­ki or­ga­nicz­ne (VOC), przez co druk na szkle jest za­wsze mniej prak­tycz­nym roz­wi­ąza­niem.

R. McMil­lan do­da­je: „Jed­nak pro­duk­ty Su­nVe­tro prze­ła­mu­ją te wy­zwa­nia, po­nie­waż de­ko­ra­cja szkła z ich uży­ciem za­pew­nia osi­ągni­ęcie barw ży­wych oraz o wy­star­cza­jąco wy­so­kiej ja­ko­ści, dzi­ęki cze­mu pro­duk­ty mar­ki na półce skle­po­wej sta­ją się bar­dziej ży­we i bar­dziej wi­docz­ne. Mo­żli­wo­ść osi­ągni­ęcia ta­kie­go efek­tu bez me­ta­li ci­ężkich i lot­nych zwi­ąz­ków or­ga­nicz­nych, będących przedmio­tem su­ro­wych ogra­ni­czeń praw­nych, to praw­dzi­wy po­stęp w seg­men­cie de­ko­ra­cji wy­ro­bów szkla­nych.”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sun Che­mi­cal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści