45-procentowy wzrost przychodów odnotowała po trzech kwartałach bieżącego roku należąca do GK PMPG SA drukarnia Media Works Print. Wysoka dynamika wzrostu to m.in. wynik połączenia w kwietniu br. MW Print z prowadzącą działalność w zakresie poligrafii i reklamy spółką Global Business Solution.
W ocenie zarządzających spółką, dynamika sprzedaży w 2014 roku w stosunku do roku ubiegłego może być jeszcze wyższa, a głównym zadaniem na rok 2015 jest zwiększenie rentowności.
Znaczący wzrost przychodów jest rezultatem szerszego zakresu oferowanych usług (kreacja, dtp, druk, druk cyfrowy, prace introligatorskie, magazynowanie i dystrybucja) oraz nowej ich jakości. Dodatkowym czynnikiem determinującym sprzedaż Spółki było również wdrożenie nowych standardów obsługi klienta.
Od grudnia 2014 roku drukarnia zaoferuje swoje usługi pod nową marką „Be Colour”.
Nazwa ta służy podkreśleniu kompetencji drukarni z Grupy PMPG w zakresie oferowanych usług poligraficznych oraz ich jakości, szczególnie w zakresie podnoszenia standardów obsługi Klientów. Jednocześnie ma ułatwić spółce wyjście z ofertą poza polski rynek. Zarząd MW Print podkreśla, że język barw i poligrafii jest językiem międzynarodowym, a park maszynowy, którym dysponuje drukarnia, pozwala jej zrealizować zlecenia w wysokim standardzie.
Jednak „Be Colour” to nie tylko zarządzanie barwą na poziomie druku. To również bogata oferta komunikacji za pośrednictwem różnych form drukarskich. W portfolio drukarni są m.in. druki ozdobne, opakowania, materiały POS, druki personalizowane oraz druki specjalne.
Media Works Print jest częścią Grupy Kapitałowej PMPG zajmującą się działalnością poligraficzną, w tym poligrafią cyfrową, i świadczącą usługi druku mało- i średnioformatowego oraz specjalnego. W kwietniu 2014 r. PMPG podpisała umowę inwestycyjną z firmą Global Business Solution sp. z o.o. dotyczącą integracji MW Print z GBS. W II kwartale nowy zarząd MW Print przyjął zintegrowany plan rozwoju dla Spółki.
Na podstawie informacji firmy Media Works Print Sp. z o. o.