ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe na 16. Zi­mo­wej Kon­fe­ren­cji Po­li­gra­ficz­nejPoprzedni artykuł 

Aleksander Bernaś
Alek­san­der Ber­naś

W stycz­niu br. w Bu­ko­wi­nie Ta­trza­ńskiej od­by­ła się 16. Zi­mo­wa Kon­fe­ren­cja Po­li­gra­ficz­na. Fir­ma ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe po raz ko­lej­ny wzi­ęła w niej ak­tyw­ny udział, a jej przed­sta­wi­ciel re­gio­nal­ny Alek­san­der Ber­naś wy­stąpił z re­fe­ra­tem, pre­zen­tu­jącym syl­wet­kę te­go dy­na­micz­nie roz­wi­ja­jące­go się do­staw­cy spe­cja­li­stycz­nych środ­ków che­micz­nych do dru­ku of­f­se­to­we­go.

Fir­ma ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe od lat ak­tyw­nie uczest­ni­czy w różnych wy­da­rze­niach bra­nżo­wych or­ga­ni­zo­wa­nych w na­szym kra­ju. Po­dob­nie by­ło w stycz­niu te­go ro­ku – pod­czas 16. Zi­mo­wej Kon­fe­ren­cji Po­li­gra­ficz­nej w Bu­ko­wi­nie Ta­trza­ńskiej. W spo­tka­niu wzi­ęli udział przed­sta­wi­cie­le dru­ka­rń, firm han­dlo­wych, or­ga­ni­za­cji bra­nżo­wych oraz me­di­ów.
Z uwa­gi na od­no­szo­ne przez ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe suk­ce­sy na ryn­kach kra­jo­wym i mi­ędzy­na­ro­do­wym, Alek­san­der Ber­naś – pe­łni­ący w niej od kil­ku mie­si­ęcy funk­cję przed­sta­wi­cie­la re­gio­nal­ne­go – po­świ­ęcił swo­ją pre­zen­ta­cję ogól­nej syl­wet­ce fir­my i kie­run­kach jej roz­wo­ju. Pod­kre­ślił przy tym, że dy­na­micz­ny wzrost sprze­da­ży w wie­lu kra­jach świa­ta wy­mu­sza sta­łą roz­bu­do­wę jest struk­tur han­dlo­wych oraz tech­nicz­no­-ser­wi­so­wych. Mi­nio­ne dwa la­ta przy­nio­sły ta­kże roz­wój za­kła­du pro­duk­cyj­ne­go ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe w War­sza­wie, gdzie fir­ma ma swo­ją sie­dzi­bę. „Dzi­ęki wy­daj­ne­mu mie­szal­ni­ko­wi mo­że­my lo­kal­nie wy­twa­rzać i kon­fek­cjo­no­wać co­raz wi­ęk­szą ga­mę pro­duk­tów, de­dy­ko­wa­nych do of­f­se­to­we­go dru­ku ar­ku­szo­we­go i zwo­jo­we­go – mówił Alek­san­der Ber­naś. – Bli­sko­ść fa­bry­ki i ser­wi­su prze­ko­nu­je co­raz wi­ęcej pol­skich dru­ka­rń do kom­plek­so­we­go prze­cho­dze­nia na na­szą che­mię. Są wśród nich m.in. tak uzna­ne przed­si­ębior­stwa jak Poz­kal, CGS czy Dru­kar­nia Skle­niarz. Nie­daw­ne roz­po­częcie lo­kal­nej pro­duk­cji bu­fo­rów do of­f­se­tu zwo­jo­we­go po­zwo­li­ło nam roz­po­cząć współpra­cę ta­kże z kil­ko­ma du­ży­mi gra­cza­mi z te­go seg­men­tu. Co wi­ęcej, po­zy­sku­je­my co­raz wi­ęcej kon­tra­hen­tów z tej części ryn­ku ta­kże po­za Pol­ską. Tu war­to wspo­mnieć o eks­pan­sji w kra­jach ba­łtyc­kich, gdzie na­sze udzia­ły w pro­duk­cji re­ali­zo­wa­nej w ma­szy­nach he­at­se­to­wych ro­sną la­wi­no­wo”.

Alek­san­der Ber­naś wspo­mniał też o od­no­szo­nych przez ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe suk­ce­sach w nie­co bar­dziej eg­zo­tycz­nych częściach świa­ta: „W ostat­nim cza­sie nasz przed­sta­wi­ciel za­ko­ńczył bar­dzo uda­ną mi­sję tech­nicz­ną w Zjed­no­czo­nych Emi­ra­tach Arab­skich, prze­pro­wa­dza­jąc im­ple­men­ta­cję che­mii ABC/Al­lied w kil­ku tam­tej­szych dru­kar­niach of­f­se­to­wych. Na­to­miast w cza­sie, gdy od­by­wa się kon­fe­ren­cja w Bu­ko­wi­nie, po­dob­na mi­sja tr­wa w RPA. Kraj ten stał się dla nas jed­nym ze stra­te­gicz­nych od­bior­ców – nasz udział w tam­tej­szym ryn­ku środ­ków do dru­ku of­f­se­to­we­go prze­kra­cza bo­wiem 50%, a mie­si­ęcz­ny eks­port si­ęga 20 ton różne­go ro­dza­ju che­mi­ka­li­ów”.
W pla­nach fir­my na ten rok jest dal­sze zwi­ęk­sza­nie sprze­da­ży i eks­pan­sja na ko­lej­nych ryn­kach, za­rów­no eu­ro­pej­skich jak i świa­to­wych. Jej współwła­ści­ciel Kon­rad Le­wan­dow­ski, który wzi­ął udział w stycz­nio­wym wy­je­ździe do RPA, mówi: „Dy­na­micz­ny wzrost, ja­ki od­no­to­wa­li­śmy w ostat­nich dwóch la­tach, to efekt wy­tężo­nej pra­cy, zwi­ąza­nej z pro­mo­cją mar­ki ABC/Al­lied i prze­ko­ny­wa­niem ko­lej­nych dru­ka­rń do na­szych spe­cja­li­stycz­nych środ­ków che­micz­nych. Pra­cy do­brze wy­ko­na­nej, bo li­sta re­fe­ren­cyj­na firm, które ko­rzy­sta­ją z che­mii ABC/Al­lied – nie­kie­dy w 100% – jest co­raz dłu­ższa. Jak wi­dać, nie próżnu­je­my ta­kże w no­wym ro­ku. Wy­jazd do RPA za­owo­co­wał ko­lej­ny­mi wdro­że­nia­mi w tam­tej­szych za­kła­dach po­li­gra­ficz­nych, co z pew­no­ścią prze­ło­ży się na wzrost sprze­da­ży. Z ko­lei obec­no­ść na ta­kich im­pre­zach jak kon­fe­ren­cja w Bu­ko­wi­nie po­zwa­la utrwa­lić nasz wi­ze­ru­nek w kra­ju. Na rok 2015 za­pla­no­wa­li­śmy sze­reg dzia­łań, które – jak za­kła­da­my – umo­żli­wią dal­szy, sta­bil­ny wzrost fir­my. O wszyst­kich będzie­my na bie­żąco in­for­mo­wa­ć”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści