Ca­non pod­su­mo­wu­je swo­ją obec­no­ść na tar­gach Re­ma­Days 2015Poprzedni artykuł 

Te­go­rocz­ne Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­ma­Days by­ły dla fir­my Ca­non wy­jąt­ko­we. Po raz pierw­szy w ra­mach sto­iska za­ara­nżo­wa­no prze­strzeń, w której od­wie­dza­jący mo­gli ak­tyw­nie uczest­ni­czyć w ca­łym pro­ce­sie prze­twa­rza­nia obra­zu – od kre­acji fo­to­gra­ficz­nej, przez obrób­kę gra­ficz­ną ma­te­ria­łu, aż po wy­druk na urządze­niach wiel­ko­for­ma­to­wych. Na sto­isku, obok trzech głów­nych stref utrzy­ma­nych w kon­wen­cji show­ro­omu mo­żna by­ło ta­kże przej­rzeć bo­ga­ty asor­ty­ment no­śni­ków (od pa­pie­ru o różnej gra­ma­tu­rze, przez ma­te­ria­ły szkla­ne i ce­ra­micz­ne, po go­to­we pro­duk­ty wy­ko­na­ne z wy­druków), a ta­kże za­si­ęgnąć po­ra­dy spe­cja­li­stów na te­mat kon­kret­nych roz­wi­ązań czy po­roz­ma­wiać z ze­wnętrz­ny­mi eks­per­ta­mi ds. za­rządza­nia ko­lo­rem.

Kom­plek­so­we śro­do­wi­sko pra­cy

Odwie­dza­jący mo­gli pod okiem eks­per­tów spe­cja­li­zu­jących się w dzie­dzi­nie fo­to­gra­fii, za­rządza­nia ko­lo­rem i dru­ku prze­śle­dzić klu­czo­we eta­py pro­ce­su po­wsta­wa­nia wiel­ko­for­ma­to­wych wy­dru­ków. W pierw­szej stre­fie – stu­diu fo­to – za­ara­nżo­wa­no stół bez­cie­nio­wy, na którym mo­żna by­ło wy­ko­nać in­spi­ru­jące, wy­so­kiej roz­dziel­czo­ści fo­tografie prze­ka­zy­wa­ne na­stęp­nie do pro­fe­sjo­nal­nej obrób­ki. „Nie­zmier­nie cie­szy nas fakt, że te­go­rocz­ni go­ście nie tyl­ko mo­gli ob­ser­wo­wać pra­cę spe­cja­li­stów Ca­non, ale mie­li mo­żli­wo­ść uczest­ni­cze­nia w tym pro­ce­sie” – przy­zna­je Ra­fał Osie­ko­wicz, dy­rek­tor mar­ke­tin­gu w dzia­le roz­wi­ązań wiel­ko­for­ma­to­wych, Ca­non Pol­ska. „Dla­te­go przy­go­to­wu­jąc się do obec­no­ści na naj­wi­ęk­szym wy­da­rze­niu bra­nżo­wym, pra­gnęli­śmy stwo­rzyć no­wo­cze­sne śro­do­wi­sko pra­cy w ska­li 1:1 – chcie­li­śmy po­ka­zać, że Ca­non w swo­im port­fo­lio po­sia­da pe­łną ga­mę roz­wi­ązań za­rów­no har­dwa­re­’o­wych, jak i so­ftwa­re­’o­wych – roz­wi­ązań po­zwa­la­jących ob­słu­żyć ca­ły pro­ces po­li­gra­ficz­no­-pro­duk­cyj­ny, od stwo­rze­nia pli­ku za po­mo­cą do­sko­na­łych apa­ra­tów Ca­non, po­przez obrób­kę pli­ku, aż do go­to­wych, wy­so­ko­ma­rżo­wych pro­duk­tów wy­ko­na­nych z wy­dru­ków – pod­su­mo­wu­je Ra­fał Osie­ko­wicz.

Dru­ga stre­fa – gra­ficz­na – by­ła miej­scem, w którym go­to­wy plik ze zdjęciem pod­da­wa­no dal­szej obrób­ce. Obec­ni na sta­no­wi­sku eks­per­ci w za­kre­sie za­rządza­nia ko­lo­rem na ży­wo pre­zen­to­wa­li naj­cie­kaw­sze mo­żli­wo­ści de­dy­ko­wa­ne­go opro­gra­mo­wa­nia Mi­ra­ge Ca­non Edi­tion oraz in­nych cie­szących się du­żą po­pu­lar­no­ścią pro­fe­sjo­nal­nych roz­wi­ązań do usta­wia­nia ko­lo­rów i ka­li­bra­cji sprzętu. Pod­kre­śla­jąc wszech­stron­ne mo­żli­wo­ści opro­gra­mo­wa­nia i plo­te­rów Ca­non, Adam Ku­li­kow­ski z fir­my LETRABIT, który na sto­isku Ca­non go­ścin­nie pro­wa­dził po­ka­zy z za­kre­su za­rządza­nia ko­lo­rem, stwier­dza: „Naj­wa­żniej­szą rze­czą dla mnie jest to, że opro­gra­mo­wa­nie Ca­non bar­dzo do­kład­nie od­wzo­ro­wu­je wszyst­kie ko­lo­ry. Dzi­ęki te­mu bar­wy – te które wi­dzi­my na ekra­nie i te za­pi­sa­ne w pli­ku – zo­sta­ną prze­nie­sio­ne na wy­druk nie­mal w ska­li 1:1” – pod­kre­śla eks­pert w za­kre­sie co­lor ma­na­ge­men­tu. I do­da­je – „Naj­wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem cie­szy­ły się 12-ko­lo­ro­we dru­kar­ki Ca­non ima­ge­PROGRAF, a zwłasz­cza au­to­ma­tycz­ny, wy­po­sa­żo­ny w spek­tro­fo­to­metr pro­ofer iPF6450, który dru­ku­je pe­łną pa­le­tę barw wi­docz­nych na ekra­nie. I dla­te­go, gdy­bym miał jed­nym sło­wem okre­ślić ten pro­fe­sjo­nal­ny sprzęt, wska­za­łbym na wy­so­ce kon­ku­ren­cyj­ną ja­ko­ść – pod­su­mo­wu­je Adam Ku­li­kow­ski.

Ostat­ni eta­pem by­ła pra­ca z obra­zem w stu­diu pro­duk­cyj­nym. Za­in­te­re­so­wa­ni mo­gli prze­te­sto­wać dzia­ła­nie pro­fe­sjo­nal­nych dru­ka­rek wiel­ko­for­ma­to­wych: Ca­non ima­ge­PROGRAF iPF6400S, ima­ge­PROGRAF iPF6400SE, ima­ge­PROGRAF iPF6450, ima­ge­PROGRAF iPF8400 oraz naj­now­sze­go sys­te­mu do ko­lo­ro­we­go dru­ku pro­duk­cyj­ne­go ima­ge­PRESS C800. „Ta część sto­iska na­tu­ral­nie przy­ci­ąga­ła naj­wi­ęk­szą uwa­gę od­wie­dza­jący­ch” – mówi Ra­fał Osie­ko­wicz. „Od­by­li­śmy wie­le in­te­re­su­jących spo­tkań han­dlo­wych, które z pew­no­ścią prze­ło­żą się na roz­wój bi­zne­su na­szych klien­tów oraz fir­my Ca­non. Do­dat­ko­wo, bar­dzo cie­szy fakt, że od­wie­dza­ły nas za­rów­no oso­by roz­po­czy­na­jące dzia­łal­no­ść na ryn­ku po­li­gra­ficz­nym, jak i pro­fe­sjo­na­li­ści zaj­mu­jący się dru­kiem za­wo­do­wo – ka­żdy z nich zna­la­zł u nas coś dla sie­bie, a ta­kże mógł za­si­ęgnąć opi­nii obec­nych na sto­isku eks­per­tów, którzy chęt­nie do­ra­dza­li, które pro­duk­ty i roz­wi­ąza­nia mo­gą po­móc klien­tom roz­wi­jać ich bi­znes. – pod­su­mo­wu­je Ra­fał Osie­ko­wicz.

Sy­stem dru­ku pro­duk­cyj­ne­go na me­dal

Obec­no­ść fir­my Ca­non na Re­ma­Days 2015 do­ce­ni­li ta­kże nie­za­le­żni eks­per­ci. Naj­now­szy sys­tem do ko­lo­ro­we­go dru­ku pro­duk­cyj­ne­go ima­ge­PRESS C800 zdo­był Zło­ty Me­dal Tar­gów w kon­kur­sie The Pri­ze for In­no­va­ti­ve Tech­no­lo­gies. Uza­sad­nia­jąc de­cy­zję o przy­zna­niu me­da­lu, ju­ry wska­za­ło m.in. na wszech­stron­no­ść sys­te­mu, mo­żli­wo­ść dru­ku na sze­ro­kiej ga­mie no­śni­ków oraz wy­jąt­ko­wą tech­no­lo­gię na­grze­wa­nia in­duk­cyj­ne­go i chło­dze­nia. Do­dat­ko­wo do­ce­nio­no za­sto­so­wa­nie no­we­go to­ne­ru Ca­non Con­si­sten­tly Vi­vid (CV), który po­zwa­la uzy­skać jesz­cze lep­szą spój­no­ść ko­lo­rów i wy­so­ką do­kład­no­ść dru­ku na różnych me­diach.

Bo­ga­ta ofer­ta no­śni­ków

W ra­mach sto­iska za­ara­nżo­wa­no ta­kże tzw. stre­fę eks­po­zy­cyj­ną, gdzie pre­zen­to­wa­no ak­tu­al­ną ofer­tę sze­ro­kiej ga­my no­śni­ków. Odwie­dza­jący mo­gli bli­żej przyj­rzeć się pro­duk­tom wy­ko­na­nym z wy­dru­ków wiel­ko­for­ma­to­wych na zróżni­co­wa­nej ga­mie me­di­ów Ca­non. W ra­mach eks­po­zy­cji, która cie­szy­ła się ogrom­nym za­in­te­re­so­wa­niem klien­tów, po­ka­za­ne zo­sta­ły m.in. per­so­na­li­zo­wa­ne ro­le­ty, bla­ty sto­łów, krze­sła, podświe­tla­ne obra­zy na szkle, li­stwy przy­po­dło­go­we, de­co­ry ła­zien­ko­we, ka­se­to­ny, ta­pe­ty i wie­le in­nych cie­ka­wych za­sto­so­wań.

Sy­ner­gia pro­duk­tów

Trze­ci dzień tar­gów Re­ma­Days zbie­gł się w cza­sie ze świa­to­wą pre­mie­rą naj­now­szych, wy­po­sa­żo­nych w re­wo­lu­cyj­ną ma­try­cę CMOS 50,6MP lu­strza­nek cy­fro­wych Ca­non EOS 5DS i EOS 5DS R. Pod­kre­śla­jąc sy­ner­gię bo­ga­tej ofer­ty pro­duk­tów kon­su­menc­kich i pro­duk­cyj­nych, Ca­non pod­czas kon­fe­ren­cji pra­so­wej w war­szaw­skim In­sty­tu­cie Wzor­nic­twa Prze­my­sło­we­go za­pre­zen­to­wał wy­jąt­ko­we zdjęcie wy­ko­na­ne no­wym apa­ra­tem, wy­dru­ko­wa­ne pod­czas tar­gów na ma­szy­nie ima­ge­PROGRAF iPF8400. Ze­bra­ni go­ście by­li pod wra­że­niem do­sko­na­łej ja­ko­ści szcze­gółów i wier­no­ści od­wzo­ro­wa­nia ko­lo­rów oraz ła­god­nych prze­jść to­nal­nych w ciem­nych par­tiach fo­to­gra­fii.

Naj­wi­ęk­sze tar­gi re­kla­my i po­li­gra­fii

Re­ma­Days to naj­wi­ęk­sze wy­da­rze­nie bra­nży re­kla­mo­wej w na­szej części Eu­ro­py, które co ro­ku przy­ci­ąga prze­szło 500 wy­staw­ców i oko­ło 12 ty­si­ęcy zwie­dza­jących. Prze­strzeń wy­sta­wo­wa po­dzie­lo­na zo­sta­ła na czte­ry sek­to­ry od­po­wia­da­jące po­szcze­gól­nym bra­nżom.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Pol­ska

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści