Sz­ko­le­nie „Ef­fec­ti­ve Pac­ka­ging”Poprzedni artykuł 

Pol­ski Dru­karz sp. z o.o., wy­daw­ca „Świa­ta DRUKU”, w ra­mach Aka­de­mii Wie­dzy, or­ga­ni­zu­je 28 kwiet­nia 2015 r. w go­dzi­nach 9:00–17:00, na te­re­nie Cen­trum Kon­fe­ren­cyj­ne­go Mer­ce­des Benz Pol­ska w War­sza­wie, szko­le­nie pt. „EFFECTIVE PACKAGING – Sku­tecz­ne opa­ko­wa­nie, czy­li jak w pe­łni wy­ko­rzy­stać po­ten­cjał opa­ko­wań w zwi­ęk­sza­niu war­to­ści mar­ki”, szko­le­nie prze­zna­czo­ne jest dla wszyst­kich osób, które w co­dzien­nej pra­cy zaj­mu­ją się opa­ko­wa­nia­mi. Dla ma­na­ge­rów mar­ki, pro­jek­tan­tów chcących po­sze­rzyć swo­ją wie­dzę o prak­tycz­ne aspek­ty zwi­ąza­ne z za­rządza­niem wi­ze­run­kiem pro­duk­tu oraz warsz­tat pro­jek­tan­ta opa­ko­wań, a ta­kże dla osób ko­or­dy­nu­jących wdra­ża­nie ma­rek wła­snych w sie­ciach han­dlo­wych.

Pod­czas szko­le­nia, pro­wa­dzo­ne­go przez Do­ro­tę Ka­łow­ską, uczest­ni­cy otrzy­ma­ją usys­te­ma­ty­zo­wa­ną wie­dzę do­ty­czącą wy­ko­rzy­sta­nia opa­ko­wań w mar­ke­tin­gu, zo­sta­ną omówio­ne i pod­su­mo­wa­ne, naj­now­sze tren­dy w pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań z uwzględ­nie­niem pol­skich po­trzeb i re­ali­ów, prak­tycz­ne na­rzędzia po­moc­ne w efek­tyw­nej pra­cy z opa­ko­wa­nia­mi. Sz­ko­le­nie za­pew­nia mo­żli­wo­ść swo­bod­nej wy­mia­ny do­świad­czeń i dys­ku­sji z prak­ty­kiem od wie­lu lat spe­cja­li­zu­jącym się w wy­ko­rzy­sta­niu opa­ko­wań w mar­ke­tin­gu.

Pro­gram

1. Wpro­wa­dze­nie.
2. Opa­ko­wa­nie ja­ko ele­ment to­żsa­mo­ści mar­ki
- stra­te­gicz­na ro­la opa­ko­wa­nia w pro­ce­sie bu­do­wa­nia mar­ki i efek­tyw­nej sprze­da­ży pro­duk­tu
- funk­cje opa­ko­wań, czy­li cze­go kon­su­men­ci ocze­ku­ją od opa­ko­wań i jak spro­stać tym wy­ma­ga­niom
- de­sign świa­do­my – jak pro­jek­to­wać opa­ko­wa­nia sku­tecz­ne
- zmia­na stra­te­gii na­śla­dow­nic­twa na rzecz ory­gi­nal­no­ści, wy­różnia­nia i ja­ko­ści.
3. Ro­snące wy­ma­ga­nia kon­su­men­tów: jak zmia­ny de­mo­gra­ficz­ne i spo­łecz­ne wpły­wa­ją na ocze­ki­wa­nia kon­su­men­tów względem opa­ko­wań.
4. Mar­ka wła­sna – wy­zwa­nie czy pro­blem? Mar­ki wła­sne wio­dących sie­ci han­dlo­wych w Pol­sce w ostat­nich la­tach – omówie­nie sy­tu­acji i kie­run­ku, w którym zmie­rza­ją po­szcze­gól­ni gra­cze.
5. Tren­dy w pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań na świe­cie – przy­kła­dy, wnio­ski, próba usys­te­ma­ty­zo­wa­nia wie­dzy w tym za­kre­sie, czy­li cze­go mo­że­my na­uczyć się na do­świad­cze­niach in­nych.
6. Omówie­nie tren­dów w pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań w Pol­sce – gdzie je­ste­śmy i do­kąd zmie­rza­my.
7. Pro­ces pro­jek­to­wy
- jak efek­tyw­nie pra­co­wać nad pro­jek­ta­mi opa­ko­wań
- do­bry brief to zna­czy ja­ki – zro­zu­mie­nie za­ło­żeń stra­te­gicz­nych pod­sta­wą efek­tyw­nej pra­cy z opa­ko­wa­nia­mi
- spe­cy­fi­ka pra­cy pro­jek­tan­ta – jak efek­tyw­nie ko­mu­ni­ko­wać się z pro­jek­tan­tami opa­ko­wań
- ba­da­nia opa­ko­wań – kie­dy mo­gą po­móc, a kie­dy za­szko­dzić.
8. Druk opa­ko­wań – prak­tycz­ne aspek­ty przy­go­to­wa­nia pro­jek­tów do dru­ku, czy­li pac­ka­ging de­sign trian­gle (3P: pro­du­cer – pac­ka­ging de­signer – prin­ter) ja­ko czyn­nik suk­ce­su
9. Pod­su­mo­wa­nie szko­le­nia.

Zgłoś swój udział

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści