Dział Packaging Solutions firmy Stora Enso zaprezentował dziś nową koncepcję w zakresie papieru do opakowań: 360 solutions provider. Klienci będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty produktów i usług, co ułatwi im odniesienie sukcesu w działalności związanej z opakowaniami.
Klienci oczekują rozwiązań, które pomogą im pokonać trudności i odnieść sukces. Dlatego w ramach naszej nowej koncepcji łączymy produkty z całą paletą usług, co pozwoli im lepiej dobierać materiały, zwiększyć produktywność, usprawnić działanie łańcucha dostaw i poddawać odpady recyklingowi — mówi Björn Thunström, Vice President, Marketing & Customer Loyalty.
Nowa oferta, promowana pod hasłem 360 solutions provider, obejmuje zarówno papierowe produkty opakowaniowe, jak i usługi wspierające klientów w podwyższaniu wydajności ich opakowań i procesów oraz zwiększaniu produktywności. Nowa oferta bazuje na szeroko zakrojonych badaniach i informacjach uzyskanych od producentów i właścicieli marek na temat ich przyszłych potrzeb.
Wraz z przedstawieniem nowej idei firma wprowadza na rynek trzy nazwy produktów:
Stora Enso AvantFlute
Stora Enso AvantLiner
Stora Enso AvantKraft
Rodzina Avant — produktów wykonanych ze skandynawskich włókien pierwotnych oraz włókien pochodzących z recyklingu — jest oferowana razem z szeroką gamą usług: pomocą techniczną dla klientów, usługą usprawniającą łańcuch dostaw eFlow, możliwością oddania odpadów do przetwarzania w ramach sieci recyklingu oraz usług odpowiedniego doboru parametrów opakowań.
Firma się rozwija i chcemy przez kolejne lata wspólnie z klientami odnosić sukcesy. To nowe hasło jest dla nich obietnicą ciężkiej pracy, by dzięki naszym wysokojakościowym produktom i usługom mogli to osiągnąć — mówi Ari-Pekka Määttänen, Vice President, Head of Containerboards.
Na podstawie informacji firmy Stora Enso