REKLAMA360 zakręci branżąPoprzedni artykuł 

- REKLAMA360 to więcej niż targi. Nowa odsłona projektu będzie doskonałą okazją do zaprezentowania branży zdecydowanie szerszego kontekstu w pełni interaktywnego spotkania spod znaku promocji i marketingu – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, dyrektor Targów REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29 września do 1 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Czego można się spodziewać po tegorocznej edycji? W jaki sposób organizatorzy chcą osiągnąć swój cel? Dlaczego warto bacznie przyglądać się temu wydarzeniu?

Zmiany, zmiany, zmiany – ile już razy o tym słyszeliśmy?! Tym razem jednak wraz ze słowami i deklaracjami organizatorów Targów REKLAMA360 idą w parze czyny, konkretne i zdecydowane działania będące z jednej strony sumą dotychczasowych doświadczeń, a z drugiej strony wyjściem naprzeciw nowemu. – Profil imprez wystawienniczych musi iść z duchem czasu i zmian, jakie zachodzą w obrębie danej branży. W przypadku świata reklamy, najbardziej dynamicznego sektora kreacji ale też mediów oraz gadżetów, nie łatwo jest nadążyć. Każdy rok przynosi inne, coraz potężniejsze wyzwania, którym czoła stawimy już na przełomie września i października – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, dyrektor Targów REKLAMA360. – Jeszcze nigdy nie byliśmy tak zdeterminowani i przekonani o powodzeniu realizacji projektu, w ramach którego odkryliśmy dziewicze w branży wystawienniczej złoża potencjału – dodaje.

O co tyle krzyku?!

Wyróżnij się lub zgiń – tak brzmi najpopularniejsza, a zarazem najbardziej już wyświechtana sentencja świata reklamy, z którą bądź co bądź nikt polemizować nie śmie. Targi REKLAMA360 mają ideologiczną powinność, wręcz obowiązek umożliwić uczestnikom – zarówno wystawcom, jak i zwiedzającym – pełną realizację tego stwierdzenia. W jaki sposób? Dostarczając narzędzia, a więc przysłowiową wędkę, a dokładniej cały wędkarski ekwipunek z najwyższej półki, tylko po to, aby prawdziwie grube ryby były w obrębie ich możliwości. – Taka postawa wynika przede wszystkim ze współczesnej pozycji zajmowanej przez spotkania branżowe, które w pierwszej kolejności mają pełnić funkcję platformy wymiany zawodowych doświadczeń oraz źródłem cennych kontaktów biznesowych. Dopiero w drugiej kolejności powinniśmy mówić o targach w kontekście transakcji handlowych czy miejscu sprzedaży – wyjaśnia Ilona Rosiak-Łukaszewicz. – Jak to się ma do branży reklamowej? Otóż REKLAMA360 ma oznaczać inspirację, motywację i pomysłowość, a poprzez swój interaktywny charakter stać się poligonem doświadczalnym promocji i kreacji prezentowanej nie tylko na stoiskach wystawców, ale również w ramach sceny Kreatywnej Areny, gdzie toczyć się będą dyskusje, prezentacje i warsztaty – podkreśla.

5 twarzy REKLAMY360

Targi REKLAMA360, jeszcze do niedawna Euro-Reklama, skupiały się wyłącznie na dwóch segmentach – poligrafii reklamowej oraz gadżetach. Dwie rdzenne dziedziny nie były jednak w stanie spełnić oczekiwań branży i w pełni ją usatysfakcjonować. – Poszerzenie zakresu tematycznego wydarzenia to odważny krok w kierunku ewolucji Targów REKLAMA360, które ma swoim zasięgiem objąć marketing w ogóle. W obrębie pięciu stref tematycznych uwzględniona zostanie m.in. Innovation Zone, a w jej ramach aplikacje mobilne, rozwiązania dla e-handlu oraz grafika komputerowa. Nie zabraknie również Events Zone, którą wypełnią konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, materiały POS wykorzystywane przy promocji w miejscu sprzedaży. Pojawią się również agencje artystyczne, eventowe oraz modelek. Trzecią z pięciu stref tematycznych jest Tasting&Fashion Zone zawierająca słodycze, napoje i przekąski, akcesoria i dodatki, opakowania oraz catering. Nie zabraknie też odzieży reklamowej, propozycji strojów korporacyjnych i roboczych – precyzuje Ilona Rosiak-Łukaszewicz. Dwie pozostałe strefy dobrze już znane branży to oczywiście Gifts Zone oraz Technology Zone wraz z poligrafią reklamową.

Holistyczne potraktowanie przez Targi REKLAMA360 sektora promocji sprawi, że zarówno marketerzy, jak i przedstawiciele agencji reklamowych poprzez udział w wydarzeniu będą mogli kompleksowo zaplanować swoją kampanię, dostosowując ją do potrzeb i możliwości odbiorców.

Do kogo ta gadka?!

REKLAMA360 to projekt skierowany do dwóch grup potencjalnych odbiorców. Pierwszą z nich są naturalnie agencje reklamowe, pracownie reklamy, domy mediowe oraz drukarnie, których profil działalności jest ściśle związany z branżą reklamową.

Drugą grupą zwiedzających są marketerzy oraz specjaliści ds. reklamy pracujący w najróżniejszych branżach, od FMCG i motoryzacyjnej, poprzez farmaceutyczną i budowlaną, na rozrywkowej i sportowej kończąc.

Największą atrakcją targów będą oczywiście stoiska wystawców charakteryzujące się niespotykaną dotąd interaktywnością. Eksponowane produkty będzie można przetestować, skosztować a nawet zobaczyć w praktycznym zastosowaniu. I tak na przykład Strefa Mody będzie zwieńczona wybiegiem, na którym modele i modelki zaprezentują najnowsze kolekcje czołowych dostawców odzieży reklamowej. Zwiedzający będą mogli ponadto wziąć udział w licznych warsztatach i szkoleniach organizowanych przez niezależnych prelegentów. Na scenie Kreatywnej Areny pojawią się również sami wystawcy. Wszystkie wydarzenia spięte zostaną jedna klamrą tematyczną o nazwie personalizacja.

- Tegoroczna edycja największego w Polsce eventu reklamowo-marketingowego zapowiada się wyjątkowo atrakcyjnie. Wśród wystawców, którzy potwierdzili już swój udział w wydarzeniu są m.in. LPP z marką Promostars, Toys4Boys, Alubest, Megaplot, Axyz czy Via Color. Wciąż jeszcze przyjmujemy kolejne zgłoszenia, które śledzić można na stronie www.reklama360.eu – pointuje Ilona Rosiak-Łukaszewicz.

PRZYPOMINAMY:

Targi REKLAMA360 odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 29 września do 1 października 2015 r. Ekspozycja obejmie tzw. czteropak, a więc pawilony 7, 7a, 8 i 8a. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl

Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie www.reklama360.eu

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności