ABC/Allied Pressroom Products Europe w 1. półroczu 2015: wzrost przychodów o 30%Poprzedni artykuł 

Pierwszych sześć miesięcy br. przyniosło firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe, specjalizującej się w produkcji zaawansowanej chemii drukarskiej, znaczący wzrost przychodów. Jak szacuje kierownictwo spółki, jej obroty, wynikające m.in. z rosnących udziałów rynkowych w Polsce i poza nią, wzrosły – w ujęciu rok do roku – o ok. 30%. Początek 2. półrocza wskazuje na co najmniej zachowanie dotychczasowej dynamiki wzrostu sprzedaży. To m.in. efekt pojawienia się w firmie Witolda Niemca, który z początkiem lipca br. objął w niej funkcję doradcy zarządu ds. kluczowych klientów oraz wzmocnienia jej struktur techniczno-handlowych o dwóch specjalistów: Sławomira Dzido i Jacka Gańko, jak również objęcia przez Tomasza Reczkę stanowiska dyrektora działu handlowego, odpowiedzialnego za rynek polski.

Mówi Konrad Lewandowski, współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe: „Przykład naszej firmy doskonale obrazuje, jak istotni w rozwoju każdego przedsiębiorstwa są pracujący w nim ludzie. Dysponujemy obecnie wykwalifikowanym, blisko 15-osobowym zespołem obsługującym klientów z Polski, Europy Wschodniej i Zachodniej, jak również z Afryki i Bliskiego Wschodu. Zaangażowanie wszystkich pracowników ABC/Allied Pressroom Products Europe przełożyło się na sukcesy handlowe: 1. półrocze 2015 przyniosło ok. 30% wzrost naszych obrotów. Co więcej, jeżeli w 2. półroczu zachowamy dynamikę działań z obu wakacyjnych miesięcy, prognozujemy, że w całym roku 2015 wzrost naszych przychodów – w odniesieniu do roku 2014 – sięgnie nawet 50%. Znaczący udział w tym torcie ma rynek polski, gdzie odnotowujemy w tym roku rekordową liczbę nowych wdrożeń”.

Rosnący popyt na specjalistyczne produkty firmy ABC/Allied Pressroom Products Europe (przede wszystkim bufory i silikony) i czekające jej przedstawicieli wdrożenia w kolejnych zakładach poligraficznych wymuszają inwestycje w obszarze produkcji i konfekcjonowania, realizowane w warszawskiej siedzibie firmy. „Tylko w rodzimych drukarniach w najbliższych miesiącach czeka nas przestawienie kilkudziesięciu arkuszowych maszyn offsetowych na produkty ABC/Allied. M.in. w związku z tym niedawno wdrożyliśmy nowy system uzdatniania wody o wydajności 3 tys. l/h, co dodatkowo ustabilizowało produkcję oraz procesy utrzymania i kontroli jej jakości – mówi Konrad Lewandowski. – Powiększyliśmy też zajmowaną przez nas powierzchnię, na której znalazły się dodatkowe sekcje rozlewania, konfekcjonowania i etykietowania poszczególnych wyrobów. W najbliższych miesiącach chcemy uruchomić nową linię rozlewająco-etykietującą, która znacząco zwiększy naszą wydajność i moce przerobowe”.

R E K L A M A

Niezależnie od ekspansji na polskim rynku arkuszowego druku offsetowego, firma ABC/Allied Pressroom Products Europe stale penetruje nowe rynki zagraniczne, zwiększa też swoje udziały w krajach, w których jest już obecna. „W ostatnim czasie obserwujemy wzmożony popyt ze strony klientów rosyjskich – kontynuuje Konrad Lewandowski – jak również ze strony innych wschodnich sąsiadów Polski. Oczekiwane efekty przynoszą też wizyty techniczno-szkoleniowe, jakie nasi przedstawiciele odbywali w 1. półroczu 2015, m.in. w Rumunii”.
Współwłaściciel firmy nie ukrywa jednak, że w najbliższym czasie priorytetem jest rynek polski: „Liczba nawiązanych kontaktów, m.in. za sprawą pojawienia się w naszej firmie p. Witolda Niemca, przekroczyła nasze oczekiwania Musieliśmy w związku z tym odłożyć w czasie część wyjazdów zagranicznych i skoncentrować się na naszych klientach z Polski. Mamy nadzieję, że przełoży się to na oczekiwaną przez nich jakość obsługi oraz samych produktów marki ABC/Allied. Na pierwsze podsumowanie tych działań przyjdzie pora już niebawem, gdy nasz kraj po raz kolejny odwiedzą szefowie Allied Pressroom Chemistry i ABC/Allied Pressroom Products (ABC/Allied Pressroom Products Europe jest spółką-córką obu tych przedsiębiorstw)”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com
Foto: Pixabay

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności