Ag­fa Gra­phics na tar­gach Re­ma­Days War­saw 2016: pre­zen­ta­cje plo­te­ra Ana­pur­na M2050iPoprzedni artykuł 

Już po raz trze­ci Ag­fa Gra­phics za­pre­zen­tu­je swo­ją ofer­tę na tar­gach Re­ma­Days War­saw, których te­go­rocz­na edy­cja od­będzie się w dniach 16–18 lu­te­go w Cen­trum Tar­go­wym w Na­da­rzy­nie k. War­sza­wy. Głów­ną atrak­cją jej sto­iska (nr U19) będzie za­awan­so­wa­ny, uni­wer­sal­ny plo­ter Ana­pur­na M2050i, umo­żli­wia­jący za­dru­ko­wy­wa­nie me­di­ów sztyw­nych oraz gi­ęt­kich o mak­sy­mal­nej sze­ro­ko­ści 2,07 m. Przez ca­ły okres tr­wa­nia tar­gów będą od­by­wać się na nim pre­zen­ta­cje, uwzględ­nia­jące różno­rod­ne podło­ża i apli­ka­cje ko­ńco­we.

„Tar­gi Re­ma­Days War­saw to im­pre­za chęt­nie od­wie­dza­na przez na­szych klien­tów, za­rów­no z seg­men­tu dru­ku in­kje­to­we­go, jak i cy­fro­we­go pre­pres­su – mówi Mi­chał Śliz, dy­rek­tor za­rządza­jący pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics. – Stąd de­cy­zja o wy­sta­wia­niu się na nich ta­kże w tym ro­ku. Do­dat­ko­wym ar­gu­men­tem prze­ma­wia­jącym na ko­rzy­ść tar­gów jest ich no­wa lo­ka­li­za­cja. Z jed­nej stro­ny ofe­ru­ją one dzi­ęki te­mu wi­ęk­szą prze­strzeń wy­sta­wien­ni­czą, a co za tym idzie – wy­ższy kom­fort dla nas oraz na­szych go­ści, z dru­giej zaś – roz­wi­ąza­ne zo­sta­ją pro­ble­my ko­mu­ni­ka­cyj­ne, które by­ły bo­lącz­ką wcze­śniej­szej lo­ka­li­za­cji Re­ma­Days War­saw”.

Z my­ślą o go­ściach od­wie­dza­jących wy­sta­wę Ag­fa Gra­phics przy­go­to­wu­je pre­zen­ta­cje jed­ne­go z naj­chęt­niej ku­po­wa­nych w ostat­nim ro­ku plo­te­rów z jej ofer­ty – Ana­pur­na M2050i. Jest to wszech­stron­ne urządze­nie, umo­żli­wia­jące bez­po­śred­nie za­dru­ko­wy­wa­nie – w tech­ni­ce in­kjet UV – ma­te­ria­łów sztyw­nych (w try­bie pła­skim) w for­ma­cie 2,07 x 3 m i gru­bo­ści do 4,5 cm oraz gi­ęt­kich (w try­bie z ro­li na ro­lę) o sze­ro­ko­ści mak­sy­mal­nej 2,07 m. Plo­ter, będący na­stęp­cą rów­nie po­pu­lar­ne­go mo­de­lu Ana­pur­na M2050, zo­stał wy­po­sa­żo­ny w in­no­wa­cyj­ne gło­wi­ce dru­ku­jące oraz tzw. „tryb ka­nap­ko­wy”, umo­żli­wia­jący na­no­sze­nie w jed­nym prze­jściu trzech warstw atra­men­tu w ukła­dzie ko­lo­r/bie­l/ko­lor. Jak za­pew­nia Ag­fa Gra­phics, w po­rów­na­niu z wcze­śniej­szą wer­sją, je­go wy­daj­no­ść wzro­sła – w naj­szyb­szym try­bie – o 75%. W efek­cie urządze­nie dru­ku­je z pręd­ko­ścią do 90 m2/h w sze­ściu ko­lo­rach (CMYKLcLm) z do­dat­ko­wą bie­lą kry­jącą.
„Przez wszyst­kie dni tar­go­we w plo­te­rze Ana­pur­na M2050i będą od­by­wa­ły się pre­zen­ta­cje po­ka­zu­jące je­go nie­ba­ga­tel­ne mo­żli­wo­ści – mówi Prze­my­sław Arab­ski, szef dzia­łu in­kje­to­we­go Ag­fa Gra­phics. – War­to pod­kre­ślić, że jest to nie­zwy­kle uni­wer­sal­ne urządze­nie, znaj­du­jące za­sto­so­wa­nie za­rów­no w fir­mach z seg­men­tu sign & di­splay, jak rów­nież w ty­po­wych przed­si­ębior­stwach pro­duk­cyj­nych z bra­nż ta­kich jak: me­blar­ska, szklar­ska czy ce­ra­micz­na. Do­ść po­wie­dzieć, że ok. 50% zre­ali­zo­wa­nych przez nas w 2015 ro­ku wdro­żeń te­go mo­de­lu prze­pro­wa­dzi­li­śmy wła­śnie w fir­mach spo­za sze­ro­ko ro­zu­mia­nej bra­nży po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­wej. To naj­le­piej świad­czy o je­go wszech­stron­no­ści i sze­ro­kim spek­trum za­sto­so­wa­ń”.

Po­za uczest­nic­twem w pre­zen­ta­cjach plo­te­ra Ana­pur­na M2050i, do dys­po­zy­cji go­ści na sto­isku będą przed­sta­wi­cie­le pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics, udzie­la­jący in­for­ma­cji ta­kże na te­mat in­nych roz­wi­ązań z ofer­ty bel­gij­skie­go pro­du­cen­ta, skie­ro­wa­nych do firm z seg­men­tów dru­ku in­kje­to­we­go oraz cy­fro­we­go pre­pres­su.
„Mi­nio­ny rok przy­ni­ósł wie­le in­te­re­su­jących pre­mier i udo­sko­na­leń w na­szym port­fo­lio – mówi Mi­chał Śliz. – Mam tu na my­śli za­rów­no sys­te­my work­flow, ste­ru­jące cy­fro­wą przy­go­to­wal­nią of­f­se­to­wą (Apo­gee) oraz urządze­nia­mi wiel­ko­for­ma­to­wy­mi (Asan­ti); ko­lej­ną wer­sję opro­gra­mo­wa­nia do two­rze­nia skle­pów in­ter­ne­to­wych (Sto­re­Front); no­we plo­te­ry in­kje­to­we (Je­ti Mi­ra, Je­ti Tau­ro), jak też ko­lej­nej ge­ne­ra­cji ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne wy­ko­rzy­sty­wa­ne przez na­szych klien­tów, m.in. atra­men­ty UV. Wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych in­for­ma­cja­mi na te­mat tych oraz in­nych roz­wi­ązań z ofer­ty Ag­fa Gra­phics już dziś ser­decz­nie za­pra­sza­my do od­wie­dze­nia na­sze­go sto­iska na tar­gach Re­ma­Days War­saw 2016”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści