Ri­coh ofi­cjal­nym part­ne­rem tech­no­lo­gicz­nym tur­nie­ju WTA Ka­to­wi­ce OpenPoprzedni artykuł 

Ri­coh Pol­ska zo­sta­ło Ofi­cjal­nym Part­ne­rem Tech­no­lo­gicz­nym WTA Ka­to­wi­ce Open. Fir­ma glo­bal­nie od po­nad de­ka­dy wspie­ra roz­gryw­ki ATP World To­ur – obec­nie ma sta­tus Pla­ty­no­we­go Part­ne­ra.

W trak­cie WTA Ka­to­wi­ce Open or­ga­ni­za­to­rzy będą ko­rzy­sta­li z mul­ti­me­dial­nych ta­blic in­te­rak­tyw­nych, pro­jek­to­rów i wie­lo­funk­cyj­nych urządzeń dru­ku­jących Ri­coh oraz apa­ra­tów fo­to­gra­ficz­nych Pentax/Ri­coh. Pod­czas wy­da­rze­nia zo­sta­nie m.in. wy­ko­rzy­sta­nia tech­no­lo­gia kręce­nia fil­mów i ro­bie­nia zdjęć sfe­rycz­nych do­stęp­na dzi­ęki apa­ra­to­wi Ri­coh The­ta S. Część wy­wia­dów z za­wod­nicz­ka­mi i re­la­cji z tur­nie­ju zo­sta­nie uwiecz­nio­na The­tą S i będzie do­stęp­na w for­ma­cie 360°.

„WTA Ka­to­wi­ce to jed­na z naj­wa­żniej­szych te­ni­so­wych im­prez, które od­by­wa­ją się w Pol­sce. Cie­szy­my się, że mo­że­my wes­przeć tę ini­cja­ty­wę i przy­czy­nić się do pro­mo­cji tej dys­cy­pli­ny spor­tu w Pol­sce” – po­wie­dział Pa­weł Bar­ski, Dy­rek­tor Mar­ke­tin­gu w Ri­coh Pol­ska. „Part­ner­stwo te­go tur­nie­ju to dla nas na­tu­ral­ne roz­wi­ni­ęcie glo­bal­nej stra­te­gii spon­so­rin­go­wej Ri­coh, które jest wie­lo­let­nim part­ne­rem roz­gry­wek ATP World To­ur” – do­dał.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści